Nazwiska, zegarek
| Temat napisany 2005, lis 13 21:03, przez xPABLOx
|
Nowo tworzone postacie nie mogą odrazu mieć nazwiska, jeśli takowe już istnieje (jeśli istnieje już postać mająca takie nazwisko). Wyjściem jest założenie postaci bez nazwiska, a następnie udanie się do rejenta. Przez czas jednego dnia od powstania postaci umożliwia on dodanie nazwiska (koszt i zasady pozostają takie same, wiecej można przeczytać tutaj). Majster ma możliwość złożenia zegarka na ręke. Robimy to używając części do zegarka i wskazując branzolete. Kolor zegarka jest taki jaki byl kolor branzolety. Możliwe jest, że złożony zegarek będzie wyjątkowej jakości. Ma wtedy dopisek odpowiedni dla przedmiotów wyjątkowych oraz jest pobłogosławiony.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| |
| | |
Nabór do ekipy - konkurs
| Temat napisany 2005, lis 10 20:17, przez Secoh
|
Mam okazję powiadomić iż po raz kolejny zostaje organizowany konkus na stanowisko QM (Quest Mastera). Wszystkie potrzebne informacje możecie przeczytac w tym oto dziale na forum. Postarajcie się bowiem warto. Edit No i konkurs dobiegł końca (troche z opóźnieniem), mamy zwycięzce.Kto to jest możecie sprawdzić w odpowiednim dziale na stronie.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| |
| | |
UP i zmiany...
| Temat napisany 2005, paź 22 02:01, przez Mephisto
|
Na początek powiem, że znaleźlismy nowe miejsce, przez co musiałem zrobić cofke o 5 dni by móc odpalić shard dzisiaj. Sachmetowi niestety nie udało się załatwić podłączenia kompa w starym miejscu, z nie wiadomych dla mnie przyczyn, dlatego też nie jest określona data kiedy coś z tym ruszy. Postanowiłem więc, ze cofka po takim dużym odstępie czasu jest do zaakceptowania, szczególnie że nie mam pojęcia kiedy mógłbym pobrać ostatnie dane, z racji że komputer nie znajduje się w zasięgu ręki Sachmeta, a osoby które miały się zająć skrzynka i jej podłączeniem najwyraźniej mają nas głęboko (...). Konta, które były zakładane od 22-09 (włącznie) do 27-09 zostały jeszcze raz założone i maile z hasłami zostały rozesłane. Jeśli ktoś zakładał konto w tym czasie, niech sprawdzi sobie skrzynke. Nowa wersja MW-Gate 2.8 do ściągnięcia w dziale download. Jak zawsze drobne poprawki techniczne, tym razem dotyczace patchowania. Do ściągnięcia również jest nowy patch 8-0 jak i dla osób używających pulpitu MW wersja 1-1. Patch nie wnosi nic widocznego, drobne poprawki w przedmiotach statycznych i domach. Tablice znajdujące się najczęściej w miastach i budynkach gildyjnych zostały zmienione całkowicie, wyglądają teraz przejrzyściej jak i są łatwiejsze w użyciu. Możliwe jest stosowanie polskich liter w wiadomościach, zarówno na tablicy jak i na znakach domów. Pulpit 1-1 został troche zmodyfikowany dla potrzeb tablicy. Najniższa wersja klienta wymagana na MW jest 5.0.1a. Aktualnie ostatnią wersją jest 5.0.1c, na której również można grać. Osoby posiadające wersję UO SE mogą bez problemowo spatchować sobie klienta do wersji 5.0.1c. Osoby nie posiadające SE ani ML muszą się zaopatrzyć w jedną z nich. Aktualnie jest możliwe ściągnięcie UO:ML z oficjalnej strony UO. Efekty wiekszości specjalnych umiejętności NPCów zostały zmienione, tak że teraz możliwe jest rozpoznanie zdolności wizualnie. Podobnie efekty niektórych czarów wampira i wilkołaka zostały zmienione. Czar wampira - krwawy pocisk został zmieniony na lodowy pocisk. Dodatkowo został dodany efekt ataku lodowego i piorunującego. NPCów z elementu zimna leczą obrażenia lodowe, gdzie ogniste zadają większe obrażenia. Na odwrót jest z NPCami z ognistego elementu. Właściwości NPCów zostały dokładniej opisane w dziale Npece. Zostały dodane odgłosy 25 emotów, wszystkie spisane są w dziale komendy. Wypowiedzenie danego emota odgrywa odpowiedni odgłos, jak np. *klaszcze* czy *smieje sie*. Odglosy natury również zaczną się odzywać, zależnie od miejsca w jakim się osoba znajduje (las, dzungla, bagna, woda) i od pory dnia. Nastąpiła wizualna zmiana dotycząca ras. Elf ma teraz grafikę, fryzurę i kolor skóry różniący się od innych ras. Możliwe jest założenie postaci elfa z pierwszego menu tworzenia postaci. Jednakże jeśli ktoś założy postać elfa na samym początku, może wybrać jedynie rasę elfa w pomieszczeniu startowym. Możliwa jest zmiana koloru skóry przy wyborze rasy w pomieszczeniu (oprócz człowieka). Rasa krasnoludów i czarodzieji ma również inne kolory skóry do wyboru. Osoby które mają juz założone postacie innych ras, przy zalogowaniu grafika i fryzura zostanie zmieniona odpowiednio, a kolor skóry będzie do wyboru. Pojawi się automatycznie okienko z dostępnymi kolorami. Zawitał do naszego świata elficki fryzjer, który potrafi strzyc elfie fryzury. Ludzki fryzjer natomiast umie strzyc fryzury innych ras. PS1. Nasiona i pszenice można teraz łączyć. PS2. Przypominam, że nie które osoby nadal posiadają domy wybudowane w nieodpowiednich miejscach (niestety dzięki cofce, zostały cofniete wszystkie zmiany dotyczące domów, więc osoby które coś już zmieniały, muszą to zrobić jeszcze raz) Osoby takie mają trzy dni od teraz na złożenie domu lub powiadomienie gmów o pomoc w złożeniu. (patrz - poprzednie newsy). PS3. Niestety, w ta sobote igrzysk nie bedzie.
|
|
|
Komentarzy [28] |
| |
| | |
Podania o konto
| Temat napisany 2005, paź 18 22:19, przez Secoh
|
Wszystkie osoby które nie dostały maila informującego o odrzuceniu podania powinny uzbroić się w cierpliwość.Konta zostaną założone wówczas gdy będzie UP i wtedy właśnie zostaną wysłane maile wraz z hasłami. PS. Został dodany regulamin forum.Możecie go znaleźć w zakładce MENU.Proszę się z nim zapoznać i przestrzegać.
|
|
|
Komentarzy [9] |
| |
| | |
DOWN
| Temat napisany 2005, wrz 30 13:21, przez Mephisto
|
Zazwyczaj mam nadzieje ze sytuacja sie rozwiaze w dzien, dwa i nie bede musial pisac newsa. Lecz nie udalo sie zalatwic szybko sprawy, a dokladnie kiedy bedzie UP nie moge powiedziec, bo nie ja jestem odpowiedzialny za komputer i lacze. Przewiduje sie UP na dzis, ale czy bedzie to nie moge zapewnic. Tak czy inaczej sadze ze rozwiazanie problemu nie zajmie dluzej niz pare dni, tak wiec nalezy czekac cierpliwie.
|
|
|
Komentarzy [240] |
| |
| | |
Domy
| Temat napisany 2005, wrz 25 19:54, przez Mephisto
|
Jest o wiele wiecej domow wybudowanych w nie odpowiednich miejscach niz sie spodziewalem. Po 3 dniach, a wlasciwie juz po dwoch, wszystkie te domy zostana zniszczone. Jednakze, wszystkie przedmioty znajdujace sie w domu zostana przeniesione do banku wlasciciela razem z deedem na dom. Tak wiec jesli ktos chce, moze wyslac gmpage z prosba by zniszczyc tak dom, przenoszac zawartosc do banku, przyspieszajac proces. Takie osoby proszone sa o zwinecie wszystkich zablokowanych przedmiotow do skrzyn. Sadze ze przez te 2 dni, kto chce to sie przeprowadzi bez problemu. Kazda osoba moze sprawdzic czy jej dom jest w niewlasciwym miejscu. Wlasciciel, co-wlasciciel, przyjaciel dostaje wiadomosc po uzyciu znaku jesli dom znajduje sie w nieprawidlowej lokacji.
|
|
|
Komentarzy [11] |
| |
| | |
Zmiany
| Temat napisany 2005, wrz 25 05:56, przez Mephisto
|
Oswajanie: - wraz ze wzrostem zdolnosci wytrzymalosc zwierzaka jego cialo twardnieje, wiec szanse na jego pociecie rownoczescie maleja. - od wytrzymalosci zalezy szansa na sprowokowanie zwierzaka przez stworzenia ktore to potrafia - po komendzie "za mna" zwierzak teraz nie reaguje na atak, choc jest mala szansa ze sie wscieknie. Druciarstwo: - druciarz ma mozliwosc teraz zlozenia golema, jesli sie rozpadl. Aby to zrobic nalezy uzyc narzedzi druciarza i wskazac zwloki. Odstep czasowy miedzy ta czynnoscia jest podobny jak przy oswajaniu, jednak tutaj nie zalezy to od weterynarii, tylko od druciarstwa, czyli 12h. - druciarz moze uczyc golema zdolnosci. - zwlok golema nie da sie pociac. Weterynaria: - umiejetnosci zwierzak moze nauczyc sie maksymalnie bazowa wartosc + 10% + 0-20% zaleznie od umiejetnosci weterynarii (nie tyczy sie golema). Limitem jest 110%. Domy: - Dom mozna zbudowac teraz tylko na odpowiednim terenie. Sa trzy tereny: snieg, zielen i piasek. W dziale Domy mozna zobaczyc na jakim terenie dany dom moze stac, choc nie problem sie domyslec pewnie co do niektorych. - Domu nie mozna zbudowac w poblizu budynkow publicznych jak i zarezerwowanych do wynajmu. Wszystkie osoby, ktore maja zbudowane domy aktualnie w nieodpowiednich miejscach, sa proszone o ich przestawienie, a maja na to 3 dni. PS. Grajac nalezy pamietac ze istnieje czas gry, w ktorym aktualnie wszystko jest liczone, a Lord British i inne npece w miestach znaja tylko ten czas.
|
|
|
Komentarzy [12] |
| |
| | |
Oswajanie
| Temat napisany 2005, wrz 22 07:25, przez Mephisto
|
Używając umiejetnosci weterynarii można teraz wskrzesić wszystkie oswajalne zwierzeta. Normalnie trzeba czekac 24h by moc ponownie wskrzesic zwierze, uzywajac weterynarii ten czas jest stopniowo zmniejszany, gdzie przy 100% jest to 12h. Powstala nowa zdolnosc zwierzakow - Wytrzymalosc. Zwierze uczy się jej podczas walki, a zwieksza ona witalnosc, manę i predkosc biegania stworzenia (mistrz musi umiec oswajanie na wymaganym progu dla zdolnosci, 80%). PS. Czasami w zwlokach potworkow nie daleko miast mozna znalezc zagubione przedmioty. Jesli się ktoś nie domyślil, przedmiot taki zgubila osoba przesiadujaca w pobliskim miescie. Poznac ja mozna po imieniu, nazwy takich przedmiotow zazwyczaj daja mala wskazowke. PS2. Sila wszystkich przywolanych stworzen zalezna jest od umiejetnosci umyslowej i magicznej osoby (madrosc i magia, rozmowa z duchami i nekromancja, itp) Zalicza się do tego predkosc biegania, sila, zrecznosc, witalnosc oraz umiejetnosci walki i magii stworzenia.
|
|
|
Komentarzy [18] |
| |
| | |
Zamówienia
| Temat napisany 2005, wrz 20 05:04, przez Mephisto
|
Kupcy, strażnicy, architekci, złodzieje mają teraz rózne zamówienia, których realizacji każdy gracz może sie podjąć. Zamówieniem takim może być u kowala 88 sztab zelaza, 40 kolczug, 30 pierscieniowych naramiennikow, u architekta 200 desek, u malarza 150 plotna, u straznikow 50 piw lub u wampira 10 glow, itp. Dokładniejsze informacje można przeczytać w odpowiednim dziale.
|
|
|
Komentarzy [7] |
| |
| | |
Gildie - zmiana
| Temat napisany 2005, wrz 10 16:54, przez Mephisto
|
Wprowadzona została zmiana dotycząca wojen między gildiami. Od dzisiaj limity wojen wyglądają następująco: Order - Order, brak możliwości wypowiedzenia wojny Order - Neutral, 2 wojny Neutral - Order, 1 wojna Neutral - Neutral, 2 wojny Gildie morderców oczywiście bez ograniczeń. Nie ma też możliwości zawarcia pokoju między gildiami orderowymi i chaotycznymi. Dodana też została możliwość włożenia zegarka do worka wilkołaka/wampira, przez co podobnie jak runa, staje się on pobłogosławiony. PS. Wilkolak i Wampir moze teraz odmienic sie z czarow przemiany, czarujac ponownie dany czar. Nie ktore odmiany wymagaja odpowiedniej wiedzy, tak jak np. odmiana z wscieklego wilka w wilkolaka.
|
|
|
Komentarzy [46] |
| |
| |
| | | |