|
|
marcepan | 2013, gru 27 19:46
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 26 |
merci w krote miejsce wlkejam co ma kod ktory definiuje czynnosc ? |
|
hefez | 2013, gru 28 08:46
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, paź 21 |
Witam! Posiada ktos makro dla maga na bicie wszystkich mobkow w zasiegu pola widzenia postaci, z automatycznym podbieganiem do nich i leczeniem sie in mani lub ivm w trakcie walki.
Z gory dzieki |
|
marcepan | 2013, gru 28 11:15
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 26 |
To wklej to na bicie na pewno sie przyda |
|
xcw | 2013, gru 28 10:44
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2010, lip 6
Mielec | |
tam gdzie pisze Ci instrukcja
Stary.... na bicie wszystkich mobow tak, ale nie podbieganie bo to bez sensu skoro one podbiegaja do Ciebie |
|
xcw | 2013, gru 28 11:41
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2010, lip 6
Mielec | |
http://pastebin.com/6GCiceZz |
|
marcepan | 2013, gru 28 11:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 26 |
cos nie dziala mi to :/ zrobilem cos takiego moze sie komus tez przyda ma jeden minus nie mozna przerwac w dowolnym momencie tylko da sie przerwac jak petla dojdzie do swojego poczatku to jest na chodzenie:
; makro na chodzenie w kolo ; start i stop pod bindem ; stop tylko w miejscu startu :/
sub start: set %stop 0set %bind delete ; tu ustawiasz klawisz na start makra
repeat { onhotkey %bind gosub chodzenie } until #false
sub chodzenie
onhotkey esc ; klawisz na wylaczenie makra set %stop 1
if %stop = 1 { set #sysmsgcol 60 event sysmessage ANULOWANO gosub start } else ; po tym wklejasz co ma robic w kolko { set %x1 #CHARPOSX - 8 set %y1 #CHARPOSy
set %x2 #CHARPOSX set %y2 #CHARPOSy + 8
set %x3 #CHARPOSX + 0 set %y3 #CHARPOSy
set %x4 #CHARPOSX set %y4 #CHARPOSy -
0 onhotkey esc set %stop 1 move %x1 #CHARPOSy 0 5s
onhotkey esc set %stop 1 move #CHARPOSX %y2 0 5s
onhotkey esc set %stop 1 move %x3 #CHARPOSy 0 5s
onhotkey esc set %stop 1 move #CHARPOSX %y4 0 5s
gosub chodzenie } |
|
xcw | 2013, gru 28 13:20
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2010, lip 6
Mielec | |
bo argument move działa w ten sposób, że ma okreslony czas na znalezienie sie w miejscu które wprowadzamy do argumentu, do puki ten czas nie minie lub postac nie znajdzie sie w okreslonym miejscu nie bedziesz mogl nic zrobic, skrypt pozostaje dalej w miejscu move. Ja osobiscie wole event pathfind x y a potem dac petle sprawdzajaca położenie, a w srodku petli dac przycisk hotkey który wyłaczy skrypt lub go zatrzyma. |
|
marcepan | 2013, gru 28 14:21
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 26 |
czyli jak to powinno byc ? nie znam sie na ma tym w ogole sklejam makra na chlopski rozum | | | | | | | | |
| | | |
|