|
|
Hudy
|
| 2018, maj 5 01:55
| 6
| 3734
| 2019, lis 25 08:49 Hudy
Hudy
| Hudy
|
Proponuje zwiększyć o 20% przerabianie półproduktów. ( rolnik, gornik, drwal, itp itd.)
| @Arbix - co myślisz o przyspieszeniu przerabiania półproduktów ? | |
mily
|
| 2019, wrz 21 12:07
| 2
| 3494
| 2019, lis 25 08:45 Hudy
mily
| Hudy
|
Z racji iż w wielu grach majstrowie (druciarze) maja swoje mechaniczne wierzchowce można by zrobić to i u nas. [...]
| @Arbix fajna propozycja warta rozpatrzenia, odświeżam do rozpatrzenia | |
Pan_Stefan
|
| 2018, kwi 24 12:48
| 16
| 21953
| 2019, lis 25 08:44 Hudy
Pan_Stefan
| Hudy
|
Dobijajac upragniony poziom tamerki do xx% badz xxx% przystępujemy do koxu naszego pierwszego peta. [...]
| <cytat Hudy>[...] [...] | |
Hudy
|
| 2019, lis 25 08:42
| 0
| 3120
| 2019, lis 25 08:42 Hudy
Hudy
|
Proponuje zmniejszyć wagę wszystkich składników ( nekro, dru, wilk ) do 0/1 ( każda ilość ). | |
Akimoto
|
| 2019, lis 24 16:51
| 5
| 3224
| 2019, lis 24 19:47 Akimoto
Akimoto
| Akimoto
|
Proponojuje zmienic wage barylek - obecnie waza 30 . Toc to szok
| Tak dokladnie , malo znaczycy item ale kręgosłup napier... od dzwigania tego malenstwa | |
Heca
|
| 2019, lis 20 11:05
| 2
| 3543
| 2019, lis 22 04:43 yankee
Heca
| yankee
|
Czesc,
Mamy ogólny problem w poruszaniu sie po mapach postaci "szarych" i " czerwonych". W większości władcy portali sa porozstawiani po miastach, a ogólnych portali nie ma, tak jak to było kiedys. [...]
| Temat przenoszę do propozycji. Dział błędów nie jest odpowiedni do tego typu tematów. [...] | |
Akimoto
|
| 2019, lis 6 13:45
| 5
| 3391
| 2019, lis 18 23:03 xthailen
Akimoto
| xthailen
|
Itemy trochę waza i często zdarza się ze kręgosłup pęka pod ich ciężarem , proponuje wiec aby npc-rzemieślnicy stali na zewnątrz budynku tak abyśmy mogli oddawać zamówienia wyciągając plecak z juki , po co naginać mechanikę gry i przeciągać ten plecak po ziemi, jak to jest obecnie .
| W takim razie trzeba tu napisac w jakim miescie jakie npce i te co sie da jakos normalnie wyciagnac na zewnatrz to zrobimy, a inne przy najblizszym patchu. Chodzi o jakas grafike aby to mialo rece i nogi. | |
Hudy
|
| 2019, wrz 9 13:55
| 13
| 14521
| 2019, lis 10 23:13 Akimoto
Hudy
| Akimoto
|
Obecnie wbicie 105% skilla rzemieślniczo twórczego daje nam nic więcej jak większą szanse na wyjątkowej jakości przedmioty. [...]
| Handlu juz nic nie ruszy | |
Narnia
|
| 2019, paź 29 13:27
| 1
| 3472
| 2019, paź 31 19:51 Akimoto
Narnia
| Akimoto
|
Jako ze wszystko teraz leci w miare szybko proponuje bonusy z profesji rzemieslniczych zeby to 100 dodatkowego skilla robilo sie teraz z glowa. [...]
| Sam skill rzemieslniczy jest juz dodatkiem ktory nie zabiera slota | |
Akimoto
|
| 2019, paź 13 12:09
| 4
| 3431
| 2019, paź 16 01:08 yankee
Akimoto
| yankee
|
Jako ze zbroja koszmara jest przypisana do płatnerstwa, to powinna być możliwość jej sprzedawania u tegoż npc a takowej nie ma . Problem dotyczy zarówno przedniej jak i tylnej części zbroi
| Przenoszę do działu propozycje. [...] | |
Nalesnik
|
| 2019, paź 6 18:01
| 5
| 3657
| 2019, paź 13 11:49 Nalesnik
Nalesnik
| Nalesnik
|
Propozycja następująca:
Z uwagi na pewne zmiany w dropie magicznych itemów - głównie przy koxie walki, średnie moby liche,impy,źli magowie itp. trafiamy na wiele przedmiotów wartości żadnej (typowe rupieci które najczęściej lądują na ziemi czy przy stole w banku) - np. dobre jasne mądre w...
| Kolejne pomysły z dyskusji na kanale Discord, gdzie również serdecznie zapraszam: [...] | |
Hudy
|
| 2019, paź 4 11:30
| 1
| 3372
| 2019, paź 4 18:38 Nalesnik
Hudy
| Nalesnik
|
Proponuje wprowadzić większe wszystko po zabiciu wodza nie tylko zloto i magiki ale tez karme i sławe
| Propozycja przemyślana i doskonale opisana, jestem za zmiana tychże właściwości jako że potwór jest dwukrotnie silniejszy - przez to gracz powinien przynajmniej dwukrotnie więcej otrzymywać sławy i karmy, po unicestwieniu przeciwnika. | |
Vlodi5g
|
| 2019, wrz 6 11:30
| 1
| 3661
| 2019, wrz 6 23:06 Heca
Vlodi5g
| Heca
|
Proponuje wprowadzic % szanse na zablokowanie ciosu. Obrona daje na chwile obecan szanse na zmiejszenie obrazen przez sparrowanie ciosiu.A ten % jest i tak niski wiec fajnie by bylo miec szanse na blok tarcza. Szansa % zalezala by od rodzaju tarczy.
| Myślę że to za wiele, albo dodatkowy armor (jak jest teraz), albo szansa na całkowity blok w zależności od um obrona i posiadanej tarczy. [...] | |
Vlodi5g
|
| 2019, sie 22 14:55
| 9
| 12893
| 2019, sie 30 21:10 pershing861
Vlodi5g
| pershing861
|
Kolejna propozycja to dodanie licznika poziomu wytrzymałości, który by wygladał jak na standarowym POL-u czyli licznik cyfrowy 100/100. Standardowo po naprowadzeniu kursora na przedmiot , w okienku właściwosci broni pojawi sie 100/100 wytrzymałosci. Na chwile obecna sa komunikaty ze zaraz cos sie r...
| Na MW niestety jest inaczej, zmiany są robione pod grupe osób którym się wydaje , a nie Graczy. | |
Vlodi5g
|
| 2019, sie 22 14:55
| 2
| 3335
| 2019, sie 22 20:56 Vlodi5g
Vlodi5g
| Vlodi5g
|
Proponuję wyrównać czas psucia się przedmiotow. Gdyż na chwilę obecną przedmioty poniżej pewnego progu xx% psują się z 5 razy szybciej niż na początku. Proponuje ten czas wyrownac żeby mozna bylo do 0 zurzyc zbroje.A na chwile obecan ponizej 40- 30 % wyrzycane sa przedmioty ze wzgledu na zbyt szybki...
| No spoko tylko chodzi o sam fakt ze przedmioty psuja ja stosunkowo szybko. =] mozna by bylo delikatnie to zredukowca poprzez wyrowanie czasu psucia sie. | |
Vlodi5g
|
| 2019, sie 22 10:40
| 0
| 3350
| 2019, sie 22 10:40 Vlodi5g
Vlodi5g
|
Proponuje zmodyfikowac jednstke "wodz" ktora jest fajnym pomyslem lecz malo dopracowanym przez co nie odrozniajacym sie od zwyklych mobow moze poza troche wieksza iloscia hp. [...] | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|