|
|
vonWelt | 2018, paź 18 13:29
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, paź 20
Warszawa | |
Bardzo to popieram. Drażni mnie, że w takim żelazie (nawet w wyjątku) to można sobie chodzić jedynie dla urody |
|
Lucaveli | 2018, paź 9 09:52 | 2018, paź 9 09:53
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
No ale po co? Gracz vs Gracz dalej będzie to samo, bo każdy wbije 110%. Gracz vs NPC będzie trzeba poprawić, bo nagle postacie za bardzo będą miały przewage nad mobami i finalnie wyjdzie na to samo.
|
| Dzień dobry.
|
yankee | 2018, paź 10 20:29 | 2018, paź 10 20:32
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
Na nie, dlaczego? Autor tematu nie uzasadnił tego w żaden sposób, argument "bo moby mogą" nie przechodzi. Moby mają po 5k hp, czy to oznacza że wypadałoby umożliwić kox graczowi do tego poziomu? Ponadto w PvP nie będzie żadnej zmiany, w PvM będzie trzeba poprawiać mobki, dlaczego? Aktualnie PvM jest nudne i łatwe a autor tematu chce jeszcze bardziej to ułatwić.
Dopóki nie będzie sensownego argumentu ZA to nie ma to racji bytu. Tylko przy argumencie wypadałoby uzasadnić wszystkie za i przeciw oraz przewidzieć skutki takiej zmiany. Ciągłe boostowanie wszystkiego wprowadza błędne koło, ciągły boost i boost, do czego to doprowadzi? Na pewno do niczego dobrego, lepiej czas poświęcony na taką zmianę poświęcić na urozmaicenie PvM niż na wieczne boostowanie wszystkiego i późniejsze poprawianie tego bo podklasy zakładam że się rozjadą jeszcze bardziej. |
|
yankee | 2018, paź 11 12:09 | 2018, paź 11 12:09
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
@vonWelt Dodanie ekstra 5% do skilli wydobywczych/rzemieślniczych mija się niejako z celem, równie dobrze można podnieść szansę na exp, tylko po co? Żeby było bajecznie łatwo? Na serwerze są dziesiątki tysięcy expów, czy chcemy więcej? Zdecydowanie nie, dlaczego? Bo exp ma być expem i ma pożerać pewną ilość czasu i materiałów. Już na chwilę obecną jest zbyt łatwo jeżeli chodzi o exp itemki z najlepszych materiałów.
Powiedz jeszcze co rozumiesz przez śmieciowy sprzęt? Nieexpowe itemki czy słabsze materiały które się wydobywa? |
|
yankee | 2018, paź 12 22:52 | 2018, paź 12 22:54
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
@vonWelt Jakiekolwiek zwiększenie szansy na expa spowoduje właśnie ten efekt "bajecznie łatwo". Już jest łatwo, jak na to co panowało kiedyś na MW to obecne wytwarzanie expów można porównać do ich respienia się w skrzynce domku.
Takiego przyśpieszenia nie będzie, już jest za łatwo, bez magika idzie śmiesznie łatwo, nie mówię z magikiem, bo to praktycznie taśmowa produkcja się zaczyna. Faktycznie każdy chce chodzić w najlepszych rudach a cała reszta jest nieistotna na MW. To jest wynik udostępnienia multi. Myślimy jednak nad zmianą w tym kierunku, ale zwiększenia szansy na expa czy też wydobycie najlepszych materiałów nie będzie. |
|
yankee | 2018, paź 18 02:13 | 2018, paź 18 02:14
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
@vonWelt Nie ma sensu obecnie utrudniać wytwarzania czy wydobycia, mija się to z celem, niektóre osobniki mają po kiladziesiąt/kilkaset takich zbroi + dożywotni zapas fire i royalu. Takie działanie miałoby sens przy wipe ale nie w chwili obecnej, bo teraz to dostaliby nowi i ci którzy nie są chomikami. Jedynym rozwiązaniem jest urozmaicenie słabszych materiałów. | | | | | | | |
| | | |
|