|
|
hairak1 | 2008, kwi 16 23:35
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Prosze o zastanowienie sie i przeanalizowanie czaru bles druida. Druid (i nekro) byl pierwsza podklasa maga. Jak mozna zauwazyc druid nie ma zadnych minusow. Patrzac na inne podklasy, nie tylko maga maja pelno minusow. Zalozmy teraz ze druid nie istnieje na mw, GM maja zamiar wprowadzic zmiany, w ktorych ma wejsc podklasa druid i powiedzcie mi, czy wprowadzili by taka podklase, ktora nie posiada zadnych minusow? Czy wprowadzili by podklase, ktora daje blesa do wszystkich bojowek, taktyki +12, bez zadnych ograniczen czasowych oraz bez zadnych ograniczen co do ilosci dawania tego blesa? Jezeli ktos stanie obok i popatrzy na to obiektywnie, a nie przez pryzmat swojej postaci, czy swoich kolegow, ktorzy daja takiego blesa, to mozna wysnuc z tego pewne wnioski, ze jest to bynajmniej niedorzeczne. Mag 4 lvl gildii wali w siebie blesa dru +15 walki, i jaki wojak/luk ma szanse zabic takiego maga? Albo taki druid daje blesa dookola wszytkim i kazdy lata na takim blesie.... Ponadto po zabiciu takiej osoby jaka mamy nagrode, ze sie tak nameczylismy? kijek exp ohii? Proponuje zastanowic sie nad tym i wysnuc wnioski. Proponuje: - bles dru max +7 bez tamera, +8 z tamerka. - mozliwosc dawania blesa tylko na siebie, lub na siebie i 1 osobe |
|
Futix | 2008, kwi 17 08:14
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, paź 12
Bytom | |
W sumie to +15 moim zdaniem za duzo. Ograniczylbym to do +10 lub jesli juz ma byc +15 to tylko i wylacznie dla druida a dla innych maksymalnie polowa z tego czyli +7/+8. Jesli idzie o dodawanie kolejnych minusow druidom, nekromantom to w zasadzie racja. Niby czemu kensai/barb/mr/paladyn maja miec jakiekolwiek ograniczenia skoro druid/nekromanta nie maja. Nie dosc ze aby zrobic porzadnego woja trzeba sie wiele bardziej napocic niz przy tworzeniu maga to jeszcze pozniej wybierajac podklase woj ma trudniej. Najzwyczajniej jest to bezsensu. Te cale minusy bylyby zrozumiale gdyby wszystkie podklasy dla woja byly tak mocna/zbugowane jak barb nie tak dawno temu. Jednak nie wydaje mi sie aby mialy one az TAAAAki wielki wplyw na postac aby obarczac ja dodatkowymi minusami.
|
| -=FaCh W rEkU=-
|
BaR | 2008, kwi 17 09:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
hairak nie tylko druid moze wbic walke w gildi na 4 lvl wiec ta roznica nie jest napewno +15;]
|
| ...!
|
Sin | 2008, kwi 17 10:34
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
Po raz, majac walke z gildii + bless dru suma skilla daje mam 116, nie skomentuje rachunkow. Po dwa, walka z gildii jest dodatkiem mozliwym dla kazdego (woja/luka/maga), wiec bless tak czy siak zawsze daje +12. Po trzy, bylbym za, gdyby cofnac zmiane z taktyka. Trafialnosc od taktyki + wieksza ilosc boja u woja/luka spowodowalaby totalna masakre maga. Po cztery, druid nie moze sie hide'owac na widmie, jest to jakis minus ;-). Porownujac - nekro nie ma zadnych minusow (moze miec widmo, gdyz poison nie oddzialywuje na strategiczne czary), zas wampir ma, ale jest znacznie lepszy, moze dodatkowy skill nie tracac na efektywnosci podklasy, a jedyny minus mozna zlikidowac magikiem (no i dodatkowy minus siedzacy w psychice - niemoznosc zapomnienia skilla).
Reasumujac, jestem zdecydowanie przeciw. Bless dru byl juz kilkakrotnie uwalany, wystarczy. Zmiana z taktyka wystarczajaco wybalansowala walke mag-woj/luk. Dziekuje.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
beggginer | 2008, kwi 17 11:11
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
koniecznosc wbicia 3 skilli dla tych +12 na sensowny czas jest zdecydowanie wystarczajacym minusem
|
| .
|
sto | 2008, kwi 17 13:10 | 2008, kwi 17 13:11
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, cze 21
Wrocław | |
Wprowadzenie wiekszych minusow do podklas magow jest jak najbardziej mozliwe jednak powinny to byc konkretne propozycje.
Moim zdaniem wprowadzajac mozliwosc rzucania blessa druida tylko na samego siebie skrzywdzimy wszystkich poza samym panem zielonym - dla niego nic sie nie zmieni.
Jezeli chodzi o gildie miejskie to zastanawialem sie ostatnio co mozna zrobic, aby zachecic ludzi do wyboru czegos poza bojowka/resem. W tej chwili nieliczne jednostki maja druidyzm, wampiryzm, nekromancje itd. Wydaje sie dosyc smutne to, ze mamy tyle roznych gildii miastowych a de facto wystarczylyby 3: rzemieslnikow, wojownikow, magow. Podobnie jest z tamerami - obecnie ponad 50 osob posiada wiecej niz 80% oswajania - nawet pomijajac fakt, ze nie wszystkie sa aktywne to i tak jest to bardzo duza liczba. Smoki, hiryu, chimery staly sie strasznie pospolite - nic tu dziwnego bo ulatwiaja zarowno pvp jak i pvm. Pewne drobne kroki, majace na celu zmienienie zaistnialej sytuacji zostaly juz podjete jednak sa naprawde drobne.
Byc moze dobrym rozwiazaniem byloby mocniejsze powiazanie oswajania z druidyzmem i barbarzynstwem (to troche poprawiloby mocno ograniczonego ostatno barba) a nastepnie ponowne powiazanie obu skilli z gildia miejska. np. poprzez upgrade'owanie pierscienia druida przez wykonywanie specjalnych questow miejskich - kolejne lvl pierscienia umozliwialyby dosiadanie mocniejszych stworzen. Jezeli zas chodzi o barbarzynce to moglby on dostac odpowiednik pierscienia druida lub tez moglby byc to ten sam item (pierscien dru zamienic w pierscien natury). Problem z lucznikami-tamerami, ktorzy obecnie nie moga zostac barbarzyncami moze daloby sie rozwiazac poprzez otwarcie im tej drogi. Problem z samym blessem tez oczywiscie jakis jest - zwlaszcza ze szykowane sa zmiany, ktore zwieksza mozliwosci i "osiagi" postaci. I kolejny problem co z osobami majcymi 4-5 lvl gildii magow, ktore sa druidami ? Przenosic im repa ? Czy kazac jeszcze raz robic gildie miejska ?
To oczywiscie takie moje luzne, glosne myslenie a nie zapowiedz zmian jednak po czesci sie zgodze z hairakiem zeby tu troche pozmieniac. Ale taka zmiana musialaby dotknac nie tylko druida ale i innych podklas maga, taka zmiana to kolejna kobyla wymagajaca b. duzego nakladu pracy i w koncu taka zmiana bylaby ciosem podobnym do tego zadanego ostatnio barbarzyncom tyle ze wymierzonym w znacznie szersza grupe graczy ;] no i najwazniejsze musi byc naprawde mocno przemyslana!
Reasumujac: Parafraza tlumaczenia skrotu "MW" na "swiat magow" jest bleda - poprawki, ktore poprzez ograniczenie urozmaica serwer sa mozliwe do wprowadzenia tyle ze trzeba miec przemyslany pomysl - nikt tak na chybcika raczej nie bedzie realizowac haselek jak twoje tutaj hairak "zmniejszyc max blesa" i "niech bedzie tylko na siebie".
EDIT: to o czym tu pisalem to tylko moja wizja - moze ktos bedzie mial lepszy pomysl ;].
|
| Racja jest jak dupa - kazdy ma swoja.
|
Seires | 2008, kwi 17 13:21 | 2008, kwi 17 13:22
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, cze 21 |
Sto - bardzo mi się podobają twoje sugestie dotyczące zmian. Ja chciałbym dodać od siebie co sądzisz na temat zwiększenia blessa u paladyna kosztem inta:
- nie ma paladyna który miałby 50-60 inta bo to co za wojownik mający łącznie 7/7/6
Proponuje aby int na poziomie 40-50 dawał 6-7% do bojówki.
Nie mam paladyna i chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość takie zmiany.
|
| Wino czyni ubogiego bogatym w fantazje, a bogatego biednym w rzeczywistość
Platon
|
beggginer | 2008, kwi 17 13:23
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
Zacząć można od wypisania na www, jakie są bonusy przy 105 skilla (gildia) vs 100 skilla. W resie czy bojówce jest to odczuwalne już przy koxie czy pvp, w pozostałych trzeba zgadywać, ryzykować itp.
|
| . | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|