|
|
yankee | 2020, maj 8 20:21
|
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
Propozycja dość ciekawa.
Jak ja bym to widział?
Stworzyć nowy skill do wzmacniania zbroi, wzmocnić można każdą, expową i zwykłą. Stworzyć coś na zasadzie ołtarza do umagiczniania na którym gracz mógłby wzmacniać zbroje. Stworzyć nowego NPC który uczyłby skilla i sprzedawał różne itemy potrzebne do niego. Wzmocnić można tylko itemy zwykłe lub wyjątkowe które nie mają podpisu (podpis wykonawcy powoduje problemy)
Jak przebiegałby proces? Gracz kładzie element do wzmocnienia, na innym "kamyku" kładzie taki sam element, może dodatkowo położyć jakiś kryształ wykonywany przez umaga który dawałby większą szanse na powodzenie.
Po każdym wzmocnieniu element zbroi zmieniałby odcień na nieco ciemniejszy, tak żeby można było bez większych problemów odróżnić item wzmocniony od niewzmocnionego. Dla itemów z żelaza dałbym ten poziom +10 czy też +20, do wyciągnięcia max poziom royalu. Tylko z royalu można by wyciągnąć poziom mistyku. To samo ze skórkami, max poziom ognistej i tylko z ognistej do wyciągnięcia poziom mistyku. Im lepsza ruda czy też wyższy poziom danego itemu tym trudniej go wzmocnić.
Reszta jak opisał @Hudy.
Propozycja do przedyskutowania. | |
| | | |
|