|
|
larz | 2007, gru 19 19:02
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Ostrołęka | |
;Autor: [nGz] ;Wersja 1.3 ;Wyszukuje drzewa w okreslonym zasiegu i podchodzi do nich. rzerzuca klody do juczniaka. ;Wazne jest aby nie miec nic zbindowanego pod klawiszami: Cursor Up, Cursor Down, Cursor Left, Cursor Right, Home, End, Page Up i Page Down, poniewaz euo uzywa ich do poruszania sie postacia. ;Lista nazw drzew: ;- drzewo ;- cedr ;- dab ;- orzech ;- wierzba ;- cyprys ;- cis ;- o'hii ;%Rodzaje_drzew - defaultowo drzewo_cedr_dab_orzech_wierzba_cyprys_cis_o'hii - okresla jakich drzew ma szukac, jesli chcesz tylko zwykle drzewa to zmien na drzewo, a jesli np. cyprysowe i ohii to zmien na cyprys_o'hii (te nazwy musza byc dokladnie takie same jak na liscie)(nie mozna uzywac spacji, zamiast tego stosowac "_" )(kolejnosc jest obojetna, nic nieznaczaca). ;%Skill - defaultowo 0 - nie robi nic miedzy scinaniami, 1 - Ukrywanie, 2 - Anatomia, 3 - Wiedza o broni, 4 - Wiedza o zwierzetach (po wlaczeniu play skrypt poprosi o wskazanie celu dla skilli, wiedze o broni robi na toporku). ;%Skill_powtorzenia - defaultowo 1 - okresla co ile powtorzen ma robic skilla. ;%Sciezka_do_wava - sciezka do pliku wav (nie moze zawierac spacji), ktory bedzie odgrywany przy zatrzymywaniu skryptu. ;%Max_waga - defaultowo 600 - jesli twoja waga przekroczy ta wartosc skrypt zatrzyma sie. ;%Max_odleglosc - defaultowo 13 - maxymalna odleglosc od postaci w jakiej beda szukane drzewa (czyli defaultowo przeszukuje kwadrat o boku 27, a postac jest w jego centrum)(jesli ta odleglosc bedzie za duza to nie bedzie w stanie dojsc do drzewa). ;================ set %Rodzaje_drzew wierzba set %Skill 2 set %Skill_powtorzenia 1 set %Sciezka_do_wava C:\alarm.wav set %Max_waga 600 set %Max_odleglosc 13 ;================ set %Id_plecaka_juczniaka 0gosub Wskaz_juczniaka set #lpc 200 set %Plecak_lamy_pelny 0if %Skill 0 set %Licznik_powtorzen %Skill_powtorzenia if %Skill = 2 || %Skill = 4 set %Cel_skilla 0tile Init if drzewo in %Rodzaje_drzew set %Rodzaje_drzew tree_ , %Rodzaje_drzew set %x_poczatek #charposx - %Max_odleglosc set %y_poczatek #charposy - %Max_odleglosc set %x_koniec #charposx + %Max_odleglosc set %y_koniec #charposy + %Max_odleglosc for %x %x_poczatek %x_koniec { for %y %y_poczatek %y_koniec { tile Cnt %x %y for %i 1 #tilecnt { tile Get %x %y %i if #tilename in %Rodzaje_drzew && Impassable in #tileflags { set #lpc 10 gosub Podejdz_do_drzewa if #result gosub Scinaj_drzewo else { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie udalo mi sie dostac do drzewa. set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Szukam dalej. } set #lpc 200 break } } } } sound %Sciezka_do_wava set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Przeszukiwanie skonczone. halt
sub Podejdz_do_drzewa set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Znalazlem drzewo o nazwie #tilename , #dot if %Id_plecaka_juczniaka 0 event macro 1 0 za mna deletejournal set %Uzyte_move_x_y 0Zacznij_isc: event pathfind %x %y #tilez set %Timer #scnt2 + 5 repeat if %Timer < #scnt2 goto Zacznij_isc scanjournal 1 if #journal = Can't_get_there return #false until #journal = Pathfinding! set %Timer 0set %Char_x_old -1 set %Char_y_old -1 repeat if %Timer < #scnt2 { scanjournal 1 if Zapisywanie_Stanu_Swiata in #journal || #journal = Pathfinding! { if #journal = Pathfinding! { scanjournal 2 if Zapisywanie_Stanu_Swiata in #journal goto Przeczekaj_zapis goto Omin_przeczekiwanie_zapisu } Przeczekaj_zapis: wait 90 continue } Omin_przeczekiwanie_zapisu: if %Char_x_old = #charposx && %Char_y_old = #charposy { if %Uzyte_move_x_y = 2 return #false gosub Uzyj_move_x_y if ! #result return #false goto Zacznij_isc } set %Char_x_old #charposx set %Char_y_old #charposy set %Timer #scnt2 + 30 } if #stamina < 1 && %Odleglosc > 1 { repeat gosub Oblicz_odleglosc until #stamina > 9 || %Odleglosc < 2 event pathfind %x %y #tilez } gosub Oblicz_odleglosc until %Odleglosc < 2 if %Odleglosc < 1 return #false return #true
sub Oblicz_odleglosc set %Odl_x %x - #charposx abs set %Odl_y %y - #charposy abs if %Odl_x > %Odl_y set %Odleglosc %Odl_x else set %Odleglosc %Odl_y return
sub Uzyj_move_x_y move %x %y 1 9s if #charposx = %Char_x_old && #charposy = %Char_y_old return #false set %Uzyte_move_x_y %Uzyte_move_x_y + 1 return #true
sub Scinaj_drzewo Petla_scinania_drzewa: deletejournal if %Licznik_powtorzen = %Skill_powtorzenia && %Skill 0{ if %Skill = 1 gosub Ukrywanie if %Skill = 2 gosub Anatomia if %Skill = 3 gosub Armslore if %Skill = 4 gosub Animallore } if %Skill 0 set %Licznik_powtorzen %Licznik_powtorzen - 1 if %Licznik_powtorzen %Max_waga { sound %Sciezka_do_wava set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Przekroczono maxymalna wage - %Max_waga halt } finditem fsf C_ , #charid if #findkind = -1 { sound %Sciezka_do_wava set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie znaleziono Topora. halt } set #lobjectid #findid event macro 17 set %Timer #scnt2 + 5 repeat if %Timer < #scnt2 goto Toporek until #targcurs = 1 Celownik: gosub Ustaw_x_y_drzewa event macro 22 set %Timer #scnt2 + 5 repeat if %Timer < #scnt2 goto Celownik until #targcurs = 0set %Timer_scinania_drzewa #scnt2 + 110 if %Id_plecaka_juczniaka 0 && %Plecak_lamy_pelny = 0 gosub Przezuc_klody repeat scanjournal 1 if Stoisz_za_daleko in #journal || Nie_wiesz_jak_uzyc_te_przedmioty_razem in #journal || Nie_mozesz_tego_uzyc in #journal || To_drzewo_wyglada_juz_na_wystarczajaco_obciete in #journal return until s_troche_klod_i_wlozyl in #journal || Zniszczyles_klody in #journal || Zniszczylas_klody in #journal || Oddaliles_sie in #journal || Oddalilas_sie in #journal || %Timer_scinania_drzewa < #scnt2 goto Petla_scinania_drzewa
sub Ustaw_x_y_drzewa set #ltargetx %x set #ltargety %y set #ltargetz #tilez set #ltargetkind 3 set #ltargettile #tiletype return
sub Ukrywanie Skill_ukrywanie: event macro 1 0 .um ukr set %Timer #scnt2 + 2 repeat if %Timer < #scnt2 goto Skill_ukrywanie scanjournal 1 until ukryl in #journal || nie_udalo_Ci_sie_ukryc in #journal || Wrog_Cie_juz in #journal || Nie_uda_Ci_sie_schowac_wierzchowca in #journal return
sub Anatomia if %Cel_skilla = 0 gosub Wskaz_Cel Anatomii Skill_anatomia: event macro 1 0 .um ana gosub Obsluz_celownik_skilla if ! #result goto Skill_anatomia return
sub Armslore finditem fsf C_ , #charid if #findkind = -1 return set %Cel_skilla #findid Skill_armslore: event macro 1 0 .um bro gosub Obsluz_celownik_skilla if ! #result goto Skill_armslore return
sub Animallore if %Cel_skilla = 0 gosub Wskaz_Cel Animallore Skill_animallore: event macro 1 0 .um wie gosub Obsluz_celownik_skilla if ! #result goto Skill_animallore return
sub Obsluz_celownik_skilla set %Timer #scnt2 + 3 repeat if %Timer < #scnt2 return #false until #targcurs = 1 Celownik_skilla: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %Cel_skilla event macro 22 set %Timer #scnt2 + 2 repeat if %Timer < #scnt2 goto Celownik_skilla until #targcurs = 0return #true
sub Wskaz_Cel set #targcurs 1 set #sysmsgcol 1152 Wskaz_cel_skilla: if %1 = Animallore event sysmessage Wskaz cel dla Wiedzy o zwierzetach. else event sysmessage Wskaz cel dla %1 , #dot set %Timer #scnt2 + 90 repeat if %Timer < #scnt2 goto Wskaz_cel_skilla onhotkey ESC goto Wcisnieto_ESC until #targcurs = 0onhotkey ESC { Wcisnieto_ESC: set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie wskazales celu. halt } set %Cel_skilla #ltargetid return
sub Przezuc_klody Poczatek_przezucania_klod: finditem zlk C_ , #backpackid if #findkind = -1 return set %Id_klod #findid set %Stack_klod #findstack set %Kolor_klod #findcol Klody_Plecak_juczniaka_petla: finditem %Id_plecaka_juczniaka C_ , #charid if #findkind = -1 { finditem %Id_juczniaka if #finddist > 1 { Klody_Powiedz_podejdzcie: if #finddist > 8 { event sysmessage Juczniak stoi za daleko. return } event macro 1 0 podejdzcie set %Timer #scnt2 + 10 repeat if %Timer < #scnt2 goto Klody_Powiedz_podejdzcie finditem %Id_juczniaka until #finddist < 2 } set #lobjectid #findid event macro 17 goto Klody_Plecak_juczniaka_petla } ExDrag_klod: exevent drag %Id_klod %Stack_klod set %Timer #scnt2 + 25 repeat if %Timer < #scnt2 goto ExDrag_klod finditem %Id_klod C_ , #backpackid until #findkind = -1 finditem zlk C_ , %Id_plecaka_juczniaka set %Id_klod_w_plecaku_juczniaka 0for %k 1 #findcnt { if #findkind = -1 break set #findindex %k if #findcol = %Kolor_klod { set %Id_klod_w_plecaku_juczniaka #findid set %Stack_klod_w_plecaku_juczniaka #findstack break } } set %Cnt_drop_klod 0ExDrop_klod: set %Cnt_drop_klod %Cnt_drop_klod + 1 if %Cnt_drop_klod > 4 goto Poczatek_przezucania_klod exevent dropc %Id_plecaka_juczniaka set %Timer #scnt2 + 12 repeat if %Timer < #scnt2 goto ExDrop_klod scanjournal 1 if That_item_is_too_heavy in #journal { set %Plecak_lamy_pelny 1 return } if %Id_klod_w_plecaku_juczniaka = 0 finditem %Id_klod C_ , %Id_plecaka_juczniaka else finditem %Id_klod_w_plecaku_juczniaka C_ , %Id_plecaka_juczniaka until ( #findkind = 0 && %Id_klod_w_plecaku_juczniaka = 0 ) || ( #findstack = %Stack_klod_w_plecaku_juczniaka + %Stack_klod && %Id_klod_w_plecaku_juczniaka 0 ) goto Poczatek_przezucania_klod
sub Wskaz_juczniaka set #targcurs 1 set #sysmsgcol 1152 Wskaz_juczniaka: event sysmessage Wskaz juczniaka. set %Timer #scnt2 + 90 repeat if %Timer < #scnt2 goto Wskaz_juczniaka onhotkey ESC return until #targcurs = 0onhotkey ESC return set %Id_juczniaka #ltargetid Sprawdz_tego_juczniaka: finditem %Id_juczniaka if #findtype wn && #findtype bo { event sysmessage To nie jest ani kon ani lama juczna. return } if #finddist > 1 { if #finddist > 8 { event sysmessage Juczniak stoi za daleko. return } event macro 1 0 podejdzcie set %Timer #scnt2 + 10 repeat if %Timer < #scnt2 goto Sprawdz_tego_juczniaka finditem %Id_juczniaka until #finddist < 2 } set %Id_jakiegos_gumpa #contid set #lobjectid #findid event macro 17 set %Timer #scnt2 + 10 repeat until #contid %Id_jakiegos_gumpa || %Timer < #scnt2 finditem #contid C_ , #charid if #findtype zjf || #findid = #backpackid goto Sprawdz_tego_juczniaka set %Id_plecaka_juczniaka #contid return
|
| Sortris napisał: "Dla ludzi, którzy tworzą takie tematy, jak już kiedyś pisałem, powinien być perm, śmierć w realu i skazanie do Piekła, z uprzednim podpisaniem papierka na oddanie chorym narządów z wyjątkiem mózgu."
|
tuba | 2007, maj 26 16:22
|
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
;Autor: [nGz modernizowal Villa] ;wersja 1,3 ;Makro lowi ryby i cwiczy hida obszar lowienai to 25 miejsc lacznie z centralnym w ktorym zaczynamy (skrypt tak szybko lowi ze ukryanie jest cwiczone co drugi polow) ;Wskaz najpierw miejsce gdzie ma lowic, skrypt bedzie lowil w nim oraz dookola niego - wiec wskaz troche dalej od ladu. initevents set %low 0set %lx #ltargetx set %ly #ltargety set %zacz 0start: if %low = 0 { set #ltargetx %lx set #ltargety %ly } if %low = 1 { set #ltargetx %lx set #ltargety %ly + 1 } if %low = 2 { set #ltargetx %lx - 1 set #ltargety %ly } if %low = 3 { set #ltargetx %lx set #ltargety %ly - 1 } if %low = 4 { set #ltargetx %lx + 1 set #ltargety %ly } if %low = 5 { set #ltargetx %lx + 1 set #ltargety %ly + 1 } if %low = 6 { set #ltargetx %lx set #ltargety %ly + 2 } if %low = 7 { set #ltargetx %lx - 1 set #ltargety %ly + 1 } if %low = 8 { set #ltargetx %lx - 2 set #ltargety %ly } if %low = 9 { set #ltargetx %lx - 1 set #ltargety %ly - 1 } if %low = 10 { set #ltargetx %lx set #ltargety %ly - 2 } if %low = 11 { set #ltargetx %lx + 1 set #ltargety %ly - 1 } if %low = 12 { set #ltargetx %lx + 2 set #ltargety %ly } if %low = 13 { set #ltargetx %lx + 2 set #ltargety %ly + 1 } if %low = 14 { set #ltargetx %lx + 2 set #ltargety %ly + 2 } if %low = 15 { set #ltargetx %lx + 1 set #ltargety %ly + 2 } if %low = 16 { set #ltargetx %lx - 1 set #ltargety %ly + 2 } if %low = 17 { set #ltargetx %lx - 2 set #ltargety %ly + 2 } if %low = 18 { set #ltargetx %lx - 2 set #ltargety %ly + 1 } if %low = 19 { set #ltargetx %lx - 2 set #ltargety %ly - 1 } if %low = 20 { set #ltargetx %lx - 2 set #ltargety %ly - 2 } if %low = 21 { set #ltargetx %lx - 1 set #ltargety %ly - 2 } if %low = 22 { set #ltargetx %lx + 1 set #ltargety %ly - 2 } if %low = 23 { set #ltargetx %lx + 2 set #ltargety %ly - 2 } if %low = 24 { set #ltargetx %lx + 2 set #ltargety %ly - 1 } if %low = 25 { set #ltargetx %lx + 3 set #ltargety %ly } if %low = 26 { set #ltargetx %lx + 3 set #ltargety %ly + 1 } if %low = 27 { set #ltargetx %lx + 3 set #ltargety %ly + 2 } if %low = 28 { set #ltargetx %lx + 2 set #ltargety %ly + 3 } if %low = 29 { set #ltargetx %lx + 1 set #ltargety %ly + 3 } if %low = 30 { set #ltargetx %lx set #ltargety %ly + 3 } if %low = 31 { set #ltargetx %lx - 1 set #ltargety %ly + 3 } if %low = 32 { set #ltargetx %lx - 2 set #ltargety %ly + 3 } if %low = 33 { set #ltargetx %lx - 3 set #ltargety %ly + 2 } if %low = 34 { set #ltargetx %lx - 3 set #ltargety %ly + 1 } if %low = 35 { set #ltargetx %lx - 3 set #ltargety %ly } if %low = 36 { set #ltargetx %lx - 3 set #ltargety %ly - 1 } if %low = 37 { set #ltargetx %lx - 3 set #ltargety %ly - 2 } if %low = 38 { set #ltargetx %lx - 2 set #ltargety %ly - 3 } if %low = 39 { set #ltargetx %lx - 1 set #ltargety %ly - 3 } if %low = 40 { set #ltargetx %lx set #ltargety %ly - 3 } if %low = 41 { set #ltargetx %lx + 1 set #ltargety %ly - 3 } if %low = 42 { set #ltargetx %lx + 2 set #ltargety %ly - 3 } if %low = 43 { set #ltargetx %lx + 3 set #ltargety %ly - 2 } if %low = 44 { set #ltargetx %lx + 3 set #ltargety %ly - 1 } if %zacz = 0 { set #sysmsgcol 1264 event sysmessage Zaczynam lowic - 1 set %zacz 1 wait 1 } kijak: finditem xhf C if #findkind = -1 halt set #ltargetkind 3 set #lobjectid #findid set %licz2 0event macro 17 loop2: set %licz2 %licz2 + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto targ if %licz2 > 5 goto kijak goto loop2 targ: event macro 22 event macro 22 event macro 22 set %licz 0petla: set %licz %licz + 1 scanjournal 1 if Wyglada_jakby_juz_tu_nie_bylo in #journal || Nie_widzisz_tego in #journal || Stoisz_za_daleko in #journal || To_nie_wyglada_na_wode in #journal { if %low = 44 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Skonczono lowic halt } set %low %low + 1 set %rlow %low + 1 set #sysmsgcol 1264 wait 1 event sysmessage Zaczynam lowic w nastepnym miejscu - %rlow goto next } if Your_skill_in_Rybactwo in #journal goto next if Your_dexterity in #journal goto next if Zlapal in #journal && ryb in #journal goto next if Slabo_dzis_biora in #journal goto next if niebezpieczne in #journal && wody in #journal goto next if %licz > 110 goto next goto petla next:
event macro 1 ^ .um ukrywanie goto start
mi tam te dziala
|
| www.youtube.com/TheTubaq
|
SiMet | 2008, sie 15 00:11
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
;autor: modyfikacje: ReDrack ;Skrypt sluzy do produkcji strzal i beltow (przy ewentualnym koxie ukrywania lub anatomii). ;Aby skrypt dzialal prawidlowo, nalezy najpierw osobiscie stworzyc jedna strzale/belt. ;W przeciwnym wypadku skrypt moze sie zaciac przy findid piorka i strzalek. ;Jezeli ma cwiczyc anatomie, to nalezy przed samym wlaczeniem skryptu ocenic anatomia NPC'a, na ktorym ma byc cwiczony skill.
initevents set %lobj #ltargetid set %produkcja 1 ;wpisz, co ma robic skrypt (0 - strzaly, 1 - belty) set %skill 3 ;wpisz, co skrypt ma koxac przy okazji (1 - ukrywanie, 2 - anatomia) set %profile 296_136 set %plecak #BACKPACKID finditem CKF_ZJF C_ , %plecak ;woreczek lub plecak set %worek #FINDID
if %produkcja = 0{ set %x 60 set %y 60 } if %produkcja = 1 { set %x 105 set %y 60 }
start: finditem VLK C_ , %plecak ;znajduje piora w w plecaku Exevent Drag #findid wait 1 Exevent Dropc %worek ;rzuca jedno piorko do plecaka wait 1 finditem SLK C_ , %plecak ;znajduje strzaly set #lobjectid #findid piora: finditem VLK C_ , %worek ;znajduje pioro w worku if #findkind = -1 goto piora set #ltargetid #findid event macro 17 0target 100s event macro 22 0luk: if #CONTSIZE = %profile { wait 1 dalszyn: set %contposx #contposx + %x set %contposy #contposy + %y click %contposx %contposy d wait 1 if #contsize = %profile goto dalszyn goto pat } goto luk pat: wait 8s waiting: if Stworzyl in #sysmsg goto hid if Zniszczyl in #sysmsg goto hid if Your_skill in #sysmsg goto hid if Oddal in #sysmsg goto hid goto waiting
hid: if %skill = 1 goto hiding goto anat hiding: event macro 13 21 wait 1 if H in #charstatus goto start if Nie_udalo_ in #sysmsg goto start if Your_ in #sysmsg goto start goto hiding
anat: if %skill = 2 goto anatomia if %skill = 3 goto wob goto start anatomia: event macro 13 1 wait 1 if Wybierz_cel in #sysmsg goto anatomia2 goto anatomia anatomia2: set #ltargetid %lobj wait 1 event macro 22 if Cel in #sysmsg goto start if Nie_jestes_ in #sysmsg goto start if Your_ in #sysmsg goto start goto anatomia2
wob: event macro 1 0 .um wiedza o zwierzetach wait 1 if Wybierz_stworzenie in #sysmsg goto wob1 goto wob
wob1: set #ltargetid %lobj wait 1 event macro 22 if nie_udalo in #sysmsg goto start if zwierze in #sysmsg goto start goto wob1 |
|
JetBoy | 2008, mar 21 22:03
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, maj 14 |
; przerabianie welny by Raist ; przerabia welne na bele materialu, po czym ; tnie bele na tkanine, moze to robic z hidem ;------------------------------------------------------------------------------------ set %hajd 0 ; 0-bez hida 1-z hidem ;------------------------------------------------------------------------------------ initevents
finditem xeg_jfg_GFG_mkg G_1 ; znajduje kolowrotek set #ltargetid #findid
welna: finditem off C ; znajduje welne if #findkind = -1 goto przedza set #lobjectid #findid event macro 17 0 ;lobject target 20s event macro 22 0 ;ltarget
czekaj: if Stworzylas in #sysmsg || Stworzyles in #sysmsg { if %hajd = 1 gosub hid goto welna } else goto czekaj
przedza: finditem plf C ; znajduje przedze if #findkind = -1 { finditem idg_vcg G_1 ; znajduje narzedzie tkackie set #ltargetid #findid goto nici } set #lobjectid #findid event macro 17 0 ;lobject target 20s event macro 22 0 ;ltarget
czekaj2: if Zwinalas in #sysmsg || Zwinales in #sysmsg { if %hajd = 1 gosub hid goto przedza } else goto czekaj2
nici: finditem uag C ; znajduje nici if #findkind = -1 { finditem kag C ; znajduje nozyczki set #ltargetid #findid goto ciecie } set #lobjectid #findid event macro 17 0 ;lobject target 20s event macro 22 0 ;ltarget
czekaj3: if Stworzylas in #sysmsg || Stworzyles in #sysmsg { if %hajd = 1 gosub hid goto nici } if Masz_za in #sysmsg { goto ciecie } else goto czekaj3
ciecie: finditem kag C ; znajduje nozyczki set #lobjectid #findid finditem oag_mag_lag_zzf C ; znajduje tkanine if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Welna przerobiona halt } set #ltargetid #findid event macro 17 0 ;lobject target 20s event macro 22 0 ;ltarget
czekaj4: if Pociales in #sysmsg || Pociales in #sysmsg { if %hajd = 1 gosub hid goto ciecie } else goto czekaj4
sub hid set %jrnl #jindex event macro 1 0 .um ukrywanie start: while #true { if #jindex > %jrnl { set %jrnl %jrnl + 1 scanjournal %jrnl if Juz_cos in #journal || ukrylas in #journal || ukryles in #journal || Nie_udalo in #journal return } }
Teraz bedzie Ci dzialac |
|
Oska | 2019, lis 21 20:01
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2018, lis 11
Kwidzyn | |
; Nazwa: Leczenie_Menu_v-1.7.txt ; Autor: Janusz [Fris] ;==================================================== set %Ukrywanie 0 ;0 - wylaczone; 1 - wlaczone set %lczyKogos 0set %SkilTime #scnt + 9 set %autoLeczenie 1 set %kolor 89 ;38 - czerwony 89 - jasno niebieski set %CelLeczenia #charid set %KlawiszLeczenie F1 set #lpc 2000 menu clear menu window color black menu show menu window size 220 170 menu window title Leczenie 1.7 menu font size 10 menu font color white menu font BGColor black menu text mtOpisLeczenie 1 1 Czas Leczenia menu text mtOpisPoziomuHP 120 1 Poziom HP menu font style b menu font color red menu font size 34 menu text mtCzasLeczenie 10 20 0menu font color white menu text mtPoziomHP 120 20 #HITS menu font style ;b menu font color white menu font size 10 menu button mbWskrzesWamp 10 80 90 24 Res wamp menu button mbWskrzesCzlek 120 80 90 24 Res czlek menu button mb_LeczWampa 10 110 90 25 Lecz wampa menu button mb_LeczCzleka 120 110 90 25 Lecz czleka menu button mb_LeczSiebie 10 140 200 25 Lecz Siebie ;menu hideEUO ;==================================================== set #menubutton n/a ;=================== petla =========================== loop: set #lpc 200 if #menubutton = mb_LeczWampa { set #menubutton N/A set %lczyKogos 1 event sysmessage Wskaz Cel set #targcurs 1 repeat until #targcurs = 0 set %RodzajBandaza AMF set %CelLeczenia #LTARGETID } if #menubutton = mb_LeczCzleka { set #menubutton N/A set %lczyKogos 1 event sysmessage Wskaz Cel set #targcurs 1 repeat until #targcurs = 0 set %RodzajBandaza ZLF set %CelLeczenia #LTARGETID } if #menubutton = mb_LeczSiebie { set #menubutton N/A set %CelLeczenia #charid set %lczyKogos 0 } if %lczyKogos = 1 { finditem %RodzajBandaza C_ , #backpackid set #lobjectid #findid event macro 17 target 2s fidnitem %CelLeczenia G set #ltargetid %CelLeczenia set #ltargetx #findx set #ltargety #findy set #ltargetz #findz set #ltargetkind 1 event macro 22 wait 5 } if #menubutton = CLOSED ;wcisnieto przycisk X { menu hide set #menubutton N/A halt } if #menubutton = mbWskrzesWamp { set #menubutton N/A gosub Wskrzeszenie wamp } if #menubutton = mbWskrzesCzlek { set #menubutton N/A gosub Wskrzeszenie czlek } if #hits < #maxhits && %autoLeczenie = 1 && %lczyKogos = 0 gosub Leczenie if %autoLeczenie = 0 && %lczyKogos = 0 { onhotkey %KlawiszLeczenie gosub Leczenie } if %Ukrywanie = 1 && %SkilTime < #scnt { event macro 13 47 ; ukrywanie set %SkilTime #scnt + 9 } if #hits < #maxhits && %lczyKogos = 0 { event ExMsg #charid 3 %kolor 0 s [ #HITS / #MAXHITS ] } goto loop
;------------------------------------------------------------ sub Wskrzeszenie if wamp in %1 set %JakieBandaze AMF if czlek in %1 set %JakieBandaze ZLF
finditem %JakieBandaze C_ . #backpackid if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie masz bandazy. goto loop } else { if #findstack < 10 event sysmessage Koncza Ci sie bandaze. Zostalo #findstack bandazy!!! uzyj_bandazy: set #lobjectid #findid event macro 17 set %cel_time #scnt + 2 repeat if A in #charstatus { event sysmessage Zostales unieruchomiony return } if %cel_time < #scnt goto uzyj_bandazy until #targcurs = 1 } return ;------------------------------------------------------------ sub Leczenie if #hits = #maxhits return finditem ZLF C_ , #backpackid if #findkind = -1 { Display ok $Nie masz *BUTLA butli $lub nie masz $PRZEDMIOT $lub nie masz bandazy w plecaku. $Skrypt wylaczony. halt ;goto loop } else { if #findstack < 10 event sysmessage Koncza Ci sie bandaze. Zostalo #findstack bandazy!!! uzyj_bandazy: set #lobjectid #findid event macro 17 set %cel_time #scnt + 3 repeat if %cel_time < #scnt goto uzyj_bandazy until #targcurs = 1 set %cel_time #scnt + 3 ;if #charid in %CelLeczenia event macro 23 repeat if %cel_time < #scnt goto uzyj_bandazy if #hits = #maxhits return until Zaczynasz in #sysmsg event ExMsg #charid 3 %kolor 0 s [ #HITS / #MAXHITS ] set %licznik 0 set %czas #scnt2 + 9 set %jindex #jindex set #lpc 200 set %czas_hp #scnt + 1 repeat set #sysmsgcol 1088 if %czas < #scnt2 { set %licznik %licznik + 1 if %licznik > 14 || #hits = #maxhits { menu Set mtCzasLeczenie 0 menu Set mtPoziomHP #HITS event ExMsg #charid 3 %kolor %licznik s [ #HITS / #MAXHITS ] return } menu Set mtCzasLeczenie %licznik menu Set mtPoziomHP #HITS event ExMsg #charid 3 %kolor %licznik s [ #HITS / #MAXHITS ] if #menubutton = mbWskrzesWamp { set #menubutton N/A gosub Wskrzeszenie wamp return } if #menubutton = mbWskrzesCzlek { set #menubutton N/A gosub Wskrzeszenie czlek return } set %czas #scnt2 + 9 } set %ji #jindex - %jindex for %i 1 %ji { scanjournal %i if Wyleczyl in #journal || palec in #journal || Nie_udalo in #journal || przestal in #journal || Anulowano. in #journal || Ta_osoba in #journal { menu Set mtCzasLeczenie 0 menu Set mtPoziomHP #HITS return } } if #hits < 20 && #charghost = no && %czas_hp < #scnt { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage MASZ #hits HP!!! set %czas_hp #scnt + 1 } until Wyleczyl in #sysmsg || palec in #sysmsg || Nie_udalo in #sysmsg || przestal in #sysmsg || Anulowano. in #sysmsg || Ta_osoba in #journal } menu Set mtCzasLeczenie 0menu Set mtPoziomHP #HITS return |
|
..::zMy::.. | 2006, paź 3 21:50 | 2008, sty 4 00:45
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2012, sie 5
Kwidzyn | |
; Hid+druciarz
set %jj 0set %tryb 0;tryb 0 hid co dwa przedmioty ;tryb 1 hid opoznia druciarza set %okno IOIB set %czass 99 event sysmessage WYBIERZ RUDE set #targcurs 1 czo: wait 1s if ( #targcurs = 1 ) goto czo else set %ruda #ltargetid } set #scnt 11 set #scnt 100 loop: scanjournal 1 if #scnt > 10 || your in #journal || zniszczyles in #journal || stworzyles in #journal { deletejournal if %tryb = 0gosub hid if %tryb = 1 gosub hidd set %jj %jj + 1 event sysmessage %jj gosub drut } goto loop
sub drut { if %czass > 110 set %czass 99 scanjournal 1 if You_must in #journal { set %czass %czass + 3 deletejournal } set #scnt 0finditem JTL if #findid = X { event sysmessage NIE MASZ NARZEDZI halt } set #lobjectid #findid event macro 17 hihi: if #scnt > 7 return wait 5 target 6s if #targcurs = 0goto hihi set #ltargetid %ruda set #ltargetkind 1 event macro 22 czas: if #scnt > 7 return wait 1 if #contsize = 500_460 goto wtf
} else goto czas } return sub hid { if #scnt2 > %czass { set #scnt2 0item: if #targcurs = 1 goto item set %Item #ltargetid set %Timeout 0start: if %Timeout < #scnt { event macro 13 3 target set #ltargetid %Item set #ltargetkind 1 event macro 22 set %Timeout #scnt + 12 set %ctrl 1 goto karto return sub hidd { uko: wait 2 if #scnt2 > %czass { set #scnt2 0event macro 13 21 } else goto uko } return
wtf: wait 1 click 77 390 goto loop
----------------------------------------------------------------------------------- mam proxbe co do tego skryptu powyzej zeby ktos mogl by go naprawic albo dac juz naprawiony na druciarstwo z identyfikacja z gory dziekowac
|
| ...Oh my Lord, tell me what I\'m livin for Everybody\'s droppin got me knockin on heaven\'s door And all my memories, of seein brothers bleed And everybody grieves, but still nobody sees Recollect your thoughts don\'t get caught up in the mix Cause the media is full of dirty tricks Only God can judge me...
|
SiMet | 2007, kwi 5 22:43 | 2007, kwi 5 23:01
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
; Autor: SiMet ; Nazwa: Makro na robienie butli z kociolka + skill umyslowy ; Data stworzenia: 5 IV 2007
set %skill 0 ; 0-nic, 1-ukrywanie, 2-rozmowa z duchami, ; 3-madrosc, 4-anatomia, ; 5-wiedza o zwierzetach
;======================== set #sysmsgcol 1264 event sysmessage Odpalono skrypt na alchemia kociolek + umyslowy event sysmessage Napisal SiMet dla Igora start: if %skill > 2 { event sysmessage Pokaz na czym chcesz robic skill umyslowy set #TARGCURS 1 repeat onhotkey ESC { sound event sysmessage Nie wskazales zwierzaka halt } until #targcurs = 0 set %zwierz #ltargetid }
skill:
if %skill = 1 event macro 1 0 .um ukrywanie if %skill = 2 event macro 1 0 .um rozmowa z duchami if %skill = 3 { event macro 1 0 .um madrosc target 5s set #ltargetid %zwierz event macro 22 }
if %skill = 4 { event macro 1 0 .um anatomia target 5s set #ltargetid %zwierz event macro 22 } if %skill = 5 { event macro 1 0 .um wiedza o zwierzetach target 5s set #ltargetid %zwierz event macro 22 } mix: wait 5 finditem UMD G_1 if #findkind 1 { event sysmessage Brak kociolka! Lub stoisz za daleko! sound halt } set #lobjectid #findid event macro 17 repeat until #CONTNAME = generic_gump click 512 58 wait 5 if Nie_masz_pustych in #sysmsg { event sysmessage BRAK BUTELEK!! sound wait 60 goto mix } if potrzebujesz in #sysmsg { event sysmessage BRAK SKLADNIKOW!! sound wait 60 goto mix } wait 240
goto skill |
|
sledzislaw | 2011, paź 5 14:34 | 2011, paź 5 14:35
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, sie 4 |
; ------------START---------------------; ; -skrypt przerzuca przedmioty z jednego plecaka do drugiego - ; ; - w nastepujacy sposob: ; - otwieramy sobie plecak do ktorego chcemy wrzucic przedmioty ; ; - otwieramy plecak, z ktorego bedziemy przerzucac przedmioty -; ; - bierzemy sobie jeden przedmiot i ukladamy go w wybranym ; ; - plecaku na wybranej pozycji i klikamy klawisz [f2] a nastepnie ; ; - klikamy wewnatrz plecaka z ktorego maja byc przerzucane przedmioty; ; - skrypt bedzie je ukladal idealnie jeden na drugim, tak aby w plecaku; ; - panowal porzadek. ; - przydaje sie do ukladanie np jedzenia czy porzadkowania przeroznych; ; - smieci w skrzyni magazyniera i bankiera... onhotkey f2 { ; ------------WYBOR PRZEDMIOTU---------; event sysmessage Wskaz przedmiot set #targcurs 1 while ( #targcurs = 1 ) { wait 10 }
finditem #LTARGETID set %celid #LTARGETID set %celtype #FINDTYPE set %celx #FINDX - #CONTPOSX set %cely #FINDY - #CONTPOSY set %tbag #FINDBAGID wait 10 ; -----------WYBOR PLECAKA W KTORYM SA PRZEDMIOTY DO PRZERZUCENIA -------; event sysmessage Wskaz wnetrze plecaka zrodlowego while ( #FINDBAGID = #CONTID ) ( wait 10 ) set %sbag #CONTID ; ------------SZUKANIE PRZEDMIOTOW W PLECAKU--------------; finditem #FINDTYPE C_ , %sbag if ( #FINDCNT = 0 ) { event sysmessage Nie znaleziono przedmiotow w plecaku } if ( #FINDCNT > 0 ) { event sysmessage Znaleziono przedmioty w liczbie: #FINDCNT if ( #FINDSTACK = 1 ) ( event sysmessage przerzucanie pojedynczo finditem %celtype C_ , %sbag while ( #FINDCNT > 0 ) { finditem %celtype C_ , %sbag exevent drag #FINDID #FINDSTACK wait 5 exevent dropc %tbag %celx %cely wait 5 } ) } }
czekam na recenzje... | | | | | | | | | | | |
| | | |
|