|
|
dev | 2017, maj 12 15:52
|
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
1. każdy DMG ( z runy, z dupy, z czegokolwiek) powinien działać na każdego w taki sam sposób. To chore, że blue dostaje od MR, a red już nie. To samo z wampem i palem itp. Takie wymysły zaburzają cały koncept hitami za 3/4 hp.
2. Spójrzcie na to z innej strony. Zmiana ma dotyczyć DODATKOWYCH dmg od podklas. Czyli znowu narzucicie wąskie pasmo możliwości, bo kto mądry pójdzie wojem bez podklasy na pk? Dlaczego nie weźmiecie pod lupę broni? Każda bojówka wykorzystuje 2 bronie, a jest ich od cholery. Zmiana parametrów broni i wywalenie dodatkowego dmg od podklasy da znacznie więcej buildów na serverze.
3. Zgadzam sie z bartkiem, że lepiej byłoby wziąć pod uwagę cały ogół pvp niż tylko dodatkowy dmg z run. Tutaj jest spore pole do popisu.
|
| GROWIN KROL PK!
|
PeterGriffin | 2017, maj 12 11:31
|
|
|
|
|
| Kornelius | |
|
2015, wrz 17 |
Taka zmiana nie może wejść bez zmian u czarodzieja.
Ostatnio goniliśmy twojego Evileza dwoma łukami łowcami, każdy z zestawem magików, wchodził hit za hitem, a Ty się leczyłeś żółtą i co minutę in vas mani
Chcesz zabrać plusy wszystkim podklasom zadającym fizyczny DMG, to trzeba pomyśleć co zrobić z magiem, który wtedy będzie dostawał hity po 16-25.
Grając magiem wampirem, w utwardzance mistyk i na krwi pancera, wyciągałem 82 ar i na pk od woja bez podklasy dostawałem hity po 15-16, co sprawiało że nawet nie zwracałem na nich uwagi.
Więcej pisać nie trzeba dlaczego twój pomysł na przyszłą zmianę nie ma prawa bytu, jeśli nie weźmiemy pod uwagę ogółu PVP. |
|
R4sz3k | 2017, maj 12 10:46 | 2017, maj 12 10:46
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, lis 26
Bytom | |
Hej, ja bym wogole wyrzucil dodatkowy dmg i zrobił by podklasa służyła tylko do bicia potworów i chempow. Ewentualnie jakieś mininalne plusy w pvp.
Jednak jeśli już musi byc ten dodatkowy dmg to najlepszym chyba rozwiązaniem będzie ubieranie ochronek - zimno, ogien, piorun, które będą dawały w większym stopniu na zniwelowanie dodatkowego dmg. Runa/zaklęcia podklas niech wrzuca sie dzięki różnym skladnikom wydobytych TYLKO z pvm ( zachęci to ludzi do bicia potworów ) i oczywiście mowa tu o tych lepszych potworach - wyrmy i wyżej. |
|
Lucaveli | 2017, maj 12 09:04 | 2017, maj 12 09:13
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Cześć, jako, że jestem przeciwnikiem dodatkowego DMG tak na prawdę za nic (wrzucenie jakiejś runki z podstawowych składników, które dają przewagę, jest dla mnie śmieszne), najbliższa zmiana będzie dotyczyła właśnie tego, czyli:
DMG dodatkowy paladyna; DMG dodatkowy wampira; DMG dodatkowy łowcy; DMG dodatkowy mr'a;
Proszę o przedstawienie propozycji, jak wy to widzicie? Czyli, jak druga strona może w jakimś stopniu (oczywiście nie całkowicie) ochronić się przed takim dodatkowym DMG, a co zrobić, aby dodatkowy DMG był również kosztowny dla wrzucającego.
Proszę o konkretne propozycje, każda prowokacja w stronę innych osób będzie karana.
Proszę też, aby podejście nie było roszczeniowe (bo mi się należy, aby tak było!) i obiektywne.
Po przeczytaniu waszych propozycji, postaram się przedstawić swoją - lub być może zasięgnę pomysłu któregoś z graczy.
|
| Dzień dobry. | | | | | |
| | | |
|