|
|
Enjoy | 2018, paź 9 16:07
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, maj 27
Kwidzyn | |
Nie mówię o solo pvm, ale skoro moby moja się koxac do 110, to czemu postać nie może? |
|
lary | 2018, paź 10 17:02
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 13
Odległe | |
Na nie. Argument? Bo czemu tak?
|
| Per aspera ad astra...
|
yankee | 2018, paź 10 20:29 | 2018, paź 10 20:32
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
Na nie, dlaczego? Autor tematu nie uzasadnił tego w żaden sposób, argument "bo moby mogą" nie przechodzi. Moby mają po 5k hp, czy to oznacza że wypadałoby umożliwić kox graczowi do tego poziomu? Ponadto w PvP nie będzie żadnej zmiany, w PvM będzie trzeba poprawiać mobki, dlaczego? Aktualnie PvM jest nudne i łatwe a autor tematu chce jeszcze bardziej to ułatwić.
Dopóki nie będzie sensownego argumentu ZA to nie ma to racji bytu. Tylko przy argumencie wypadałoby uzasadnić wszystkie za i przeciw oraz przewidzieć skutki takiej zmiany. Ciągłe boostowanie wszystkiego wprowadza błędne koło, ciągły boost i boost, do czego to doprowadzi? Na pewno do niczego dobrego, lepiej czas poświęcony na taką zmianę poświęcić na urozmaicenie PvM niż na wieczne boostowanie wszystkiego i późniejsze poprawianie tego bo podklasy zakładam że się rozjadą jeszcze bardziej. |
|
Enjoy | 2018, paź 8 23:24
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, maj 27
Kwidzyn | |
Możliwość odblokowania tylko jednej umiejetnosci na 110% 2 pozostale skille na 105 |
|
Enjoy | 2018, paź 10 16:46
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, maj 27
Kwidzyn | |
Ktoś z ekipy się wypowie? |
|
Enjoy | 2018, paź 10 13:18
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, maj 27
Kwidzyn | |
Każdy % daje większa szanse, Jeśli danego skilla używamy to jest przydatne |
|
vonWelt | 2018, paź 12 13:58
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, paź 20
Warszawa | |
Jako śmieciowy sprzęt rozumiem ten nieexpowy. Zauważyłem, że nikt nie chce w tym chodzić, a bardzo dużo takiego właśnie sprzętu wytwarza się zanim wejdzie wyjątek. Duża część potem się marnuje. Oczywiście łatwiej jest podnieść prawdopodobieństwo zrobienia expa bez podnoszenia górnego progu skilla na 110% - to może być nawet lepsze rozwiązanie.
Nie ma co się czepiać ani ironizować, wydaje mi się, że omawiany pomysł (w zakresie skilli rzemieślniczych i może kilku innych, jak np. umagiczniania) może być całkiem sensowany. I zanim ktoś się rozpędzi - z pewnością nie chodzi o to, aby wprowadzać zmiany, które uczynią cokolwiek "bajecznie łatwym", ekstremalnie szybkim czy żeby expowe mistyki spadały z nieba |
|
Lucaveli | 2018, paź 9 07:09
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Jakiś argument?
|
| Dzień dobry. | | | | | | | | | |
| | | |
|