|
|
yankee | 2019, kwi 8 12:55 | 2019, kwi 8 13:01
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
@Jan85 Mieczy jest po prostu więcej dlatego też więcej ich wypada, w zmianie chodziło głównie o to żeby były i magiczne bronie/zbroje i magiczne ubrania/biżuteria. Skryptowo te dwie grupy są rozdzielone, wcześniej wszystkie były w jednej i była pełna losowość, teraz pewnie zauważyłeś że wypada nieco więcej ubrań/biżu, magicznych lub niemagicznych, tutaj też akurat jest losowość co będzie magiczne a co nie. Pewnie zauważyłeś też że niemagicznych przedmiotów jest więcej, niestety system tego wymaga żeby mieć z czego wylosować magiki, jak ich nie będzie to system nie będzie miał z czego zrobić magików.
Co do ilości, można ją faktycznie nieco dźwignąć w górę. Tak jak pisałem. Jeżeli coś będzie dźwignięte w górę to ilość minimalna, nie maksymalna, bo ta i tak już jest większa niż była
Co do mieczy, spróbuję to w następnym tygodniu wyregulować aby było mniej więcej po równo. Ilość magików, to akurat zależy kiedy @Fris będzie miał chwilę wolną aby to zrobić.
Odnośnie WO, ma taki sam loot magików jak balron więc nie przesadzajmy. czyli magiki głównie od +16 do +18 i szansa na boskie. Więc jakość raczej nie będzie ruszona w tym przypadku. |
|
yankee | 2019, kwi 8 12:04 | 2019, kwi 8 12:39
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
@Jan85 Nie możliwe jest to co piszesz na temat ilości bo balron ma minimalną ilość magików 4 a maksymalną 12. Boskie faktycznie ciężko tam trafić ale jest to realne żeby je tam znaleźć, te magiki ma głównie exodus, dostojny, parox i demonolog.
@Mahomet jeżeli z dużego smoka lecą dobre magiki to jest to błąd.
@morgana w najlepszych faktycznie minimalna ilość magików jest troszkę za niska. Można to zwiększyć. Dopracowanie jakości magików również wchodzi w grę u niektórych mobów. Zmiana była robiona tak że wszystkie moby podzielono na grupy, tych grup jest sporo i faktycznie niektóre moby trafiły do nie tej grupy co trzeba, niestety przynależność do danej grupy była ustalana po statystykach itd. W praniu zawsze wszystko wychodzi, inaczej testuje się w 2-3 osoby a inaczej jak sprawdzi to 10 czy więcej osób. Dzięki za uwagi
Jeżeli chodzi o wyrma, będzie zawsze "pod balronem" z ilością oraz jakością magików, to jest śmieszny w biciu mob, nieporównywalny do balrona, więc nie ma szans że będzie miał podobny drop. |
|
Arbi | 2019, kwi 7 19:19 | 2019, kwi 7 20:00
|
|
|
|
| Angven | | |
|
2015, lis 4 |
@yankee totalny absurd, sprowadzasz serwer do 0 online.
Hazardzista dropi dsk-cudaki to gdzie tu sens pvmowac?
smoki sie klepie dlugo i daja dsk-wsp no brawo TY Wszystkie zmiany robicie o oparciu o swoja wiedze a niestety jak widac slabo wychodzi Magiki trzymaja po 20h i sie rozladowuja, teraz jeszcze trudno je zdobyc. Was zrzera ze ktos cos bije, farmi to trzeba uwalic )) GM graczowi wilkiem
Juz dawno nie bylo zmian na plus ktore by przyciagly online no chyba ze mowa o statkach. |
|
yankee | 2019, kwi 7 03:21 | 2019, kwi 7 03:22
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
@Arbi Z dużych smoków lecą magiki doskonały - wspaniały. Z lorda ettinów maksymalny to dobry, jeżeli występują wyższe jest to błąd. |
|
Arbi | 2019, kwi 5 18:53 | 2019, kwi 5 18:55
|
|
|
|
| Angven | | |
|
2015, lis 4 |
@yankee chyba zmiany nietrafione... Duzy smok ma dropic doskonale magiki? Wczesniej duze smoki mialy wyj-nzw teraz doskonale chce Ci powiedziec ( zapewne wiesz bo sporo grasz na MW) ze dsk-wsp leca z lorda Ettinow co sie go bije minutke |
|
yankee | 2019, mar 25 15:07 | 2019, mar 25 15:08
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
Temat posprzątany ze spamu oraz komentarzy łamiących regulamin które zostały napisane 24 marca 2019 roku.
Naprawdę, zacznijcie się zachowywać normalnie. Można przecież rozmawiać bez wyzywania się i obrażania. |
|
buber | 2018, gru 14 17:09 | 2018, gru 14 17:10
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lut 25 |
Haha siema stare mordy Lucas acodin kiedy to było Haha. Gracie dalej w uo? |
|
Lucaveli | 2018, lis 27 11:04 | 2018, lis 27 13:50
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
W dobrze funkcjonującej grze, nie ma tak na prawdę potrzeby aby była ekipa. Bo po co ma być, skoro wszystko działa? Problem leży w graczach, nie w ekipie.
Większość podklas jest zbugowana/bezużyteczna przez płacze osób, którzy nie radzili sobie z grą.
Klasy nie są zbalansowane, przez płacz osób, którzy nie radzili sobie z grą (poziom gry dostosowywany do przeciętnych graczy a nie wybitnych).
Gracze są zawistni i nie potrafią zrozumieć, że ktoś lepiej gra, a każdy pad zrzucają na buga i lecą z filmikiem do ekipy, wywierają na nich presje aby tylko w inny sposób dowalić drugiemu, a nie na PvP (zapewne wiecie o którego mędrce mi chodzi)
Ja osobiście przestałem póki co grać, gdy MW zamieniło się z PvP na PvGM. Po każdym padzie przeciwnika, dostawałeś pakę za byle gówno, bo ktoś nie potrafił sobie poradzić z byciem słabszym i na siłę przekonywał ekipę, że to jest wykorzystanie mechaniki oraz bug.
|
| Dzień dobry. | | | | | | | | |
| | | |
|