|
dexu89 | 2018, lip 6 18:55
|
|
|
|
|
| Noaf | |
|
2017, mar 16 |
Witam,
Mam pytanie bo do końca nie jestem doinformowany czas zniknięcia zwłok naszego wierzchowca peta czy monsterka jak zwał tak zwał jest uzależniony od wytrzymałości - z tego co mi wiadomo: 12h przy 100% wytrzymałości stwora: przy takim założeniu (60min x 12) = 720' przy naszym 100 % wytrzymałości zatem: x 10 % co daje nam każde 10% = 1h 12 minuty życia zwierzaka prawda czy fałsz?
Ale to było pytanie i rozważanie nad informacja która dostałem z mirca.
A moja propozycja jest taka i prośba do skrypterów i do was oczywiście co sadzicie o tym aby po każdej stracie moba dostawać taka czysta informacje np w cechach >> info postaci.
np pod informacja lustra gdzieś tam zawsze jest linijka a okno raczej jest elastyczne nawet gdybyśmy stracili parę zwierzaków.
Dana informacje można by ustosunkować np. dostajesz ja powyżej jakiejś wartości wytrzymałości zwierzaka bądź posiadanej wartości oswajania lub (wiedzy o zwierzętach) może to drugie bardziej trafia bo wiesz coś o zwierzaku ^^ komunikat stylu nazwa danego zwierzęcia pozostało i tu czas do zniknięcia zwłok z jakimś limitem nie wiem do 6-10 chociaż i tutaj nie masz limitu - ile zgonów zaliczysz tyle komunikatów masz
no chyba ze pokusić się o system według progów posiadanej wiedzy o zwierzętach. 10% wiedzy, zdolność zapamiętania (albo pokazania się) informacji tylko o ostatnim zwierzaku. co każde 10 dostajesz kolejne jeżeli utracisz zwierze z danym progiem wyt. zatem max 10 linijek ...
co wy ogólnie na ten temat sadzicie, jak to widzicie ? |
|
Melisa | 2018, lip 9 23:59
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, kwi 26 |
Dobra propozycja, co na to ekipa? |
|
Arbi | 2018, lip 10 22:40
|
|
|
|
|
| Angven | | |
|
2015, lis 4 |
0% wytrzymalosci to 30 minut pozniej kazde 10% to 1h przy 100 daje nam 10h 30 minut.
Nie widze sensu takiego komunikatu. | | | |
| |