|
|
Tris | 2011, wrz 25 18:33
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, lut 15
Ostrołęka | |
Nie przystoi GM'owi tak bezczelnie makrować
|
| Cały Stadion Podnosi Krzyk, Jesteśmy Purpurowo Niebiescy ! Nieważne Skąd Pochodzimy, Czy Z Północy, Czy Z Południa, Ale Zgadzamy Się, Zgadzamy Się ! Flaga Nas Łączy, Purpurowo Niebiescy Na Wietrze, Waleczny Krzyk ! Mamy Imię I Każdy Je Zna : Barca, Barca, Barca Gracze ! Fani ! Razem Stajemy Się Silniejsi, Coraz Silniejsi ! Przez Wiele Lat Pełnych Wysiłku I Starań, Strzeliliśmy Wiele Goli, I To Zostało Pokazane Nikt Nas Nie Pokona ! Purpurowo Niebiescy Na Wietrze ...
FC Barcelona The Best Football Club In The World !!!
|
Tris | 2012, mar 2 03:58
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, lut 15
Ostrołęka | |
Dodatkowo nie jest napisane kto je stworzył
|
| Cały Stadion Podnosi Krzyk, Jesteśmy Purpurowo Niebiescy ! Nieważne Skąd Pochodzimy, Czy Z Północy, Czy Z Południa, Ale Zgadzamy Się, Zgadzamy Się ! Flaga Nas Łączy, Purpurowo Niebiescy Na Wietrze, Waleczny Krzyk ! Mamy Imię I Każdy Je Zna : Barca, Barca, Barca Gracze ! Fani ! Razem Stajemy Się Silniejsi, Coraz Silniejsi ! Przez Wiele Lat Pełnych Wysiłku I Starań, Strzeliliśmy Wiele Goli, I To Zostało Pokazane Nikt Nas Nie Pokona ! Purpurowo Niebiescy Na Wietrze ...
FC Barcelona The Best Football Club In The World !!!
|
Tomalas | 2008, maj 2 11:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, maj 2 |
A ja mam problem w przerobieniu skryptu. Skrypt jest na kucie i przetapianie rudy ale niestety tylko zelaza. Wiem ze to zalezy chyba od tych trzy literowych nazw.
initevents set %profile 560_460 set %topi
0start: if #str = 51 { finditem XUF C set #lobjectid #findid event macro 17 0wait 10 } finditem TLH_GBG C_ , #charid ; szuka mlotka if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage BRAK MLOTKA sound c:missile.wav halt } set %mlotek #findid set #lobjectid %mlotek ; ustawia je jako lastobject finditem ENK C_ , #backpackid if #findkind = -1 { if %topi = 1 { goto doloz } set %topi 1 goto przetapiaj } set #ltargetid #findid event macro 17 0set %czas #scnt2 + 20 wait 1 wait 1
kuciegump: if #CONTSIZE = %profile { click 137 392 ; rob ostatnie ostatnie target 3s event macro 22 0set %czas #scnt2 + 80 goto pat } if %czas < #scnt2 goto pat else goto kuciegump
pat: scanJournal 1 if Wykulas in #journal || Wykules in #journal goto hid if Zniszczyles_troche || Zniszczylas_troche in #journal goto hid if Your_skill in #journal goto hid if Masz_za in #journal { if %topi = 1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage BRAK RUDY sound C:missile.wav halt } set %topi 1 goto przetapiaj } if %czas < #scnt2 goto hid else { goto pat }
hid: goto start
przetapiaj: ignoreitem reset wait 10 tnij2: finditem JVJ_OUJ G_1 if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage STOISZ ZA DALEKO OD PIECA halt } set #lobjectid #findid ; ustawia je jako lastobject finditem DFR_NFR_GUO_FIK_HFR_AIK_AUH_VAP_CIK_ZOH_DPH_APH_CUO_SRH_CBP_YTH_tsf_kmh_VRH_OMH_DPH_NSH_IS H_HSH_OPO_AUH C_ , #backpackid ; if #findkind = -1 { if %topi = 1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage KONIEC RUDY sound C:missile.wav halt } goto start } event property #findid if Wyjatkowej , #spc , Jakosci in #property { ignoreitem #findid goto tnij2 } set %topi 0set #ltargetid #findid event macro 17 0set %czas #scnt + 30 wait 10
lamimy: event macro 22 0set %czas #scnt2 + 30 pat2: if Udalo_Ci in #sysmsg goto tnij2 if Nie_udalo in #sysmsg goto tnij2 if #contsize = 560_460 { wait 1 wait 1 click 125 95 wait 1 wait 1 goto tnij2 } if %czas < #scnt2 goto tnij2 goto pat2
I chciałem się dowiedzieć jak zmienić żelazo żeby kuło i przetapiało mi też inną rude. I która zmienna w easyuo z tej listy po prawej to będą te nazwy rudy w programie. Czyli poprostu jak sprawdzić ten kod innych rud. |
|
Tomalas | 2008, maj 2 23:06
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, maj 2 |
Dzięki, Beggginer o to mi chodziło |
|
thorrief | 2009, gru 22 21:57
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Może mi ktoś wytłumaczyć działanie " #jIndex "?
Nie rozumiem opisu z wiki.easyuo, a nie jest to jeszcze mój jedyny problem z easyuo, więc nie mogę się poświęcić analizowaniu tej jednej komendy tylko. Z góry dziękuję! |
|
thorrief | 2009, gru 23 14:28 | 2009, gru 23 15:32
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
@beggginer: ok, już lepiej. Generalnie kod, który sobie napisałem, wyszukuje "końca leczenia" w taki sposób:
petla1: for %p 1 2 { set %czas1 %czas1 + 1 scanjournal %p if #ENEMYID = N/A setuotitle Ulitma Online - #charname else setuotitle Ulitma Online - #hits hp; #charname gosub zycie set %czas1 %czas1 + 1 if %czas1 > 95 set %leczenie 0 if Wyleczyles_sie in #journal { set %leczenie 0 gosub anatomia } if Przestales_sie in #journal set %leczenie 0 if What_you_selected in #journal set %leczenie 0 if Ta_osoba_jest_w_pelni in #journal set %leczenie 0 if Your_skill_in_Uzdrawianie in #journal set %leczenie 0 if Nie_udalo in #journal set %leczenie 0 if #hits > %hits0 set %leczenie 0 wait 2 } set %p 0if %leczenie = 1 goto petla1
Co, jak widać, jest dość skomplikowane, ale za to przewiduje chyba wszystkie możliwe odpowiedzi systemu na użycie bandaża. ( "set %czas1 %czas1 + 1" i "wait 2" na końcu pozwalają zakończyć skanowanie journala po 9,5s)
Czy ten #jindex jest według Ciebie w stanie pomóc zoptymalizować ten fragment kodu?
EDIT: Sam sobie odpowiem: Tak, #jindex znacznie ulepszył mój skrypt, to lepsze rozwiązanie, niż pętla i wyszukiwanie po linijkach od końca. ;-) |
|
thorrief | 2009, gru 23 16:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Rzecznik, beggginer - dzięki za rady! to, co wkleiłem, to oczywiście tylko część większego kodu, zmienna "%leczenie" ma "pozwalać" skryptowi robić anatomię. Co do funkcji logicznych - znam je doskonale, następny krok mój to miało być ich zastosowanie właśnie. W sprawie break - świetny pomysł, dzięki!
"Ostrzegam tez, przed wielokrotnym nieskonczonym uzywaniem: setUOtitle. Mozliwe jest bardzo silne obciazenie procesora przez EasyUO." Czym to jest spowodowane?
set %p 0 to pozostałość po pierwszej wersji skryptu, gdzie było ogromne "if" zamiast pętli, nawet nie zauważyłem, że tu jest.
"pamietaj ze 'wait 2' to 'czekaj 0,1s', a nie 'czekaj 2s'. " Tak, wiem o tym.
"te warunki ze sprawdzaniem czy walczysz nie wiem po co uzywasz, moglbys na stale miec w pasku gry #hits / #maxhits. przeciez nie zaszkodzi." Mam dwa monitory. Dzięki temu rozwiązaniu wiem, czy coś mnie atakuje, czy nie, nie musząc patrzeć na drugi monitor. PRzy dwóch 21" to spora odległość jest mimo wszystko. ;-) W sensie - jeśli UOtitle nie pokazuje punktów życia, to znaczy, że nic mnie nie atakuje. Taka wariacja, nie wracajmy do tego. ;-)
Dzięki Wam za rady, w wolnej chwili je wprowadzę w życie! |
|
thorrief | 2009, gru 23 23:17 | 2009, gru 23 23:17
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Dzięki, ale mój działa doskonale, trzeba go tylko zoptymalizować, bo mógłby być o 1/3 krótszy. :-) | | | | | | | | | | |
| | | |
|