|
|
weebzeeh | 2013, kwi 2 13:13
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 26 |
@Adi001100 kwestie komend rozumiem ale, są przypadki które działają opacznie, np wycen naprawę zamiast wycen to daje naprawę a nie wycenę, co czasem bywa nieopłacalne, jak naprawa kilofa kosztuje więcej niż taki sam nowy u kowala. Tak samo reagują na emoty w rodzaju *złorzeczy bankierowi* co też nie całkiem chyba tak miało działać.
Co do Maga, nie zauważyłem tego startując tu w opisie klasy nic takiego nie było, do opisu umiejętności chyba nie dotarłem wtedy. Rozumiem ze ta informacja tam jest, ale kupcy w mieście bez oporów uczą umiejętności biorąc za to złoto nawet jak nie da się jej użyć potem, dziwne trochę jak dla mnie. Mogliby chociaż jakoś skomentować pomysł uczenia się zdolności która będzie nieco bezużyteczna. Co do domów, unieruchomienie było ostatnim pasującym poleceniem jak dla mnie, zablokowanie żeby nie znikło wydawało się bardziej trafne. Tak wiem że działa.
A dokładnie takie podstawy miałem na myśli, tak samo jak takie jak użyć kilofa czy młotka, o nieszczęsny dwuklik lub dwumlask mi chodzi.
Wskazówki w rodzaju, że zbieranie wyrzuconych przedmiotów w miejscach publicznych i pozostawionych jest lub nie jest czymś niepoprawnym tez nie byłyby całkiem bezsensu dla nowych.
A forum jest złe, bo co się przełączę żeby poczytać/odpisać to mnie idle wykopuje z gry, O.
ps. dwumlask z racji manipulatorów stołokulotocznych jeśli ktoś pamięta ta terminologię. |
|
Adi001100 | 2013, kwi 2 12:30
|
|
|
|
|
| Maalus Lillith | |
|
2010, maj 3
Rybnik | |
@weebzeeh wynika to akurat z faktu, że niektórzy ludzie wolą powiedzieć "chciałbym zakupić kilkanaście składników na me mikstury" niż "kupie coś" lub jeszcze inaczej, krócej. Nie można tego ograniczyć, bo zabronimy mówić w jeden sposób, a ustalimy inny, sztywny. Co do maga górnika - jest napisane w ograniczeniach umiejętności "Magia", że osoba posiadająca tą umiejętność nie może podnieść młotka kowalskiego, kilofu i paru innych. Co do blokowania przedmiotu - nie wiem o co chodzi, jest w dziale "domy - komendy" pierwsza od góry: "Chcialbym/chcialabym to unieruchomic" i mi działa ona bez przeszkód.
Emote robisz poprzez dodanie dwukropka i spacji, np. : śmieje się Whisper robisz poprzez dodanie średnika i spacji, np. ; Uważaj na niego, on jest złodziejem Możnaby akurat to dodać do wskazówek, o ile to jeszcze tam nie wylądowało.
|
| http://i.imgur.com/xN2Ud.gif
"Parafrazując klasyka "this aren't the druids you're looking for"(...)" - Thing
|
weebzeeh | 2013, kwi 1 17:49
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 26 |
Witam
Jestem tu bardzo nowy, i tego czego tu nie znalazłem nigdzie wprost napisane, to że nie da się grac magiem górnikiem bo nawet jeśli siła pozwala to i tak nie można wziąść do ręki kilofa, o tym jak uzyskać szept czy emoty też nigdzie wzmianki nie było, jest obszerna lista komend a brakuje czegoś tak podstawowego jak wywołać emotę. W domach wynajmowanych też jakoś długo nie mogłem trafić na własciwe słowa do blokowania przedmiotu i odblokowania, mimo zerkania w listę komend. Czasem lekko denerwuje jak kupcy reaguja na słowa bedące fragmentem nazwy zwierzęcia (j[b]ucz[/b]na lama podejdz), czy na treść emot. Więcej takich zgrzytów których nie mogłem zrozumieć w tej chwili nie pamiętam, bo już jakoś je rozszyfrowałem.
-- Arac |
|
Tris | 2012, wrz 10 14:42
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, lut 15
Ostrołęka | |
Można łykać butle str/dex mimo iż mamy już je wypite.
|
| Cały Stadion Podnosi Krzyk, Jesteśmy Purpurowo Niebiescy ! Nieważne Skąd Pochodzimy, Czy Z Północy, Czy Z Południa, Ale Zgadzamy Się, Zgadzamy Się ! Flaga Nas Łączy, Purpurowo Niebiescy Na Wietrze, Waleczny Krzyk ! Mamy Imię I Każdy Je Zna : Barca, Barca, Barca Gracze ! Fani ! Razem Stajemy Się Silniejsi, Coraz Silniejsi ! Przez Wiele Lat Pełnych Wysiłku I Starań, Strzeliliśmy Wiele Goli, I To Zostało Pokazane Nikt Nas Nie Pokona ! Purpurowo Niebiescy Na Wietrze ...
FC Barcelona The Best Football Club In The World !!!
|
TomX | 2012, wrz 6 12:17
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2008, lut 26
Bytom | |
Byla by, ale zaraz potem ktos wyskoczy z prosba o wrzucenie pliku z parametrami npc. W tym przypadku dobrze jest jak jest, mozna samemu potestowac.
Jesli chodzi o leczenie po przeciazeniu, to nadal jest uniemozliwione leczenie przez kilka sekund. |
|
BaR | 2012, wrz 5 23:09
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
To była by super zmiana.
|
| ...!
|
Sortris | 2012, wrz 5 22:04 | 2012, wrz 5 22:05
|
|
|
|
| Nieznajomy | |
|
2005, lis 19
Ostrołęka | |
Anatomia nie wpływa na ilość uleczonych punktów życia (testowałem kiedyś z magikiem +19). O resztę dopytam skrypterów.
Nieaktualne tylko w przypadku magicznych przedmiotów. Obrażenia od za wysokiego ciężaru nadal dają delay 30sekund. Dzięki za uwagi. |
|
szokoloko | 2012, wrz 5 15:10 | 2012, wrz 5 15:14
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Opis umiejętności Anatomia: "Ta umiejętność służy do oceny siły, zręczności i stanu zatrucia wybranego celu." - nie po to się ją ćwiczy, to nie jest główne zastosowanie tej umiejętności. Brak wpisu, o wpływie na ilość uleczonych punktów życia, szansie na krytyczne uderzenie (chyba) i szansie na specjalne trafienie np. paraliż z lancy. Opis umiejętności uzdrawianie: "Nie można się leczyć przez 30s po obrażeniach od za wysokiego ciężaru i po założeniu magicznego przedmiotu zwiększającego witalność lub siłę" - nieaktualne. | | | | | | | | | | | |
| | | |
|