|
|
PeterGriffin | 2017, maj 12 11:31
|
|
|
|
|
| Kornelius | |
|
2015, wrz 17 |
Taka zmiana nie może wejść bez zmian u czarodzieja.
Ostatnio goniliśmy twojego Evileza dwoma łukami łowcami, każdy z zestawem magików, wchodził hit za hitem, a Ty się leczyłeś żółtą i co minutę in vas mani
Chcesz zabrać plusy wszystkim podklasom zadającym fizyczny DMG, to trzeba pomyśleć co zrobić z magiem, który wtedy będzie dostawał hity po 16-25.
Grając magiem wampirem, w utwardzance mistyk i na krwi pancera, wyciągałem 82 ar i na pk od woja bez podklasy dostawałem hity po 15-16, co sprawiało że nawet nie zwracałem na nich uwagi.
Więcej pisać nie trzeba dlaczego twój pomysł na przyszłą zmianę nie ma prawa bytu, jeśli nie weźmiemy pod uwagę ogółu PVP. |
|
dev | 2017, maj 12 15:52
|
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
1. każdy DMG ( z runy, z dupy, z czegokolwiek) powinien działać na każdego w taki sam sposób. To chore, że blue dostaje od MR, a red już nie. To samo z wampem i palem itp. Takie wymysły zaburzają cały koncept hitami za 3/4 hp.
2. Spójrzcie na to z innej strony. Zmiana ma dotyczyć DODATKOWYCH dmg od podklas. Czyli znowu narzucicie wąskie pasmo możliwości, bo kto mądry pójdzie wojem bez podklasy na pk? Dlaczego nie weźmiecie pod lupę broni? Każda bojówka wykorzystuje 2 bronie, a jest ich od cholery. Zmiana parametrów broni i wywalenie dodatkowego dmg od podklasy da znacznie więcej buildów na serverze.
3. Zgadzam sie z bartkiem, że lepiej byłoby wziąć pod uwagę cały ogół pvp niż tylko dodatkowy dmg z run. Tutaj jest spore pole do popisu.
|
| GROWIN KROL PK!
|
Nietypowy | 2017, maj 12 16:35
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, sty 9
Britain | |
Wiadomo ze wrzucając runkę na dodatkowy Dmg dana osoba nastawia się na atak a nie obronę wiec taka osoba mogła by stawać się bardziej podatna na obrażenia w postaci albo zmniejszonego armora lub zwiększonej szansy dla przeciwników na trafienie . Wrzucasz lodowe ostrze , piekielny atak , błogosławieństwo niebios i albo spada ci armor o kilkanaście punktów lub przeciwnik ma większą szansę na trafienie w ciebie . Żeby nie było że to dotyczy tylko wojownik i łuków a mag znowu jest uwalony to oprócz armora na czas działania runek zwiększających Dmg równiez obniża się odporność na magię o kilkanaście punktów co wiadomo będzie skutkować mniejszym resistem na czary zadawane przez maga . |
|
Dante | 2017, maj 12 16:43
|
|
|
|
|
| Dante | |
|
2016, cze 5 |
Wlasnie powinna byc roznorodnosc na poszczegolne klasy. Obecnie wszystkie sa w d... oplaca sie grac lukiem lowca. OK niech luk lowca zadaje dalej taki sam dmg, ale tylko na postacie posiadajace Wampiryzm. To samo majac Paladyna zadajemy mocniejsze hity tylko Mrocznemu Rycerzowi i vice versa. Trzeba byloby tez pomyslec o zapomnianych klasach typu wilk, kensaj, barbarzynca.
Ogolnie w skrocie uzaleznic otrzymywany dmg od podklasyklasy wroga. Na normalna postac normalne hity, ale jesli jestes Nekromanta i atakuje Cie Druid, to niech mocniejszy dmg dziala tylko pomiedzy tymi klasami. W koncu moze zaczely by sie pojawiac dodatkowe podklasy. |
|
Puah | 2017, maj 12 17:07
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
Słodziak i jak sobie wyobrażasz walkę woja z łukiem na obniżonym armorze i zwiększonym dmg? Jak już teraz jest cyrk Dev ma rację, lepiej zmienić coś w dmg broni niż grzebać się z każdą podklasa i dobierać pod względem dodatkowych dmg itp
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
Nietypowy | 2017, maj 12 17:28
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, sty 9
Britain | |
A gdzie się teraz odbywają walki 1vs1 typu woj i luk , może sporadycznie się zdarzy coś takiego ale można też zablokować zakładanie magików do uma jak masz wrzucone runy na dodatkowy damage . Coś kosztem czegoś |
|
Astablayer | 2017, maj 12 18:35
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, kwi 16 |
Nie wiem jak ale obniżając dmg obrazeniom fizycznym dla sprawiedliwości i balansu trzeba obniżyć dmg obrazeniom magicznym |
|
Hudy | 2017, maj 15 11:21
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Obrazenia które są wrzucane powinny się tyczyć tylko PVM - mało tego powinny na dodatek zostać zwiększone, dlaczego? A to dlatego, że podklasa ma być czymś "wyjątkowym" nie jesteś zwykłym Leszkiem z przedmieścia... jesteś urwa Leszek który jest MR który w dla zabawy wycina głowy swoich wrogow i chowa do plecaka... jestes paskudnym krwiopijca ktory wysysa zycie z swoich przeciwnikow i smierci sie nie boi...
Wszystkie atrybuty które otrzymuje podklasa w postaci +dmg powinny odnosić się w pvm, jeśli weźmiemy pod uwage PVP to powinny być to runy typu:
1. Czasowe Buffy
a) Bojowka b) Taktyka c) Trafialnosc d) staty e) Prot f) Unik
2. Buffy nabijane (coś jak prot wampa)
a) Bojowka b) Taktyka c) Trafialnosc d) staty e) Prot f) Unik
3. Buffy za zabicia - każda podklasa miałaby możliwość "pobrania/wyssania/nabicia" składniku potrzebnego do buffa jeśli miałyby to być dodatkowe obrazenia które byłby miarowane na pvp niech składnik jest możliwy do zdobycia tylko dzięki trudowi który trzeba włożyć w jego zdobycie, co nam to daje? Daje to nam to, że Ci którzy nie uczestniczą w pvp a robią pvm będą mogli sprzedawać te składniki - handel UP | | | | | | | | | | |
| | | |
|