|
|
Drezu | 2008, gru 19 18:32 | 2008, gru 19 18:32
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, sie 2
Ostrołęka | |
www.wklej.org mozecie tu wrzucac skrypty a nie zaśmiecac?
|
| ████████████████ ████████████████ Nowi gracze ████████████████ Wiedza lepiej. ████████████████
|
Drako | 2008, lis 24 19:43 | 2008, lis 25 00:18
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
dziekuje Sim koksam druta i nie moge znalesc skryptu na przetapianie kilofow i innych rzeczy stwozonych przy koksie z mojego plecaka troche kiepsko sie klika dwa razy na piec i na 100 itemkow zeby je przetopic na rude Jak bys cos mial byl bym wdzieczny |
|
beggginer | 2008, wrz 21 15:40 | 2008, wrz 21 15:43
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
- 'msg za mna$' może ci wpisać tekst w makroczeka, event macro 1 0 tego nie zrobi - 'if #finddist 1' brakuje warunku logicznego (rowne, wieksze, mniejsze itd)
reszta wg odpowiedzi Sokulli, ja bym to napisal mniej wiecej tak (nie testowane w uo, 3 razy uderza, po czym robi anatomie; moze wymagac zmiany czasow przy waitach i ustalenia konkretnych id zwierzecia i manekina):
set %id_konia XXX set %id_manekina YYY
while ( #true ) { for %i 1 3 gosub uderz gosub anatomia }
sub uderz { set #lobjectid %id_manekina event macro 17 wait 4s return }
sub anatomia { set #ltargetid %id_konia event macro 13 1 target event macro 22 wait 1s return }
|
| .
|
Drezu | 2008, wrz 21 15:26 | 2008, wrz 21 15:29
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, sie 2
Ostrołęka | |
set %luk 1 onhotkey f8 { if %luk = 0{ finditem RPO C_CZENCVD ;
EDIT: nie wiem czemu nie chce zapisac calego pliku :/
|
| ████████████████ ████████████████ Nowi gracze ████████████████ Wiedza lepiej. ████████████████
|
Drezu | 2008, wrz 21 15:25 | 2008, wrz 21 15:27
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, sie 2
Ostrołęka | |
Gdy ktos wpadnie na Kox place?
|
| ████████████████ ████████████████ Nowi gracze ████████████████ Wiedza lepiej. ████████████████
|
dadasss69 | 2008, wrz 21 11:00 | 2008, wrz 21 14:33
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 4
22b rząd 8 | |
Mam kolejny skrypcik do prania manekinów i ćwiczenia anatomi skrypcik trochę zmechanizowany
sami zobaczcie
bierzecie zwierzaka pod pache, idziecie w poblize miejsca z manekinami do bijatki i odpalacie
finditem sdg if #finddist 1 { set %tid #findid set %x #findx set %y #findy event pathfind %x %y msg za mna$ odlspr: if #finddist = 1 { msg do roboty $ goto bij } else { msg gdzie ten manekin?$ wait 2s goto odlspr } halt { bij: set #lobjectid %tid event macro 17 wait 4s goto anatomia anatomia: { finditem MG if #finddist > 2 { msg Podejdzcie zwierzaczki$ } set #ltargetid #findid event macro 13 1 target 5s event macro 22 goto bij }
czekam na komentarze i uwagi |
|
dadasss69 | 2008, sie 28 01:46 | 2008, sie 28 02:28
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 4
22b rząd 8 | |
ja to robie troche inaczej
click 405 282 d wait 5s event macro 13 21 wait 4s
4 linijki i w moim przypadku ćwiczy 4 umiejętności choć maksymalnie 3 jednocześnie
na manekinie w nooblandzie walke, taktyke i ukrywanie, a na manekinach do okradania: okradanie i hida piękno w prostocie nie wiem tylko czy "wait'a" sobie dobrze dobrałem, ale nie chcialo mi sie sprawdzać. Z resztą na moim kompie trzeba brać dodatkowe poprawki
a co do mojego ostatniego postu to właśnie pojawił mi się problem, że okienko zaczęło uciekać przed skryptem i alarm cały czas wyje więc małe usprawnienie
set %x #contposx + 135 set %y #contposy + 390 if ( #CONTNAME = generic_gump && #CONTSIZE = 560_460 ) { click %x %y d wait 1s }
, które samo znajduje współrzędne przycisku |
|
Eichi | 2008, sie 25 03:30 | 2008, sie 25 03:38
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, paź 19
Łódź | |
I przyszedł czas na drugi bardzo prosty program >-- służy do koxania bojówki na manekinie (ogólnie atakuje wszystko co jest przed nami). Ustawiamy war mode i odpalamy macro
initevents
start:
click #CURSORX #CURSORY f click #CURSORX #CURSORY f wait 5s
goto start
Wartości położenia kursora mamy w zakładce "Other Stuff" programu EasyUO >-- oczywiscie kursor nakierowujemy na cel (manekin) i zpisujemy wartości. Są one różne w zależności od położenia okna gry >-- jesli nam sie przesunie to i wartość położenia celu też się zmieni.
Jeszcze jedno, nie zasłaniamy celu niczym (zadna ksiega zaklec oknem dialogowym itp. bo wtedy bedziemy klikac na tą księge czy okno nie na manekina)... jeszcze nie trafiło mi się żeby akurat na manekina weszło mi okno sprawdzające czy ćwicze biernie czy czynnie --- za nieporozumienia z tym związane nie odpowiadam ^^
Pozdrawiam | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|