|
|
thorrief | 2010, sty 2 14:38
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Istnieje jakiś spis id dla "żywych" elementów gry, tj. koni, ostardów, niedźwiedzi, etc? Chciałbym rozszerzyć zakres poszukiwań celu do ćwiczenia Anatomii w "standardowym" skrypcie. |
|
dawidoss | 2010, sty 2 07:43 | 2010, sty 2 07:44
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Ostrołęka | |
Cześć. Czy umiałby ktoś napisać skrypt na łowienie na łodzi+anatomia na np.koniu ? |
|
Jam Lasica | 2010, sty 2 02:29 | 2010, sty 2 02:43
|
|
|
|
| Athelas | | |
|
2007, sie 18
Wrocław | |
http://pastebin.com/m2cf52a69 - gdy sie doda tabulatory i spacje, naprawde skrypt staje sie czytelniejszy.
Niestesty, ale z twojego rozwiazania nie da sie wiele 'wycisnac'. Co druga linijka staje w opozycji do rad, ktore udzielalismy wczesniej, aby pisac dobre skrypty.
Sposob sprawdzania czy jest sie juz wyleczonym dziala chyba wadliwie. Nalezy skanowac journal przy uzyciu #jindex, aby nie pominac zadnej lini.
|
| "Wielu spośród żyjących zasługuje na śmierć. A niejeden z tych, którzy umierają, zasługuje na życie. Czy możesz ich nim obdarzyć? Nie bądz tak pochopny w ferowaniu wyroków śmierci."
|
Caranel | 2010, sty 2 01:58
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2010, sty 24 |
Dzień Dobry. Mój problem związany jest ze skryptem na Leczenie + anatomia. Działa następująco:
Ocenia Anatomią najbliższy cel i leczy bandażem gdy spadnie nam Hp. Problem w tym ze jak już oceni anatomia i wyleczy mi postać raz to czeka około 10-12sec po czym jest goto bandaż. Nie wiem jak sobie z tym poradzić proszę o pomoc: _________________________________________________________________________________
initevents set %Hiding 0ignoreitem reset ignoreitem #charid start: if #hits < #maxhits { finditem ZLF if #findKind = -1 goto anatomia if #findKind = 0{ healing: if #targCurs = 1 goto healing if %LockTime > #scnt goto anatomia set #lObjectID #FindID set #lTargetID #CharID set #lTargetKind 1 event macro 17 target event macro 22 set %a 0sprawdz: set %a %a + 1 wait 5 scanJournal 1 if Wyleczyles in #journal || Nie_udalo_Ci in #journal || Przestales in #journal || Stoisz_za in #journal || Nie_mozesz in #journal || Twoj_palec in #journal || Your_skill_in_Uzdrawianie in #journal || Anulowano in #journal || %a = 75 { if Nie_mozesz in #journal set %LockTime #scnt + 5 goto anatomia } else goto sprawdz } } else { anatomia: if #targCurs = 1 goto anatomia set %czas #scnt - %LastTime if %czas > 10 { finditem * G_3 str Len #findtype if #strRes = 2 { set %LastTime #scnt set #lTargetID #findID set #lTargetKind 1 event macro 13 1 target 4s event macro 22 } else { ignoreitem #findid if %Hiding = 1 { set %hid %hid + 1 if %hid = 10 { set %LastTime #scnt set %hid 0event macro 13 21 } else wait 1 } } goto start } else goto start } |
|
Jam Lasica | 2010, sty 2 01:07 | 2010, sty 2 01:12
|
|
|
|
| Athelas | | |
|
2007, sie 18
Wrocław | |
deleteJournal jest przestarzala komenda i pozostawiona tylko dla wstecznej zgodnysci. Jezeli juz nauczyles sie uzywac #jindex, to nie powinies korzystac z deleteJournal. Przez uzycie deleteJournal mozesz przeoczyc informacje o jakims wpisie, przez #jindex - nie.
|
| "Wielu spośród żyjących zasługuje na śmierć. A niejeden z tych, którzy umierają, zasługuje na życie. Czy możesz ich nim obdarzyć? Nie bądz tak pochopny w ferowaniu wyroków śmierci."
|
thorrief | 2010, sty 1 16:50
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
OK, dzięki. Właśnie takiego wytłumaczenia szukałem. ;-) |
|
matek | 2010, sty 1 11:15
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 25
Lębork | |
ukrywa/usuwa daną linie w journalu oraz wszystkie powyższe, po to by script ich nie widział i nie mógł się do nich odwoływać/czytać używając scanjournal
tak po chłopsku, nie jestem programistą
|
| o lol
|
thorrief | 2009, gru 30 15:00
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Pytanie: do czego służy deletejournal? Nie do końca rozumiem opis z http://wiki.easyuo.com/index.php/DeleteJournal
(mój angielski jest bez zarzutu, po prostu nie rozumiem, co ta funkcja robi - myślałem, że ręcznie usuwa wpis z dziennika, ale w grze tego nie robi) | | | | | | | | | | | |
| | | |
|