|
|
thorrief | 2009, gru 23 16:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Rzecznik, beggginer - dzięki za rady! to, co wkleiłem, to oczywiście tylko część większego kodu, zmienna "%leczenie" ma "pozwalać" skryptowi robić anatomię. Co do funkcji logicznych - znam je doskonale, następny krok mój to miało być ich zastosowanie właśnie. W sprawie break - świetny pomysł, dzięki!
"Ostrzegam tez, przed wielokrotnym nieskonczonym uzywaniem: setUOtitle. Mozliwe jest bardzo silne obciazenie procesora przez EasyUO." Czym to jest spowodowane?
set %p 0 to pozostałość po pierwszej wersji skryptu, gdzie było ogromne "if" zamiast pętli, nawet nie zauważyłem, że tu jest.
"pamietaj ze 'wait 2' to 'czekaj 0,1s', a nie 'czekaj 2s'. " Tak, wiem o tym.
"te warunki ze sprawdzaniem czy walczysz nie wiem po co uzywasz, moglbys na stale miec w pasku gry #hits / #maxhits. przeciez nie zaszkodzi." Mam dwa monitory. Dzięki temu rozwiązaniu wiem, czy coś mnie atakuje, czy nie, nie musząc patrzeć na drugi monitor. PRzy dwóch 21" to spora odległość jest mimo wszystko. ;-) W sensie - jeśli UOtitle nie pokazuje punktów życia, to znaczy, że nic mnie nie atakuje. Taka wariacja, nie wracajmy do tego. ;-)
Dzięki Wam za rady, w wolnej chwili je wprowadzę w życie! |
|
thorrief | 2009, gru 23 23:17 | 2009, gru 23 23:17
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Dzięki, ale mój działa doskonale, trzeba go tylko zoptymalizować, bo mógłby być o 1/3 krótszy. :-) |
|
thorrief | 2009, gru 30 15:00
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Pytanie: do czego służy deletejournal? Nie do końca rozumiem opis z http://wiki.easyuo.com/index.php/DeleteJournal
(mój angielski jest bez zarzutu, po prostu nie rozumiem, co ta funkcja robi - myślałem, że ręcznie usuwa wpis z dziennika, ale w grze tego nie robi) |
|
thorrief | 2010, sty 1 16:50
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
OK, dzięki. Właśnie takiego wytłumaczenia szukałem. ;-) |
|
thorrief | 2010, sty 2 14:38
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Istnieje jakiś spis id dla "żywych" elementów gry, tj. koni, ostardów, niedźwiedzi, etc? Chciałbym rozszerzyć zakres poszukiwań celu do ćwiczenia Anatomii w "standardowym" skrypcie. |
|
thorrief | 2010, sty 2 15:57
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Tak, lasttarget type. Jak to sprawdzic? W Easyuo nie mam takiej zmiennej. |
|
thorrief | 2010, sty 14 00:25
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Co zrobić, żeby poniższy skrypt nie wyrzucał do śmietnika przedmiotów wyjątkowej jakości?
repeat finditem BFG C Exevent Drag #findid #findstack wait 10 Exevent Dropc %smietnik until #findkind = -1 |
|
Tomalas | 2008, maj 2 11:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, maj 2 |
A ja mam problem w przerobieniu skryptu. Skrypt jest na kucie i przetapianie rudy ale niestety tylko zelaza. Wiem ze to zalezy chyba od tych trzy literowych nazw.
initevents set %profile 560_460 set %topi
0start: if #str = 51 { finditem XUF C set #lobjectid #findid event macro 17 0wait 10 } finditem TLH_GBG C_ , #charid ; szuka mlotka if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage BRAK MLOTKA sound c:missile.wav halt } set %mlotek #findid set #lobjectid %mlotek ; ustawia je jako lastobject finditem ENK C_ , #backpackid if #findkind = -1 { if %topi = 1 { goto doloz } set %topi 1 goto przetapiaj } set #ltargetid #findid event macro 17 0set %czas #scnt2 + 20 wait 1 wait 1
kuciegump: if #CONTSIZE = %profile { click 137 392 ; rob ostatnie ostatnie target 3s event macro 22 0set %czas #scnt2 + 80 goto pat } if %czas < #scnt2 goto pat else goto kuciegump
pat: scanJournal 1 if Wykulas in #journal || Wykules in #journal goto hid if Zniszczyles_troche || Zniszczylas_troche in #journal goto hid if Your_skill in #journal goto hid if Masz_za in #journal { if %topi = 1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage BRAK RUDY sound C:missile.wav halt } set %topi 1 goto przetapiaj } if %czas < #scnt2 goto hid else { goto pat }
hid: goto start
przetapiaj: ignoreitem reset wait 10 tnij2: finditem JVJ_OUJ G_1 if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage STOISZ ZA DALEKO OD PIECA halt } set #lobjectid #findid ; ustawia je jako lastobject finditem DFR_NFR_GUO_FIK_HFR_AIK_AUH_VAP_CIK_ZOH_DPH_APH_CUO_SRH_CBP_YTH_tsf_kmh_VRH_OMH_DPH_NSH_IS H_HSH_OPO_AUH C_ , #backpackid ; if #findkind = -1 { if %topi = 1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage KONIEC RUDY sound C:missile.wav halt } goto start } event property #findid if Wyjatkowej , #spc , Jakosci in #property { ignoreitem #findid goto tnij2 } set %topi 0set #ltargetid #findid event macro 17 0set %czas #scnt + 30 wait 10
lamimy: event macro 22 0set %czas #scnt2 + 30 pat2: if Udalo_Ci in #sysmsg goto tnij2 if Nie_udalo in #sysmsg goto tnij2 if #contsize = 560_460 { wait 1 wait 1 click 125 95 wait 1 wait 1 goto tnij2 } if %czas < #scnt2 goto tnij2 goto pat2
I chciałem się dowiedzieć jak zmienić żelazo żeby kuło i przetapiało mi też inną rude. I która zmienna w easyuo z tej listy po prawej to będą te nazwy rudy w programie. Czyli poprostu jak sprawdzić ten kod innych rud. | | | | | | | | |
| | | |
|