|
|
Hudy | 2017, lut 20 12:36
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Ultima... Gram w nią tak długo, że zacząłem w niej widzieć nawet niebo. Silnik MW który był tworzony przed laty miał potencjał. Pomysły które się przewalały były idealnym rozwiązaniem i szansą na rozwinięcie shardu.
@Mephisto skoro tworzysz własną gre dlaczego nie dasz poprowadzić shardu komuś komu zależy na rozwoju? Zostań jako chief ale daj prowadzić(decydować) komu innemu. Nigdy nie widziałem kodu który określa działanie serwera, ale wiem że znalazłby się jakiś chętny skrypter który pomógłby biednemu @Fris `owi który odwala kawał ciężkiej roboty. @Mephisto projekt który tworzysz jest w bardzo rozwiniętej wersji zaimplementowany w grze Black Desert.
Osobiscie grafika w UO jest na tyle prosta, że ją kocham. Ultima nie jest prostą grą... mechanika walki nie jest taka jak w innych "popularnych" grach, tu nie wystarczy posiadać broń i tarcze / luk / magie potrzeba jest też dużo cierpliwości, zaznajomienia, determinacji.
UO jak żadna inna gra dostarcza wielu emocji, niestety to przez nas samych(graczy) rezygnują GMi, zniechęcają się Admini.
Gram na mw od 2006 roku i miałem tylko kilka przerw spowodowane monotonnią bądź brakiem czasu. Teraz na nowo powróciłem do gry i zauważam rzeczy które dałyby "kopa" do dalszej gry problem polega na tym, że niema komu nad tym się pochylić, bo tak jak piszą proste jednostki sama poprawa łowcy palka nie wystarczy do zatrzymania graczy. System PVP jest do korekty ale system PVM powinien byc mocno urozmaicony, nawet zmianami mobków które można by było wprowadzać questami... Wszystko można tylko trzeba chcieć. |
|
lary | 2017, lut 20 21:06
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 13
Odległe | |
Temat jest o projekcie @Mephisto, a tu jak zwykle spam i offtop. Pogratulować.
Mephisto, moje zdanie znasz, pisaliśmy o tym projekcie już kilka lat temu, miałem okazję potestować.
|
| Per aspera ad astra...
|
Lucaveli | 2017, mar 6 08:00
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Stwórz własną grę od podstaw i przedstaw nam jej efekty.
|
| Dzień dobry.
|
Lucaveli | 2017, lut 19 23:01
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Sentyment do ultimy jak i sposobu rozgrywki na MW, choć aktualnie trochę on kuleje.
Powodzenia w rozwijaniu własnej gry.
|
| Dzień dobry.
|
Mephisto | 2017, lut 19 22:41
|
|
|
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
Rzadko zaglądam ostatnio na forum, ale widzę, że gracze jednak interesują się nadal rozwojem shardu. Jak wiadomo, rozwój jest raczej bardzo powolny ostatnimi czasy i Fris głównie skupiony jest na poprawkach błędów. Szczerze mówiąc to się czasami dziwię, że jest nadal takie zainteresowanie shardem. Pytanie, dlaczego? Czy dlatego, że jest to UO, czy z racji sentymentu, czy dlatego że macie tutaj chyba najbardziej frywolne PvP razem z RPG spośród obecnych shardów UO i w ogóle gier? Czy może po prostu lubicie grę na MW?
Jeśli chodzi o MW to jego największym atutem i zarazem klątwą jest Ultima. Jest to wyśmienicie zaprojektowana gra posiadająca super klimat, jednakże nie jest to produkt nasz. Pytacie o płacę dla skrypterów - nie jest to możliwe właśnie dlatego, bo Ultima nie jest nasza. Nie możemy zarabiać na pracy innych osób bez ich zgody. Dlatego też zarabianie na MW nie będzie możliwe i każdy GM tutaj jest dla samej zabawy a nie złotówek. Wszystkie pieniądze z dotacji idą na obsługę serwera i domeny.
Z drugiej strony Ultima narzuca straszne ograniczenia. Wiele rzeczy trzeba robić naokoło lub nie można czegoś po prostu zrobić. Myślałem nad tym sporo swego czasu i ostatecznie rozpocząłem projekt własnej gry od zera, gdzie ograniczać będzie mnie jedynie wyobraźnia i moc serwera. Tak powstał projekt Shedrock Crest, który tak naprawdę rozwijam od ponad 10 lat z przerwami. Pełną historię można przeczytać na stronie łącznie ze screenami z gry. Tutaj napiszę tylko, jaki jest stan gry na chwilę obecną. Gra działa oraz posiada obsługę podstawowych rzeczy jak chodzenie, pojemniki, podnoszenie i przeciąganie przedmiotów. Serwer bazuje w pełni na moim autorskim silniku skryptowym, którym można teraz robić wszystko. Generalnie SC to miało być MW II. Gra, która jest jak najbardziej zbliżona do realnego świata i w której można wszystko zrobić jak choćby prawdziwe ścinanie drzewa i sadzenie przez graczy. Takie rzeczy są możliwe do zrobienia w SC, trzeba tylko chęci i ludzi do dalszego rozwoju. Tutaj można znaleźć dalsze informacje o grze: http://shedrock.pl
Grafika może nie powala, ale ja zawsze kładłem nacisk na grywalność a nie super modele. Z doświadczenia wiem, że grafikę to się nawet obniża w MMO, aby gra płynniej chodziła. Gra się w końcu dla czegoś innego.
Chce Was spytać gracze, dlaczego gracie na MW? Czy macie po prostu sentyment do starej poczciwej Ultimy, czy może lubicie system na MW i chcielibyście zobaczyć grę, która by była zbliżona do tego samego sposobu rozrywki? |
|
Ellie | 2017, lut 20 18:30
|
|
|
|
|
| Nieznajomy | |
|
2015, gru 22
Mysterious W... | |
Powodzenia @Mephisto z nowym projektem. Szkoda, że zostawiasz swoje "dziecko" innym. MW bez Ciebie zeszło już jakiś czas temu na psy. A z tego co widzę będzie już tylko gorzej.
|
| Wojna jest lepsza niż nietrwały pokój.
|
R4sz3k | 2017, lut 20 00:18 | 2017, lut 20 00:19
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, lis 26
Bytom | |
Po screenach, ktore sa umieszczone na tej stronie http://shedrock.pl/ Ultimy, a dokladnie MW to wogole nie przypomina. Nie ma to jak MW i Sosaria Gram tutaj dzieki bratu, wlasnie on zaczynal tutaj gre z ekipa z miasta. Na MW trzeba poprawic kilka rzeczy, poswiecic troche czasu i online wzrosnie. Powstal Reborn byl dosc dobry online, ale kilka glupich zmian i sie zniechecili. Wielkim plusem na MW bedzie urozmaicenie PVM, pisalem juz temat o tym. PvP jest na dobrym poziomie, wystarczy poprawic lowce i palladyna. MW to MW - nigdy nie zmienilbym shardu. Pomysl nowej gry napewno fajny, ale jak dla mnie nie przypomina wogole MW, wiec poprostu srednio mi sie podoba. |
|
woren | 2017, lut 21 19:10 | 2017, lut 21 19:31
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, wrz 10
Hell | |
no to jeszcze ja, na MW czasami zaloguje, to nie to co dawniej, jednak tak jak napisali przede mna, sentyment i raz jeszcze sentyment, probowalem na innych shardach jednak tu zawsze wracalem, moze przez tych graczy z ktorymi kiedys tam dobrze zylem, moze to cos innego, Co do Twojego projektu, nie podoba mi sie grafika, co do opisu co planujesz, jest wiele rzeczy ktore ktos gdzies chcial wprowadzic tak jak brak ras czy podstawy magii ktore kiedys tam beda, generalnie projekt na tak, grafika na nie, Powodzenia
dodam jeszcze jedno 1 mapa ok - duza ok, a nie mozna zrobic sredniowiecza ? zamiast ras panstwa ? kazde panstwo inne umiejetnosci ? co z grafika ? nie da sie zrobic 2d jak w UO ? czy bedzie pvm - o pvp cos tam napisane o pvm nic | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|