|
|
beggginer | 2008, lip 9 06:44 | 2008, lip 9 06:44
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
>'=' w moim poscie oznacza 'zamien pierwsza czesc na druga czesc' '||' oznacza 'lub/albo', laczac nim dwa warunki bedzie wykonywac akcje gdy przynajmniej jeden z nich jest spelniony. skoro dzwoni przy makroczeku, zadzwoni tez przy makroczeku lub glodzie.
sprawdz czy dobrze przeklejasz
|
| .
|
beggginer | 2007, lut 20 13:55 | 2007, lut 20 14:18
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
'initEvents' jest elementem przestarzałym (obsolete) i niewymaganym w EUO, teraz jest inicjalizowane przy pierwszym użyciu event macro
nie ma też sensu robienie
goto kilof kilof:
bo parser EUO czyta plik liniowo (linia po linii), więc tak czy siak przejdzie do kolejnej linii również końcowe goto anatomia jest zbędne, bo po dojściu do końca skryptu wskaźnik EUO wraca na początek
powinieneś to zrobić na zasadzie:
wskaz osobę zapisz osobę pod jakąś zmienną petla: ustaw lasttarget na osobie (zapisanej pod zmienna) zrob anatomie na lasttarget znajdz narzędzia ustaw narzędzia pod lastobject znajdz materiały ustaw narzędzia pod lasttarget lastobject / lasttarget kliknij w 'to co ostatnio' poczekaj aż powstanie item goto petla
oczywiście można by dodać wyjątki na sytuacje typu brak narzędzi/materiałów/osoba poza zasięgiem/zapis stanu świata/nieoptymalne nasycenie
to tak na szybko, bo można by zauważyć, że przez goto taki skrypt nie jest zgodny z paradygmatem programowania strukturalnego i takie tam...
|
| .
|
raist | 2006, cze 4 12:28
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, wrz 21
Gdansk | |
'link' 'no'
Prosze |
|
Xinder | 2014, maj 26 14:43
|
|
|
|
|
| Seth Varkas | |
|
2011, lip 12
Bytom | |
*zmienna_globalna
to tak jak %zmienna_lokalna tylko ze globalna dziala na skrypty aktualnie uruchomione w danym EASYUO. np jak w skrypcie1 *zmienna_globalna = 1 to w skrypcie2 *zmienna_globalna od razu ma ta sama wartosc.
przydatne jak masz skrypt na jedzenie i da sie to skladac z inymi skryptami za pomocja *zmiennej_globalnej |
|
beggginer | 2008, lip 12 20:59 | 2008, lip 12 20:59
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
- Sokulla napisal ci dobry przepis na makro, wykorzystaj go - pierwsze 2 linie mozesz wywalic - przy wyszukiwaniu dobrze sprawdzic, czy udalo sie cokolwiek znalesc - nie ma potrzeby wyszukiwania narzedzi i materialu co kazde zrobienie przedmiotu - dobrze jest ustawic #LTargetKind w makrze wykorzystujacym event macro 22 - nie masz zadnego opoznienia wykonywania skryptu (poza target 1s), wiec skrypt bedzie dzialal co chwile (wypadalo by dac jakis repeat until XXX in #sysmsg ew. nawet wait 10s) - euo moze wszystko co udostepnia ci sama ultima, plus drugie tyle (odnosnie Oka Smoka)
|
| .
|
NVates | 2008, wrz 2 16:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lut 15 |
...
Prosiłem o makro, nie o poradę jak się nie zatruć. Chyba, że jesteś w stanie mi załatwić płaszcz chroniący przed śmiertelną trutką :/ |
|
beggginer | 2008, cze 2 09:12 | 2008, cze 2 09:13
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
1) skrypty oparte glownie na goto ciezko sie analizuje, jeszcze gorzej modyfikuje 2) nie ma potrzeby sprawdzania co przebieg makra czy masz narzedzia czy nie, prawda? 3) makra oparte na waitach (wait 8s) maja to do siebie, ze jak bedziesz mial laga albo utracony pakiet to zwykle sie wywroca 4) robiac itemy narzedziami i materialami w skrzyni (najlepiej w securedboxie w domu, z uwagi na pojemnosc), wykonane przedmioty trafiaja do skrzyni, wiec nie ma potrzeby sprawdzania przeciazenia 5) zanim zaczniesz pisac makro, zrob sobie jego plan w subach, np:
gosub ustawianie_zmiennych_poczatkowych petla: gosub robienie_skilla gosub robienie_przedmiotu goto petla
sub ustawianie_zmiennych_poczatkowych [ustawianie narzedzi, materialu, celu do anatomii, reakcji na makroczeka, numeru skilla (np dla anatomii 1), definiowanie miejsc w gumpie dla roznych przedmiotow itd] return
sub robienie_skilla [wykonywanie skilla (event macro 13 %numer_skilla), czekanie az mina wszystkie napisy] return
gosub robienie_przedmiotu [uzywanie ustawionych juz narzedzi i materialu, klikanie na ustalone wczesniej miejsce] return
a dopiero potem pisz same suby - potem duzo latwiej je podmienic na cos innego, bez koniecznosci wgryzania sie co miales na mysli pol roku temu. Co dzieki temu zyskujesz? Milisekundy potrzebne na kazdorazowe przeszukiwanie plecaka i zapisywanie w zmiennych UO, z ktorych w przypadku dlugiego koxu robia sie sekundy, minuty, godziny...
Mysle, ze z tymi radami dasz rade sam poprawic swoje makro
|
| .
|
Sortris | 2009, lut 19 22:32
|
|
|
|
|
| Nieznajomy | |
|
2005, lis 19
Ostrołęka | |
2x klik na nozyczki, wskazac cel, klikasz na plecak i juz | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|