|
|
Princeps | 2017, cze 4 20:40
|
|
|
|
|
| Vindicta de Vries | |
|
2017, mar 28 |
@tuba faktycznie jest, nie mogłem tego znaleźć. Ale jak się okazuje jest błędne.
1.Laik - Dodatkowe 2% obrażeń wobec poznanych stworzeń. 2.Poznający - Zredukowanie 2% obrażeń otrzymanych od poznanych stworzeń. 3.Zaczyna rozumieć - Dodatkowe 4% obrażeń wobec poznanych stworzeń. 4.Morderca - Zredukowanie 4% obrażeń otrzymanych od poznanych stworzeń. 5.Postrach - Dodatkowe 6% obrażeń wobec poznanych stworzeń. 6.Pogromca - Zredukowanie 6% obrażeń otrzymanych od poznanych stworzeń.
Brakuje jednego ogniwa, bo Laik to podstawowy przydomek i jest na 0 obrażeń a nie na 2 proc. |
|
Princeps | 2017, cze 4 20:59
|
|
|
|
|
| Vindicta de Vries | |
|
2017, mar 28 |
Jak dla mnie Łowca jest słabszy od Mordercy, Postrachu i Pogromcy, jak masz możliwość zmienić kolejność to byłoby to bardziej efektowne. |
|
Rahego | 2015, wrz 25 11:44
|
|
|
|
|
| Rahego Nerth'Ell | |
|
2015, wrz 21
Piekło | |
Brakuje rozpiski stef PVP i non-PVP, na jakiej zasadzie dzialaj, gdzie co i jak.
Przydaloby sie wspomniec w poradniku o tym ze staty zaczynaja rosnac po skoksaniu 45% bojowki |
|
Sortris | 2012, lut 22 00:16 | 2012, lut 22 01:34
|
|
|
|
| Nieznajomy | |
|
2005, lis 19
Ostrołęka | |
Drodzy gracze. Starałem się zaktualizować opis podklasy Wampira oraz Likana. Za pomoc przy Wampiryzmie dziękuję Trisowi. Jeśli macie jakieś zastrzeżenia co do tych opisów proszę wysłać mi PM lub napisać w tym temacie. Piszcie również odnośnie innych treści na stronie. |
|
Sortris | 2012, wrz 5 22:04 | 2012, wrz 5 22:05
|
|
|
|
| Nieznajomy | |
|
2005, lis 19
Ostrołęka | |
Anatomia nie wpływa na ilość uleczonych punktów życia (testowałem kiedyś z magikiem +19). O resztę dopytam skrypterów.
Nieaktualne tylko w przypadku magicznych przedmiotów. Obrażenia od za wysokiego ciężaru nadal dają delay 30sekund. Dzięki za uwagi. |
|
szokoloko | 2011, maj 10 15:50
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
1 W dziale stolarstwo, przy przedmiotach, w których jest wymagana znajomość umiejętności dodatkowej (np instrumenty - muzykalność; łóżko, wędki - krawiectwo) można by określić konkretnie: o jaką wartość umiejętności dodatkowej chodzi czy to jest 60 czy 100? Tak jak to jest określone przy stawianiu deedów - jest podane konkretnie minimum skila wymagane. 2 Wpis we wszystkich umiejętnościach walk: Wzrost umiejętności: Na wzrost umiejętności jak i statystyk wpływają obrażenia zadawane podczas walki. Nie jest to prawdą. Obrażenie nie wpływają na wzrost umiejętności, gainy walki jak i taktyki są w równych odstępach czasowych. |
|
szokoloko | 2012, wrz 4 21:38
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
.wskazówki są nieco nieaktualne, wielokrotnie jest w nich wspominane o dawnej wyspie młodych, co może nieco dezinformować początkujących graczy. Podobnie też dział Faq >- tworzenie >postaci- pkt.8 jest nieaktualny. |
|
szokoloko | 2012, wrz 5 15:10 | 2012, wrz 5 15:14
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Opis umiejętności Anatomia: "Ta umiejętność służy do oceny siły, zręczności i stanu zatrucia wybranego celu." - nie po to się ją ćwiczy, to nie jest główne zastosowanie tej umiejętności. Brak wpisu, o wpływie na ilość uleczonych punktów życia, szansie na krytyczne uderzenie (chyba) i szansie na specjalne trafienie np. paraliż z lancy. Opis umiejętności uzdrawianie: "Nie można się leczyć przez 30s po obrażeniach od za wysokiego ciężaru i po założeniu magicznego przedmiotu zwiększającego witalność lub siłę" - nieaktualne. | | | | | | | | |
| | | |
|