|
|
SiMet | 2006, maj 29 23:08 | 2007, lut 15 12:23
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Nie znalazlem na tych stronach tego co chciales (tzn BARDZO prostego skryptu) wiec daje tutaj swój:
; Skrypt na szycie ostatnio uszytego przedmiotu ; Należy pierwsze uszyc cos ręcznie a potem uruchomić skrypt ; Tworca: SiMet
finditem HAG if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie masz narzedzi szewskich!! halt } if #findkind = 1 { ignoreitem #findid goto narzedzia } set %licz 0set #lobjectid #findid event macro 17 target 5s event macro 22 wait 10 click 137 390 ; x y przycisku 'wykonaj ostatni' wait 9s ; czas czekania pomiędzy akcjami
Tak to wygląda... jakby cos nie działało lub jakieś zażalenia to mail jest w profilu... Życze miłego grania
Rumci >- widze że zmieniles Avka mi sie podoba |
|
Core | 2009, maj 27 15:27 | 2009, maj 27 15:28
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Nie, nie musisz wpisywać nowych. Najpierw ręcznie zetnij jakiś krzak i spisz z EasyUO współrzędne x i y kursora w miejscu w którym kliknąłeś (nie postaci ale kursora). To wprowadzasz do skryptu i odpalasz. Jak się skończy zbiór na krzaku to skrypt sam przejdzie kilka kroków* , akurat taką odległość, żeby ścinać można było klikając kursorem w tym samym miejscu.
* - "walk" ma tutaj sens tylko wtedy, gdy rośliny rosną w grządkach z North-West na South-East (lub na odwrót). Można pewnie zmienić skrypt żeby obsługiwał też grządki/krzaki ustawione w inny sposób, ale to już nie mój level
|
| Poziom niektórych graczy: "eee napewno bym neichical nic na podobe z tego filmiku UO to nie "rrznij i siekaj" "
|
methelas | 2009, gru 11 18:17 | 2009, gru 11 23:04
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Brak | |
Nieaktualne... poradziłem sobie z tym problemem sam... Był mały błąd w skrypcie... |
|
methelas | 2009, gru 11 20:37 | 2009, gru 11 23:05
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Brak | |
Nieaktualne... poradziłem sobie z tym problemem sam... Był mały błąd w skrypcie... |
|
Fris | 2014, maj 26 14:03
|
|
|
|
|
| Lothel | |
|
2014, kwi 26
Ostrołęka | |
Niech mi ktoś wytłumaczy jak tworzy się i jak działa zmienna globalna _G w OpenEuo. Jest to jakoś opisane w dokumentacji ale nic z tego nie rozumiem. Może ktoś z was wie? |
|
tuba | 2009, paź 11 16:35
|
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
niedlugo bedzie reaktywowana, spokojnie
|
| www.youtube.com/TheTubaq
|
pestkowiec | 2008, cze 12 17:59 | 2008, cze 12 18:15
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 14 |
niedziała taka kombinacja beggginer skrypt niby pracuje ale niewydaje dzwienku, po zmianie nawet na makroczeka |
|
LeGuar | 2008, lut 23 19:17
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 8
UK | |
Niestety nadal nie znalazłem tego skryptu | | | | | | | | | | |
| | | |
|