|
|
Agawe | 2018, sty 12 19:53
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, mar 22 |
1. Kombinowanie I wykorzystywanie każdego nawet drobnego błędu w grze przez nieuczciwych graczy. 2. Uporczywe uprzykrzanie gry nowemu i słabszemu graczowi który w starciu z starymi wygami ma zerowe szansę na przezycie 3. Ogólna nienawiść między graczami, wroga gildia jest w stanie kampic 10 godzin zwłoki zabitego peta swojej ofiary 4. Zmiany wprowadzane przez Ekipę w odczuciu graczy są czymś co zamiast ułatwiać grę i czynić ja ciekawsza tylko uprzykrzaja ja a w niektórych przypadkach da się odczuć że są wprowadzane na złość 5. Kontakt z ekipą jest znikomy a w przypadku jak już ktoś odpisze z ekipy to w większości przypadków odpowiedź jest na zasadzie - masz i spierd......... 6. Brak nowości, świeżości i różnorodności związanych z światem MW, obiecane nowe lochy i potwory są tylko legendami z bajek obiecanymi graczom 7. Zniszczenie podkłas, sprowadzenie ich do nieuzywalnych gadżetów które leżą w szafie i tylko fajnie wyglądają 8. Brak wizji na balans i ogólny rozwój serwera.
Tak można wymieniać w nieskończoność błędy Ekipy i nas graczy, myślę że największym problemem jest brak porozumienia na Lini gracz - ekipa i najgorsze z wszystkiego słowa administratora serwera " MAM WYJEBANE JUŻ NA TEN SERWER" |
|
Agawe | 2018, sty 14 11:30
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, mar 22 |
Brakuje jeszcze tylko tematu " Dlaczego stare lisy niszczą online" . Prawda jest taka że nieliczne grono starych graczy zniszczyło online przez całkowicie bezmyślne zabijanie młodych postaci i upierdliwe przeszkadza nie w ćwiczeniu. W taki sposób nie jedna gildia przestała grać i opuściła serwer i nawet Ekipa nie może nic poradzić na takie chamskie zachowanie bo każdy ma swoje prawo do odkrywania postaci, a wszystkie próby ratowania tych pokrzywdzonych słabszych graczy skończyły się tym że i tak ich nie uratowali i jeszcze do tego przypadkowo uwalili serwer.
Jak się tak zastanówcie drodzy gracze głównie Dei ale też jeszcze parę miesięcy temu Malaia i koledzy, to głównie wasza wina ze nie dość że 3/4 serwera przestało grać to jeszcze świat MW został zniszczony.
Mi jako graczowi ciężko znaleźć rozwiązanie na ten impas w jakim teraz jesteśmy, Ekipa zamiast stanowczo rozwiązać problem i pogadać z graczami to milczy a z drugiej strony kara za ich bierność i milczenie jest makabryczne zachowanie graczy, nie raz słyszałem jak starzy gracze mówili że w zamian za słabe zmiany ich zdaniem jakie wprowadziła Ekipa to my się teraz zemścić musimy i będziemy zabijać wszystkich młodych aż nikt tu nie przyjdzie....
Może i najlepszym wyjściem było by zacząć wszystko od nowa, każdy z czystym kontem na starym oskrypcie serwera z pewnymi delikatnymi poprawkami? |
|
alacer | 2018, sty 13 02:48 | 2018, sty 13 03:03
|
|
|
|
| Orgast De'Forge | |
|
2006, paź 24
Budka telefo... | |
1. mały wybór grywalnych podklas w porównaniu do możliwości bijących ze strony (jakieś kensaje, barby, co to? kto to pamięta,)
2. drażniące dłubanie w rzeczach, wprowadzające podświadomy niepokój u gracza, przykład paladyn: był jaki był, z blesem do bojówki i chmurką - został przebudowany/przebugowany, później został przycięty, bo był przegięty, a na koniec odebrano mu moc poprzez wprowadzenie kamieni mocy, potem zmiana że nie moc a czas - i nie ma gwarancji że za miesiąc nie okaże się, że jednak trzeba coś ponownie odwrócić - a paladyn to nie jedyna klasa dotknięta w taki sposób.
3. W związku z podświadomym niepokojem -wrażenie, że nie ma nic stałego w tym świecie, wszystko w każdym momencie może być uwalonne/odebrane: przy online 30 , 15 osób skorzysta z czegoś i wówczas wchodzi zmiana taka aby nie skorzystała reszta (vide krzaczki zielarza) - i to nie jest wzmianka o bugu.
4. równanie w dół - nie tworzy się grywalnych klas, tworzy się klasy równie niegrywalne co reszta, aby zachować balans (zdaję sobie sprawe, że to łatwo sie mówi, ale niestety). ten przytyk to dużo dłuższy proces który zaczł się na Arenie, od sławnego Kenyu barbarzyńcy zrzucającego z konia, i boli łucznika i może te dwie zmiany były właściwe, ale chyba wóczase utrwaliły trend równania w dół.
5. wspomniane chamstwo, zawiść perwersyjna radośc z uprzykrzania innym życia (gracz graczowi wilkiem),
6. roszczeniowe podejście graczy do ekipy, zbyt często manifestowane w wulgarny lub prostacki sposób - zdecydowanie podkopujące wizerunek ekipy jak i serwera
7. Dziwne zachowanie/uział w dwuznacznych sytuacjach niektórych ekipantów, np sprawa strzelania w biegu i próba, "uwalenia" jednego gracza przez drugiego wraz z ekipantem.
8. Dziwnie krótkie staże niektorych ekipantów, o których nie wiadomo co zrobili i czemu tak krótko, szczególnie w roku 2017, podminowywujące wizerunek ... i to w cholere.
9. brak Mephisto "pod ręką" jako władzy ustawodawczej i wykonawczej, (może coś się zmieniło przez ostanie miesiące, ale taki mam wizerunek na ten czas, gdyz nie posiadam świeższych inforrmacji).
10. wprowadzanie nietrafionych zmian, z których się wycofywano lub dokonywano modyfikcji: kamienie mocy, in vas mani, re-build paladyna, truta + dmg dodatkowy itp itd.
żal mi: - czasu spędzonego przez skryptera, na wprowadzaniu tego wszystkiego, z czego 3/4 zmian zostały obrzucone błotem, bo jeszcze sie taki nie urodził co by każdemu dogodził. - czasu spedzonego rpzez wielu graczy, ktorzy "skoksali cos" i nie powinni sie żalić na zmiany, bo ... wiadomo co... niech sie ciesza że mają to co mają ... - [potencjału serwera, który całkiem przyjemny i przyjazny kiedy wracałem, przeżył mały boom z przychodzącymi nowymi graczami (mozna odnaleźc w mnecie reklamy m.in larego na innych forach o grach i widać tam, ze udało mu sie przyciągnąc paru graczy)
choć większość punktów odnosi się do ekipy, to w moim odczuciu, większą szkodę serwerowi zrobili gracze idioci - których zaciekłośc w zabijaniu innych nie znała granic- jesli ktos śledził forum, było wiele wypowiedzi od osób , które wskazywały właśnie na ten czynnik, jako to co popchneło ich do odejścia na inny serwer, troche bardziej muminkowaty ... pfff.
|
| Krocząc Mroczną Doliną Zła Się Nie Ulęknę
|
alacer | 2018, maj 5 23:39
|
|
|
|
|
| Orgast De'Forge | |
|
2006, paź 24
Budka telefo... | |
mysle ze to ma jakiś sens, tylko nie wiem jaki. Tak samo, a 3 lata ktos kto mial rozbrat z grą, zaloguje sie i powie czemu przestał grać 3 lata temu, pisząc cos co ani troche nie przystaje do rzeczywistości a potem w swojej idiotycznej ignorancji będzie sie dziwił, że go ludzie okrzyczeli.... hejt!
|
| Krocząc Mroczną Doliną Zła Się Nie Ulęknę
|
Animol | 2018, lut 12 06:35
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, paź 12 |
Mnie do gry znajomy namówił po ponad 10 latach przerwy od UO. Przypomniały mi się stare czasy, więc postanowiłem się porelaksować przy crafcie. Na początku było git, grube gainy i farmienie 24/7, wszystko jak należy, ale po jakimś czasie zaczęły się regularne wloty i uprzykrzanie życia (lista graczy online robi swoje). Tym samym skończył się planowany crafterski relaks, więc zarzuciłem freeza i olałem ten pierdolnik po 1,5 miesiąca czy coś w tym stylu. Od lipca 2017 śmigam sobie na innym serwie i jest cycuś malinka, a tutaj wchodzę raz na kilka miesięcy przejrzeć na szybko forum dla sportu |
|
Arbi | 2018, sty 11 23:45
|
|
|
|
|
| Angven | | |
|
2015, lis 4 |
Jak w temacie.
Zapewne czesc graczy przestala grac z braku zmian, brak aktywnosci ekipy.
@Mephisto moze najlepszym rozwiazaniem bedzie zwrocenie ludziom dotacji i zamkniecia shardu? |
|
azi | 2018, sty 16 18:42
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2009, lis 29 |
Lagi, sprzedawanie przez ekipantow info i wpady fragowcow, zmiany nikomu do niczego niepotrzebne, zawiść i nienawiść, brak mozliwosci ciekawego single player.
PS sprzedam konto |
|
Death | 2018, sty 17 07:32
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, wrz 11 |
1. Brak jakichkolwiek zaleznosci i konsekwencji w prowadzeniu shardu
2. Brak eventow - ostatni byl z aukcja za co dziekuje
3. Brak zycia na glownej stronie shardu
4. Brak jakiejkolwiek wizji / kontynuacji wizji serwera
5. Utrudnianie wszelkiego rodzaju rozrywek druzynowych (pvm - ostatnia zmiana z respawnem mobow)
6. Brak poprawy istotnych elementow rozgrywki ( np. drop z mapek )
7. Ludzie, niezliczone mozliwosci odegrania sie na drugim - zaczepek, wyzwisk, irytowaniu. Wielokrotnie slyszy sie o uprzykrzaniu gry przez innego gracza do stopnia az ten rezygnuje z gry, po co?
8. Brak rozwoju serwera pod wzgledem fabularnym.
9. Brak nowosci w mobach, rozwiazaniach ( ostatnie dobre rozwiazanie : smocza zbroja ) | | | | | | | | | | |
| | | |
|