Możliwość przeniesienia umiejętnośći rzemieślniczych
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2013, cze 10 23:51, przez Mephisto
|
Ostatnie zmiany spowodowały, że postacie posiadające same umiejętności rzemieślnicze, a przynajmniej wiecej niż dwie zostały osłabione. Zmiany jakie zostały wprowadzone są dla dobra ogółu i serwera, aby system i ekonomia były sprawniejsze. Ponieważ wcześniej takiego osłabienia nie było i większość graczy mimo wszystko wyćwiczyła po kilka rzemiosł na jednej postaci, postanowiliśmy dać możliwość przeniesienia umiejętności na inną postać na tym samym koncie. Czas spędzony oraz wysiłek na wyćwiczenie umiejętności nie powinien pójść na marne. Nowa komenda .rzemioslo pozwala przenieść daną umiejętność tylko raz z jednej postaci na drugą. Komenda przenosi wybraną umiejętność na bieżącą postać. Warunki są następujące: 1. bieżąca postac nie może mieć więcej niż dwie umiejętności rzemieślnicze. 2. przenieść można tylko umiejętność z poziomem powyżej lub równej 95%. 3. przenieść można umiejętność z danej postaci tylko gdy ilość umiejętnośći rzemieślniczych na tej postaci przekracza dwie. Jeśli jest to postać posiadająca od 3 umiejętności rzemieślniczych powyżej 95% to wtedy będzie można przenieść jedną z nich na postać bieżącą. 4. Dana umiejętność nie może być zablokowana dla bieżacej postaci. Blokada może być tylko klasowa, więc przykładowo nie przeniesiemy i nie będzie widoczna umiejętność inskrypcji gdy bieżąca postać jest wojownikiem lub łucznikiem.
Proszę pamiętać o warunku numer 3. Gdy postać ma np. 3 umiejętności to będzie można przenieść tylko jedną i należy się dobrze zastanowić jaką przenieść. Kolejne dwie nie będą już możliwe do przeniesienia!
UWAGA: Bardzo ważna rzecz, komenda ta będzie dostępna od dziś przez kolejne dwa tygodnie do dnia 2013-06-24. Proszę wszystkich, którzy chcą przenieść wyćwiczone umiejętności na inne postacie o wykonanie tej czynności do tego dnia.
PS Proszę pamiętać o głosowaniu na toplistach!. Jest to ważna rzecz dla naszego shardu i jeśli również chcecie by jak najwięcej osób wiedziało o istnieniu MW i miało szansę spróbować tutaj zagrać to nie wahajcie się i głosujcie na toplistach!
|
|
|
Komentarzy [15] |
| | |
| | |
Wydanie wersji 1.14 oraz patcha 4-2
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2013, maj 31 01:01, przez Mephisto
|
+Strefa PvP Miasto Yew zostało napadnięte i zostały po nim jedynie zgliszcza i ruiny - tylko kamienne budynki się zachowały i do dziś działają tam NPCe, jak np. bankier. Od teraz jest to strefa, gdzie można prowadzić walki bez żadnych konsekwencji. Gracze orderowi nie muszą się już obawiać zgłoszenia morderstwa ani nie obawiązują żadne klątwy za zaatakowanie, które weszły w obecnych zmianach. Strefa PVP jest odgrodzona - nie da się przypadkiem wejść, nie zauważając tego. Równiez otrzymujemy odpowiedni komunikat ("wkraczasz na niepewny grunt"). Tyczy się to również wód dookoła Yew. Obecne zmiany w Yew to dopiero pierwszy etap - już w następnym patchu można się spodziewać kolejnych nowości! - Zaatakowanie osoby o statusie dobrym poza strefą PvP (Yew, Zaginione Krainy) skutkuje 6 sekundowym spowolnieniem na bieganie oraz -5% obniżeniem skilli i -10 obniżeniem statów na 10 minut. Klątwa minie dopiero po upływie tego czasu. Zabijanie się nie pomoże. Ponadto klątwa zależy od ilości aktywnych morderstw, do maksymalnie -10% umiejętności oraz -20 statów. - Nowa komenda .pvp - zezwala na pojedynkowanie się dwóch graczy o statusie dobrym poza strefą PvP bez wyrzutów sumienia (czyt. kar za atak). - Strefa Non-PvP zostaje zniesiona. Miasta znów są tylko dla graczy orderowych. Osoby o statusie mordercy przebywające na terenie Mistas zostaną przeniesione automatycznie poza granice Mistas - tylko raz.
+Strażnice Niedaleko Mistas pojawiły sie 3 Strażnice. Znajdują sie w niej strażnicy, którzy reaguja na wołanie o pomoc, jeśli w pobliżu znajdzie się morderca. Zasięg widzenia ze strażnicy to 150 kratek wokół niej. - Strażnik nie będzie biegł od strażnicy do mordercy, tylko teleportuje się w jego pobliżu.
+Odkupienie win Jednorazowo każda postać ma szanse odkupić swoje winy. Rytuał odprawia każdy wędrowny uzdrowiciel. Usługa nie jest tania - o potrzebnych składnikach możemy się dowiedzieć przy próbie odkupienia. Należy użyć komendy "Chcę odkupić winy".
+Rzemiosło i Przemysł Od teraz każda postać otrzymuje dodatkowo 100% skillcapu na przemysł lub rzemiosło. Z uwagi, że jedno rzemiosło wymagało dwóch umiejętności (kowalstwo), to zostało podzielone na dwa oddzielne. Wiedza o broni została przemianowana na Płatnerstwo i służy wytwarzaniu zbroi. Dotychczasowe kowalstwo natomiast służy do wytwarzania reszty przedmiotów, czyli głównie broni. Zalety, które dawała umiejętność wiedzy o broni, takie jak sprawdzanie stanu przedmiotu, posiada obecnie płatnerstwo oraz kowalstwo. Możliwość rozbrojenia została usunięta z walki wręcz. W tej chwili nie ma dobrego zamiennika dla wiedzy o broni w tym przypadku, ale nie wykluczamy powrotu rozbrajania - jeśli bedzie lepszy sposób na wykonanie tego specjala. W związku ze zwiększonym capem na rzemiosło, weszła jeszcze jedna bardzo znacząca zmiana. Szansa na wykonanie wyjątku w dowolnym rzemiośle jest mniejsza wraz z posiadaniem wiekszej ilości umiejętności rzemieślniczych. Do dwóch umiejętności rzemieślniczych jest normalnie, od trzech szansa na wykonanie wyjątku maleje o 5% co każdą posiadaną umiejętność. Umiejętność rzemieślnicza to ta, którą się coś wytwarza. Nie zaliczamy tutaj wydobywczych takich jak górnik, drwal czy zielarz. Zapewne nie jest to koniec negowania "przesilenia" umysłowego rzemiosłami. Chcemy iść w kierunku promowania gry aktywnej wraz z rzemiosłem, a negowania postaci posiadających same umiejętności rzemieślnicze. Nie będą to mocne zmiany, ale możliwe ze jeszcze z jedna wejdzie, która będzie negować wiele rzemiosł na jednej postaci. W tej chwili zdajemy sobie sprawe, ze dużo graczy ma takie postacie, więc nie wszystko na raz!
+Gildie miejskie W celu ułatwienia zmiany statusu mordercom, będą oni mieli możliwość odejścia z gildii bez straty doświadczenia. Ważne jest, aby dobrowolnie zrezygnować z bycia członkiem a nie poprzez utratę statusu. Kolejność musi być następująca: wypisanie się z gildii, zmiana statusu postaci, zapisanie się do innej gildii. Nie da się wciąż przenosić doświadczenia z gildii rzemieślniczej do gildii wojowniczej. Możliwe jest przeniesienie doświadczenia z gildii o tym samym statusie (chaos/order/neutral) i typie (wojownikow/luczników/magów). Jednakże z racji, że mordercy mają jedną główną gildię o typie "morderców" (wyjątkiem są Nekromanci, Wampirzy i Likanie), mogą z niej przepisać swoje doświadczenie do dowolnej gildii o innym statusie niż chaos. W przyszłości gildia ta zostanie usunięta, a mordercy dostaną własne typy gildii. Ważna informacja: Ponadto umiejętność doskonalona nie zostanie automatycznie usunięta po wypisaniu z gildii. Umiejętność ta teraz zanika, 0.5% co 12h realne działania serwera. Gracz ma czas, by zapisać się do innej gildii, która ma podobną umiejętność dostępną do doskonalenia.
+Identyfikacja Umiejętność przestaje istnieć. Skryba otrzymuje możliwość napisania nowego zwoju identyfikacji. Poziom zwoju zależny jest od wysokości umiejętności skryby, tak jak to było wcześniej z poziomem zwiększenia zależnym od identyfikacji. Poziom 6, czyli legendarny, może wykonać skryba posiadając 100% bazowej umiejętności i 105% efektywnej umiejętności inskrypcji. Identyfikacja artefaktów odbywa się za pomocą zwojów 5tego poziomu. Każdy gracz, który posiadał aktualnie identyfikacje, dostanie prezent podczas logowania - jest to odpowiednia ilość zwojów do posiadanej wysokości umiejętności wraz z odpowiednim poziomem tych zwojów. Przykładowo, mając 100% identyfikacji, otrzymamy 100 zwojów poziomu 5.
+Drobne zmiany - W Śnieżnej Burzy widoczny był bonus przyspieszonego czarowania jak z artefaktów. Obecnie jest dodana informacja o ilości spowolnionego czasu potrzebnego na czarowanie. - Dodatkowe buffy, takie jak krwie wampira, będą schodzić razem z pierwotnym blessem. - Liście koki nie będą dawać efektu, jeśli użyjemy je bez posiadania na sobie jakiegoś buffa. - Łączenie podklas wojownika jak paladynizm, kensai, barbarzyńca zostało zablokowane. - Każdy może rozpalić ognisko. Dodatkowo wpływ na leczenie w jego przypadku jest zależny od % obozowania - im więcej tym szybciej leczy nam życie. Leczenie dostępne jest dopiero od 40% obozowania. - Kołowrotek w Mistas można już używać. - Dodano drzewa cisowe na północy wschodniego półwyspu Britain. - Przeniesiono stajnie bankową bliżej wejścia. - Kowadło w namiocie, niedaleko kopalni Minoc, da się już używać. - Poprawione przemianowanie umiejętności gildyjnych na udoskonalone. - Długość oswajania może skrócić umiejętność Wiedzy o zwierzętach powyżej 100% nawet o 2s. - Zablokowana została możliwość ćwiczenia statystyk i umiejętności na strażnikach i nieśmiertelnych vendorach. - Ukrywanie na wierzchowcu jest teraz dostępne od 50% i 30 zręczności. Chcemy promowac aktywną grę z ukrywaniem. Jednakże nie jest to jakas duza szansa, ale możliwość jest. Można ukryć się na widmaku i nie trzeba już posiadać do tego 100%. - Okno statusu zwierzaka z komendy .status zostało zminimalizowane prawie 4-krotnie. To jeszcze nie koniec - w niedalekiej przyszłości spróbujemy jeszcze bardziej zminimalizować status wraz z auto odświeżaniem. - Obroża szakala można teraz założyć wraz z kompletem płyty - bonus od płyty zostanie zachowany. - Psucie przedmiotów podczas walki zostało przyspieszone, w tym najbardziej odczuwalne może być psucie zbroi. - Bonus od inskrypcji dla prota i arch prota został zastąpiony bonusem od inteligencji.
+Cennik sprzedaży chowańców Ceny zostały doszlifowane do trudności i czestości zdobycia potworów. Ponadto im bardziej chowaniec wycwiczony i starszy, tym droższy. Cena może wzrosnąć nawet dwukrotnie! Przykładowo prastary żuk kosztuje teraz 30k. Gracz może ocenić wartość chowanca zanim go sprzeda, prosząc o to tresera komendą "ocen".
+Cmentarz Mistas Niedaleko wschodniej bramy Mistas znajduje się mały cmentarz. Jest to miejsce z przeznaczeniem dla młodych, gdzie znajdą słabe szkielety. Na cmentarzu jest również wejscie do lochu, jednak jest ono na razie zasypane. Loch pojawi się już w przyszlej wersji!
Podziękowania należą się dzielnym testerom, dzięki którym wyłapaliśmy kilka błędów przed wprowadzeniem paczki zmian. Testerzy: Faza, Lucas, Leny i Buczuś. EDIT: Jeśli napotkacie na jakieś błedy, to nie krępujcie się i zakładajcie tematy na forum "Błędy i problemy".
|
|
|
Komentarzy [38] |
| | |
| | |
Zmiany w okolicach Mistas
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2013, maj 26 14:21, przez Mephisto
|
Teren na wschód od Mistas, gdzie leży przejście od Mistas do Lakeshire zostało oczyszczone z potworów. Można tutaj znaleźć teraz tylko zwierzęta leśne. Ponadto rozsianych zostało sporo nowych ziół w tej okolicy.
Zastanawialiście się jak można zarobić magiem na początku? To jest jedna z opcji. Zbierać zioła, robić mikstury, sprzedawać, handlować :) Teren już teraz nie wymaga umiejętności bojowych, także zielarze mogą spokojnie zbierać ziółka - przynajmniej w tym rejonie.
To nie wszystko, w niedługim czasie postaramy się przygotować podstawowy poradnik jak grać na MW. Jakie są dostępne klasy, podklasy, rzemiosła. Jak ich używać i gdzie się udać by się ich nauczyć i z nich korzystać. Poradnik ten będzie dostępny na stronie głównej. Jeśli macie własne poradniki i chcecie się nimi podzielić i zobaczyć je na stronie MW to podsyłajcie na mail staff@mw-shard.pl. Na pewno przejrzymy je i jeśli będą odpowiednie to użyjemy (ewentualnie poprosimy o poprawki). Screeny również mile widziane.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Korzystanie z forum
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2013, maj 20 21:14, przez lary
|
Ostatnimi czasy przeglądając forum ekipa zdała sobie sprawę, że nie wszyscy zapoznali się z zasadami korzystania z tego dobrodziejstwa, dlatego też chcielibyśmy raz jeszcze wszystkim użytkownikom przytoczyć regulamin i ogólnie panujące zasady, których każdy powinien się trzymać.
| Regulamin Forum:
Podstawowe zasady korzystania z forum: 1. Forum służy wymianie informacji oraz doświadczeń wśród graczy Mysterious World. 2. Każdy ma prawo zadać pytanie badż udzielić odpowiedzi zgodnie z zasadami regulaminu. 3. Na forum obowiązują zasady wzajemnego szacunku i dobrego wychowania. 4. Temat dyskusji powinien być jednoznacznie związany z przeznaczeniem działu, na którym się znajduje. 5. Odpowiadając na dany temat staraj się uzasadnić swoją wypowiedź. 6. Gdy odpowiasz na topic trzymaj się jego tematu. 7. Konta na witrynie MW są kasowane automatycznie po upływie (60 dni + 8h * ilosc postów) od ostatniego logowania.
Dodatkowe opcje korzystania z forum: 1. Zwracanie się do użytkownika w poście. Zwrot taki spowoduje, że użytkownik dostanie PW o takowym fakcie z linkiem do tematu. Należy używać poprzez poprzedzenie nazwy profilu znakiem @. Jeśli nazwa profilu zawiera spacje, to trzeba zastąpić ją plusem. 2. Możliwe jest wykorzystywanie znaczników HTML takich jak "b", "font" (z atrybutami "color" oraz "size").
Na forum zabrania sie: 1. Zamieszczania wypowiedzi/materiałów wulgarnych, obraźliwych. 2. Zamieszczania ofert kupna badź sprzedaży kont. 3. "Zaśmiecanie" działów informacjami nie związanymi z ich przeznaczeniem. 4. Świadomego wywoływania obraźliwych dyskusji dotykających pośrednio lub bezpośrednio innych użytkowników forum. 5. Na forum panuje absolutny zakaz Game Talk. 6. Zabrania sie umieszczania dużych zdjęć.Można zamieścić link do nich.
Karą za łamanie regulaminu jest usunięcie wypowiedzi na forum.
W razie nagminnego łamania w/w reguł - użytkownik zostaje pozbawiony możliwości korzystania z forum (wyciszenie lub ban). Postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie obowiązują wszystkich użytkowników forum.
Dodatkowo chcieliśmy dodać, że za łamanie zasad będą egzekwowane surowsze kary! Pora na wiosenne porządki ;-)
| Przy okazji zapraszamy wszystkich na XXXII Mistrzostwa Sosarii, które odbędą się w najbliższy czwartek o godzinie 19:00. Usprawniona została rozgrywka na evencie, m.in: - Możliwość śledzenia graczy na arenie, - Udostępnione zostaną atuty podklas w finałach (widmowe stworzenia, podklasowe reagenty itp.).
W następnym tygodniu można się spodziewać eventu Dnia Żuka, szersze info już wkrótce.
|
| |
|
|
Komentarzy [5] |
| | |
| | |
Wielka Licytacja Lakeshire
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2013, kwi 14 00:29, przez Loscan
|
"Kupcy z najdalszych zakątków Sosarii zjeżdżają się do miasta Lakeshire, aby wziąć udział w Wielkiej Licytacji organizowanej przez ród Remanów z Nujelm. Sam lord Redwyn podobno otworzył Piaskowy Skarbiec z zamiarem masowej sprzedaży cennych artefaktów i przedmiotów kolekcjonowanych przez Remanów od pokoleń, zanim jeszcze objęli panowanie w Nujelm. Informacje dostarczone nam przez szpiegów utrzymują, iż Remanowie zamiarują zyskać na aukcji pieniądze potrzebne do sfinansowania floty. Tej samej floty, której użyją przeciwko Trinsic i Jhelom w razie wybuchu wojny, co dałoby im znaczącą przewagę. Nie muszę przypominać, że sytuacja jest krytyczna, a konflikt między wyspiarzami a południowcami może być tylko kwestią czasu. W każdym razie, Licytacja ma charakter pokojowy i odbywa się na neutralnym terenie, przez co jakiekolwiek akcje nie wchodzą w grę. Agenci mają spać spokojnie i czekać na dalsze rozkazy." List nieznanego pochodzenia przechwycony przez Służby Bezpieczeństwa Ilshenar 12 Sierpnia, 108 roku.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kolejna odsłona Wielkiej Licytacji, tym razem o nieco innym charakterze fabularnym niż poprzednie edycje. Aukcja odbędzie się we wtorek, 16 Kwietnia o godzinie 20:00 w mieście Lakeshire. Do nabycia szeroka gama przeróżnych unikalnych przedmiotów, m.in. ozdoby czy zwierzaki. Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych.
Przypominam, iż wszelkie przeszkadzanie podczas eventu będzie karane długim pobytem w celi.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Przyszłość serwera
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2013, kwi 1 10:24, przez Jam Lasica
|
Jak już zauważyliście postanowiliśmy, że zmiany będziemy podgrywać na serwer, wtedy, kiedy będą gotowe. Normalny proces wprowadzenia zmian opiera się aktualnie na zauważeniu potrzeby modyfikacji serwera, ustaleniu sposóbu działania, realizacji zmiany, przetestowaniu (bądź tylko na wstępnym zweryfikowaniu zmiany), a następnie podgraniu zmiany na serwer i w ostatnim kroku udokumentowaniu zmiany.
Dlatego już nie będą się pojawiać newsy z paczkami zmian, a co najwyżej ciekawsze rzeczy zostaną nadmienione w postaci odrębnych newsów, a po jakimś czasie może pokusimy się o napisanie newsa podsumowywującego.
Na serwerze podgrane są aktualnie wszystkie zrealizowane zmiany. Dlatego w tym newsie jedyne, co mogę zrobić to zaanonsować to, co planujemy w przyszłości.
+Przyszłe zmiany skryptowe - System płatności za domki - Wytwarzanie expów - Gainy skilli i statów - Ekonomia serwera - Spec loot - Lochy - Staty graczy - Oswajanie - Błędy zgłaszane przez Rebelie - HP/Mana/Stamina - Ognisty portal - Kryształy - Gildie (nie)miastowe - Gildie graczy - Przywracanie wszystkich postaci - Wymiany postaci - Strefa non-pvp - Strefa pvp - Igrzyska - Umiejętności "wrodzone" - wybieralne.
+Przyszłe zmiany questowo eventowe Questów nie będzie, eventy będą.
|
|
|
Komentarzy [13] |
| | |
| | |
Ognisty Portal - zmiany
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2013, mar 27 20:19, przez Loscan
|
Jak zapewne ci z Was, którzy uczestniczyli w dzisiejszym otwarciu Ognistego Portalu zauważyli, zmienił się nieco system oswajania w nim mobów. Od dnia dzisiejszego, aby móc oswoić Feniksa lub Mustanga, należy w pierwszej kolejności pokonać jego jeźdźca - potężnego Władcę Płomieni, czy też silnego i odpornego Strażnika Ognia. Gdy jeździec zostaje pokonany, jego pupil jest wolny i gotowy do poskromienia.
Dodatkowo, zablokowana została możliwość wyjścia z Ognistej Komnaty za pomocą recalla oraz czaru Przywołanie.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [9] |
| | |
| | |
XXXI Mistrzostwa Sosarii
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2013, mar 18 18:16, przez lary
|
Zapraszamy po dłuższej przerwie wszystkich chętnych na kolejne Mistrzostwa Sosarii, gdzie uczestnicy walczyć będą o tytuł NAJLEPSZEGO.
Regulamin i zasady można przeczytać w zakładce Eventy
Start turnieju we wtorek (tj. 19 marzec) o godzinie 19:00. Liczymy na dużą frekwencję!
|
|
|
Komentarzy [5] |
| | |
| | |
Zmiany w administracji
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2013, mar 11 22:10, przez Mephisto
|
Nadszedł czas na zmiany, zmiany w ekipie MW. Ostatnimi czasy jak każdy zdążył zauważyć sytuacja na MW zmieniła się. Nastroje pogorszyły się. Zmiany, jakie wprowadziłem i wizje jaką chciałem kontynuować spotkały się z silną dezapropatą graczy. Zdażyłem już zauwazyc, ze gracze nie chcą takich zmian, w związku z tym postanowiłem ustąpić. Chciałbym wszystkich graczy poinformować, że Jam Lasica wrócił na stanowisko administratora oraz ScriptMastera. Jam Lasica chce kontynuować swoją rolę w rozwoju MW oraz ma plan na polepszenie sytuacji na MW. Wierzę, że da z siebie wszystko byście Wy gracze byli bardziej zadowoleni z gry na naszym shardzie. Ja przestaje ingerować w rozwój systemu gry jak i też zaprzestaje swój udział w rozwoju MW. Mysle, ze ta wiadomość zadowoli wiekszość graczy. Jeśli chodzi o sprawy administracyjne proszę zgłaszać się do Jam Lasica lub Incognito. Najlepiej jest w razie potrzeby pisać na adres admins@mw-shard.pl. Ja pozostaje tylko w roli zarządcy serwera i ewentualnie strony MW. Dziekuje wszystkim za wspólną zabawę, czas przekazać pałeczkę. Powodzenia.
|
|
|
Komentarzy [15] |
| | |
| | |
Wersja 1.13
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2013, mar 3 19:30, przez Incognito
|
+Spec loot - Dzikie jagody. Można nimi farbować ubrania. Spotkać je można w plecakach dzikusów. - Fletnia Pana. Instrument, na którym każdy potrafi zagrać. Uspakaja wszystkich wrogów w okół, posiada 6 użyć. - Kokon i połamane kryształy. Dwa dekoracyjne przedmioty. Jeden może wypaść z pajęczaków a drugi z żywiołaków kryształu. - Talizman Ilhamaris, to talizman bogini, jeśli nosiliśmy go podczas śmierci, możemy pomodlić się i zostaniemy wskrzeszeni (nie działa w domach). Wypaść może z Pani Lasu. - Mikstura niewidzialności to flakonik, który ukrywa wszystkich w okół swojego wybuchu nawet osoby na wierzchowcach. Wypada z lorda cieni oraz innych npc'ów z sufixem cieni/a.
+Poprawy mechaniki - możliwość ćwiczenia umiejętności na tych samych NPC'ach przez dłuższy czas, już nie powinna być możliwa. - specjalny atak 'wstrząśnienie' został osłabiony. - jeśli osoba zaproszona miała więcej niż jedną postać, suma czasu online była liczona tylko z jednej. Teraz powinno zliczać oba czasy. - kotły rozstawione w miastach etc, nie powinny już się psuć. - została dodana nowa komenda .podpis do zdjęcia podpisów z wydobytych materiałów. - gainy umiejętności na arenach zostały umożliwione tylko do 60%, natomiast gainy statystyk zostały zablokowane kompletnie. - statystyki wojennego młotu, pogromcy smoków, pogromncy żywiołów oraz młotu tytana zostały znacznie zmienione. - gracze ze statusem młody nie będzie mógł grabić przyjaciół bez tego statusu. - waga niepociętej skóry została zmniejszona. - runiczne narzędzia nie powinny już być zepsute przy pierwszym ich otrzymaniu. Także można już wszystkie naprawiać. - zbroja pierścieniowa, kolczuga i elfia płytowa, będą zabierać 8 zręczności. - można już czarować na płynących łodziach. - magiczne przedmioty będą się szybciej wyczerpywać. - zależność czaru Protection od medytacji w przypadku barda została zmieniona na umiejętność Muzykalność. - oswojone zwierzęta nie bedą uciekać na strefie NonPvP, jesli zostaną zaatakowane. - zapis stanu świata nie będzie przerywać iteracji na wytwarzaniu mikstur na kotle. - ilość fiolek wytwarzanych z jednego szkła to teraz 5. - pojawił się guzik naprawy w menu krawca i tworzeniu łuków. - emote xD będzie zmieniany na *szczerzy ryj*. - gainy ukrywania zostały znacząco przyspieszone. - pojawił się nowy NPC, który potrafi udoskonalić umiejętność Likantropia. - najdroższe składniki potrzebne do wytwarzania wyjątków mogą zastąpić te niższe. - prastary żuk został troche wzmocniony (ar, prędkość chodzenia), hiryu natomiast lekko spowolniony. - długość leczenia została uzależniona od liczby zrobionych kroków, nie od miejsca rozpoczęcia leczenia. - przyrost wiedzy o broni na zamówieniach został zwiększony.
|
|
|
Komentarzy [20] |
| | |
| |
| | | |