|
|
Hudy | 2019, wrz 9 13:55
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Obecnie wbicie 105% skilla rzemieślniczo twórczego daje nam nic więcej jak większą szanse na wyjątkowej jakości przedmioty. Uważam, że każdy poczciwy rzemieślnik który poświęca się i wbija 105% skilla powinien otrzymywać nagrodę, która będzie wyróżniała jego produkty.
Po osiągnięciu 105% otrzymujemy zadanie "Mistrz Rzemiosła", po wykonaniu zadania otrzymujemy wyjątkową i niepowtarzalną nagrodę.
Wyjątkowy kolor produktu, kolor ten powinien cechować się kolorem który "naturalnie" nie występuje obecnie, taki którego nie da się zdobyć. ( Paleta do decyzji GM ).
Nałożenie koloru: Dedykowany NPC ( w zależności od skilla ) będzie miał w posiadaniu "Barwnik Mistrza" - koszt do ustelenia. |
|
Hudy | 2019, wrz 9 21:53
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
@Fris, @xthailen prosze o wyciszenie użytkownika Gonzo za offtopic. |
|
pershing861 | 2019, wrz 11 00:12
|
|
|
|
|
| Iselor | |
|
2014, kwi 26 |
Fajne ale za łatwe, wbicie 105 skila to nie problem, takie unikatowe przedmioty mogłby robic tylko ten co wykona naprawde naprawde trudne wieloetapowe zadanie w " jakims okresie czasu " nie w jeden dzien jak to wyglada teraz, ( biore zadanie i jazda). Po wykoananiu tego zadania osoba zostaje mistrzem fachu, i mam mozliwosc wykonania kilku przedmiotów, po wykonaniu ich przedmioty są blessed na 5 zgonów po czym tracą swoje własciwości(kolorystyczne itp) bez możliwości napelnienia. Ale żeby nie było za łatwo taki profesjonalista fachu musi co jakis czas odswieżać swoje super zdolności wykonując kolejne super trudne zadanie. |
|
Hudy | 2019, wrz 11 08:48
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Blessed itemy? Odpada.
Pragne nadmienić, że będzie to tylko kolor nic innego specjalnego nie będzie wprowadzalo. |
|
Akimoto | 2019, wrz 14 09:24
|
|
|
|
|
| Tatsuya Akimoto | |
|
2016, mar 3
Osaka | |
105 skilla + 5 lvl gildii i dopiero mozliwosc wyboru paru dodatkowych kolorow |
|
Hudy | 2019, lis 8 06:12
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Podsumowując:
1.
Wbicie 105% = zadanie "Rzemieślnicza Dusza"
Wykonanie zadania "Rzemieślnicza Dusza" = otrzymanie randomowego / wyboru unikalnego koloru dla produktów.
Produkt unikalnego koloru = nie otrzymuje zadnego bonusu (dmg) poza unikatowym kolorem.
2.
105% skilla + 5 lvl gildi = zadanie "Rzemieślnicza Dusza"
Wykonanie zadania "Rzemieślnicza Dusza" = otrzymanie randomowego / wyboru unikalnego koloru dla produktów.
Produkt unikalnego koloru = nie otrzymuje zadnego bonusu (dmg) poza unikatowym kolorem. |
|
Piterr | 2019, lis 10 07:30
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2015, sty 2 |
A jak ktos juz wbil 105 ) |
|
Hudy | 2019, lis 10 20:53
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
@hafez wlasnie chodzi o to zeby nadac unikatowosc ktora nie bedzie zaburzala balansu pvp. Kolor / nazwa tego nie zrobią jednak +dmg +ar juz tak | | | | | | | | |
| | | |
|