|
|
matek | 2010, sty 1 11:15
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 25
Lębork | |
ukrywa/usuwa daną linie w journalu oraz wszystkie powyższe, po to by script ich nie widział i nie mógł się do nich odwoływać/czytać używając scanjournal
tak po chłopsku, nie jestem programistą
|
| o lol
|
thorrief | 2010, sty 1 16:50
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
OK, dzięki. Właśnie takiego wytłumaczenia szukałem. ;-) |
|
Caranel | 2010, sty 2 01:58
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2010, sty 24 |
Dzień Dobry. Mój problem związany jest ze skryptem na Leczenie + anatomia. Działa następująco:
Ocenia Anatomią najbliższy cel i leczy bandażem gdy spadnie nam Hp. Problem w tym ze jak już oceni anatomia i wyleczy mi postać raz to czeka około 10-12sec po czym jest goto bandaż. Nie wiem jak sobie z tym poradzić proszę o pomoc: _________________________________________________________________________________
initevents set %Hiding 0ignoreitem reset ignoreitem #charid start: if #hits < #maxhits { finditem ZLF if #findKind = -1 goto anatomia if #findKind = 0{ healing: if #targCurs = 1 goto healing if %LockTime > #scnt goto anatomia set #lObjectID #FindID set #lTargetID #CharID set #lTargetKind 1 event macro 17 target event macro 22 set %a 0sprawdz: set %a %a + 1 wait 5 scanJournal 1 if Wyleczyles in #journal || Nie_udalo_Ci in #journal || Przestales in #journal || Stoisz_za in #journal || Nie_mozesz in #journal || Twoj_palec in #journal || Your_skill_in_Uzdrawianie in #journal || Anulowano in #journal || %a = 75 { if Nie_mozesz in #journal set %LockTime #scnt + 5 goto anatomia } else goto sprawdz } } else { anatomia: if #targCurs = 1 goto anatomia set %czas #scnt - %LastTime if %czas > 10 { finditem * G_3 str Len #findtype if #strRes = 2 { set %LastTime #scnt set #lTargetID #findID set #lTargetKind 1 event macro 13 1 target 4s event macro 22 } else { ignoreitem #findid if %Hiding = 1 { set %hid %hid + 1 if %hid = 10 { set %LastTime #scnt set %hid 0event macro 13 21 } else wait 1 } } goto start } else goto start } |
|
thorrief | 2010, sty 2 14:38
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Istnieje jakiś spis id dla "żywych" elementów gry, tj. koni, ostardów, niedźwiedzi, etc? Chciałbym rozszerzyć zakres poszukiwań celu do ćwiczenia Anatomii w "standardowym" skrypcie. |
|
growin | 2010, sty 2 15:10
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Lasttarget type? Możesz posprawdzać i powpisywać Toć ID jest mnóstwo
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
thorrief | 2010, sty 2 15:57
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Tak, lasttarget type. Jak to sprawdzic? W Easyuo nie mam takiej zmiennej. |
|
Radagast | 2010, sty 4 10:51
|
|
|
|
|
| Dweralin | |
|
2006, maj 5
Kwidzyn | |
; )) kiedys mialem zapisywane ogolne monstery potworki jak i neidzwieie etc i tak:
AD_QD_IS_HS_QF_LD_XE_MB_SI_BD_TH_CJ_NI_GD_ID_YE_PD_ED_XH_I_UC_UD_RB_BJ_W_CBB_JD_WD_XC_DB_Y__DI_AB_ND_ AI_BI_RI_KI_DJ_N_TI_OD_OJ_EF_AF_UF_WB_BB_JB_XF_FD_QE_GB_QD_IB_KD_TD_AE_DE_BE_IE_CD_WE_YFM_VE_PE_ZC_YD _IS_HS_WZA_TN_IS_XU_HS_LJ
|
| LA GARDE MEURT, MAIS ELLE NE SE REND PAS!
|
thorrief | 2010, sty 14 00:25
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Co zrobić, żeby poniższy skrypt nie wyrzucał do śmietnika przedmiotów wyjątkowej jakości?
repeat finditem BFG C Exevent Drag #findid #findstack wait 10 Exevent Dropc %smietnik until #findkind = -1 | | | | | | | | | | | |
| | | |
|