|
|
pershing861 | 2018, lut 4 18:46
|
|
|
|
|
| Iselor | |
|
2014, kwi 26 |
Za duże online .... |
|
Doktor | 2018, lut 1 22:43
|
|
|
|
|
| Shigeru | |
|
2016, wrz 4 |
Mnie wkurzały zmiany, które jedynie utrudniały życie graczom, oczywiście cale chamstwo tez widziałem, ale jakoś do tego przywykłem, najbardziej to te bezsensowne zmiany i brak poszanowania opinii graczy. Ja gram głownie PVM i zmiany w lochach, respawn mocnych mobów przelał czarę goryczy, ponoć cofnęli zmiany może wrócę i popatrzę jak jest naprawdę. |
|
kutabonzo | 2018, sty 21 13:09
|
|
|
|
|
| Revadash | |
|
2015, sie 16 |
juz dawno przestalem grac ( postac meavis einar itp pewnie wiekszosc kojarzy trolla )
powody proste: brak naprawy klas w szegolnosci barb i ken. oslabianie reszty klas zamiast rownanie w "gore". brak questow gm czy tam eventow, ktore by byly chociazby raz na tydzien. brak nowych ludzi, bo gra za stara i za trudna.
osobiscie kupilem sobie abo do wowa i bardzo polecam, jak bylem zakochany w ultimie tak wow jest sto razy lepszy. na mw juz raczej nie bede gral nigdy, no chyba ze cos sie ruszy... a nie rusza sie juz z rok? dwa? pozdro czarnuchy |
|
Death | 2018, sty 17 07:32
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, wrz 11 |
1. Brak jakichkolwiek zaleznosci i konsekwencji w prowadzeniu shardu
2. Brak eventow - ostatni byl z aukcja za co dziekuje
3. Brak zycia na glownej stronie shardu
4. Brak jakiejkolwiek wizji / kontynuacji wizji serwera
5. Utrudnianie wszelkiego rodzaju rozrywek druzynowych (pvm - ostatnia zmiana z respawnem mobow)
6. Brak poprawy istotnych elementow rozgrywki ( np. drop z mapek )
7. Ludzie, niezliczone mozliwosci odegrania sie na drugim - zaczepek, wyzwisk, irytowaniu. Wielokrotnie slyszy sie o uprzykrzaniu gry przez innego gracza do stopnia az ten rezygnuje z gry, po co?
8. Brak rozwoju serwera pod wzgledem fabularnym.
9. Brak nowosci w mobach, rozwiazaniach ( ostatnie dobre rozwiazanie : smocza zbroja ) |
|
azi | 2018, sty 16 18:42
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2009, lis 29 |
Lagi, sprzedawanie przez ekipantow info i wpady fragowcow, zmiany nikomu do niczego niepotrzebne, zawiść i nienawiść, brak mozliwosci ciekawego single player.
PS sprzedam konto |
|
marcepan | 2018, sty 14 21:19
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, wrz 14 |
Hehe .. nie bierzcie tego do siebie personalnie Ale bądźmy szczerzy Większość wypowiedzi to wylane żale, które do niczego nie prowadzą. Punktowanie problemów a nie pomysły na ich rozwiązanie. Każdy ma prawo do swojej własnej opini i szanuje je wszystkie bo nie mi to oceniać. Chciałbym jedynie abyście spróbowali pomyśleć nad przestawieniem tej dyskusji ze zbioru zażaleń na zbiór propozycji rozwiązywania tych problemów.
|
|
Suska | 2018, sty 14 18:03
|
|
|
|
|
| Kaelthir Gaalvathar | |
|
2017, sie 25
Delft | |
Ze co? Burak troche z Ciebie. |
|
marcepan | 2018, sty 14 16:13
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, wrz 14 |
Czytając to mam wrażenie jak bym gadał z babą. Nie grałem tu pare lat i po powrocie widzę tylko nowe twarze i stare problemy .. większość płacze z takiego czy siakiego powodu. Wiem co mnie gotowało za moich czasów - pewne zmiany „fundamentalne”. Ale nie o tym.. ja zamiast gorzkich żali mam propozycje Postatac robi się kilka lat i nie po to zeby na koniec okazało się ze to co sobie w naszej spalonym umyśle opracowaliśmy na koniec okaże się ze jednak będzie inaczej działać niż w naszym zamiarze dwa lata temu.. Przyjmiemy ze stan obecny jest pewnikiem niezmiennym .. Można sporządzić listę zmian mechanicznych fabularnych itp .. poddany do konslultacji społecznych z prawem do głosowania przez osoby bezpośrednio zainteresowane i dotknięte tymi zmianami ( drwal nie musi decydować o tamerze) I jak przy okrągłym stole ekipa i gracze wypowiedzą się czy będą wprowadzać „reformy” w porozumieniu z graczami a gracze chcą zrobić coś razem z ekipa i realizować jeden ustalony i niezmienny cel Albo określacie się na początku Sharm jest nasz i my będziemy wami kręcić jak chcemy a my gracze będziemy robić tu trzodę bo tak nam się podoba Każdy będzie wiedział na jakim wozie jedzie i gdzie dojedzie | | | | | | | | |
| | | |
|