|
|
hefez | 2019, lis 10 12:01 | 2019, lis 10 12:03
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, paź 21 |
Proponuję wprowadzenie przy 105 skilla i 5 lvl gildii bardzo małej szansy automatycznej zmiany wyjątkowej jakości przedmiotu na przedmiot cudownej jakości o losowej nazwie i kolorze + podpis osoby, która stworzyła przedmiot (tworzenie z surowców powyżej podstawowego, żeby nie powodować masowej produkcji i przekuwania żelaza na cudaki).
Można się również zastanowić nad dodatkiem +1/+2 ar/dmg dla takiego przedmiotu. Oczywiście szansa na to musi być bardzo mała, żeby był to przedmiot unikatowy. W przypadku alchemii dodatkowe staty lub dłuższy czas działania itp.
Na wzór jednego z dawnych serwerów można też dodać komunikat dla wszystkich online w momencie stworzenia takiego przedmiotu, np. "Bogowe zesłali cud. Imię i nazwisko stworzył przedmiot cudownej jakości". |
|
Akimoto | 2019, lis 8 15:02 | 2019, lis 8 15:03
|
|
|
|
| Tatsuya Akimoto | |
|
2016, mar 3
Osaka | |
Z tymi kolorami to bym nie szalał już i tak jest tęczowo w sosarii Nadawanie nazwy jak najbardziej |
|
xthailen | 2019, lis 8 00:02 | 2019, lis 8 00:06
|
|
|
|
| Dariss | |
|
2012, lut 24
Europa | |
Kiedys na pewnym serwerze byla mozliwosc nazwania swojego wyjatkowego przedmiotu, tu tworzenie wyjatkow jest proste i na masową skale. Wbicie 105 skila rzem tez nie jest klopotem. Co innego 5 lvl gildii rzem w 2 gildiach rzemieslniczych. Moze cos w stylu co 100 przedmiot i nazywamy go w jakis klimatyczny sposob?
|
| Jeśli chcesz mieć szczęśliwe życie, skup się na swoich celach, a nie na tym, czego oczekują od ciebie ludzie. --- Albert Einstein ----------------------------------- https://discord.com/invite/wkbYm8qQMP
|
Gonzo | 2019, wrz 9 14:22 | 2019, wrz 9 23:02
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2019, cze 23 |
Edit - kolejny bezcelowy post będzie ukarany |
|
Hudy | 2019, wrz 9 13:55
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Obecnie wbicie 105% skilla rzemieślniczo twórczego daje nam nic więcej jak większą szanse na wyjątkowej jakości przedmioty. Uważam, że każdy poczciwy rzemieślnik który poświęca się i wbija 105% skilla powinien otrzymywać nagrodę, która będzie wyróżniała jego produkty.
Po osiągnięciu 105% otrzymujemy zadanie "Mistrz Rzemiosła", po wykonaniu zadania otrzymujemy wyjątkową i niepowtarzalną nagrodę.
Wyjątkowy kolor produktu, kolor ten powinien cechować się kolorem który "naturalnie" nie występuje obecnie, taki którego nie da się zdobyć. ( Paleta do decyzji GM ).
Nałożenie koloru: Dedykowany NPC ( w zależności od skilla ) będzie miał w posiadaniu "Barwnik Mistrza" - koszt do ustelenia. |
|
Hudy | 2019, wrz 9 21:53
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
@Fris, @xthailen prosze o wyciszenie użytkownika Gonzo za offtopic. |
|
pershing861 | 2019, wrz 11 00:12
|
|
|
|
|
| Iselor | |
|
2014, kwi 26 |
Fajne ale za łatwe, wbicie 105 skila to nie problem, takie unikatowe przedmioty mogłby robic tylko ten co wykona naprawde naprawde trudne wieloetapowe zadanie w " jakims okresie czasu " nie w jeden dzien jak to wyglada teraz, ( biore zadanie i jazda). Po wykoananiu tego zadania osoba zostaje mistrzem fachu, i mam mozliwosc wykonania kilku przedmiotów, po wykonaniu ich przedmioty są blessed na 5 zgonów po czym tracą swoje własciwości(kolorystyczne itp) bez możliwości napelnienia. Ale żeby nie było za łatwo taki profesjonalista fachu musi co jakis czas odswieżać swoje super zdolności wykonując kolejne super trudne zadanie. |
|
Hudy | 2019, wrz 11 08:48
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Blessed itemy? Odpada.
Pragne nadmienić, że będzie to tylko kolor nic innego specjalnego nie będzie wprowadzalo. | | | | | | | | | |
| | | |
|