|
|
Hudy | 2017, lut 20 22:57
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
I znowu zrobiliscie z tematu syf... a potem sie dziwicie ze nic na serwie sie nie zmienia... ze ktos rezygnuje z pozycji gma... gimnazjum na kazdym kroku. |
|
Iwan | 2017, lut 21 07:20
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, lis 22 |
Ja tam wole ultime. |
|
Jimy | 2017, lut 20 07:23
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 6 |
@Mephisto czy to nie idealny moment aby pozwolić innym gmom prowadzić ten shard? Mam wrażenie ze mw juz dawno masz gdzieś a jak się gmow pyta o zmiany to mówią ze Mephisto akceptuję, podgrywa zmiany.
SC dość ciekawy projekt może jedyny taki w Polsce ale ultima ma to coś, coś wyjątkowego gdzie zawsze wracamy. |
|
lary | 2017, lut 20 21:06
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 13
Odległe | |
Temat jest o projekcie @Mephisto, a tu jak zwykle spam i offtop. Pogratulować.
Mephisto, moje zdanie znasz, pisaliśmy o tym projekcie już kilka lat temu, miałem okazję potestować.
|
| Per aspera ad astra...
|
Lucaveli | 2017, lut 19 23:01
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Sentyment do ultimy jak i sposobu rozgrywki na MW, choć aktualnie trochę on kuleje.
Powodzenia w rozwijaniu własnej gry.
|
| Dzień dobry.
|
Lucaveli | 2017, mar 6 08:00
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Stwórz własną grę od podstaw i przedstaw nam jej efekty.
|
| Dzień dobry.
|
Mephisto | 2017, lut 19 22:41
|
|
|
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
Rzadko zaglądam ostatnio na forum, ale widzę, że gracze jednak interesują się nadal rozwojem shardu. Jak wiadomo, rozwój jest raczej bardzo powolny ostatnimi czasy i Fris głównie skupiony jest na poprawkach błędów. Szczerze mówiąc to się czasami dziwię, że jest nadal takie zainteresowanie shardem. Pytanie, dlaczego? Czy dlatego, że jest to UO, czy z racji sentymentu, czy dlatego że macie tutaj chyba najbardziej frywolne PvP razem z RPG spośród obecnych shardów UO i w ogóle gier? Czy może po prostu lubicie grę na MW?
Jeśli chodzi o MW to jego największym atutem i zarazem klątwą jest Ultima. Jest to wyśmienicie zaprojektowana gra posiadająca super klimat, jednakże nie jest to produkt nasz. Pytacie o płacę dla skrypterów - nie jest to możliwe właśnie dlatego, bo Ultima nie jest nasza. Nie możemy zarabiać na pracy innych osób bez ich zgody. Dlatego też zarabianie na MW nie będzie możliwe i każdy GM tutaj jest dla samej zabawy a nie złotówek. Wszystkie pieniądze z dotacji idą na obsługę serwera i domeny.
Z drugiej strony Ultima narzuca straszne ograniczenia. Wiele rzeczy trzeba robić naokoło lub nie można czegoś po prostu zrobić. Myślałem nad tym sporo swego czasu i ostatecznie rozpocząłem projekt własnej gry od zera, gdzie ograniczać będzie mnie jedynie wyobraźnia i moc serwera. Tak powstał projekt Shedrock Crest, który tak naprawdę rozwijam od ponad 10 lat z przerwami. Pełną historię można przeczytać na stronie łącznie ze screenami z gry. Tutaj napiszę tylko, jaki jest stan gry na chwilę obecną. Gra działa oraz posiada obsługę podstawowych rzeczy jak chodzenie, pojemniki, podnoszenie i przeciąganie przedmiotów. Serwer bazuje w pełni na moim autorskim silniku skryptowym, którym można teraz robić wszystko. Generalnie SC to miało być MW II. Gra, która jest jak najbardziej zbliżona do realnego świata i w której można wszystko zrobić jak choćby prawdziwe ścinanie drzewa i sadzenie przez graczy. Takie rzeczy są możliwe do zrobienia w SC, trzeba tylko chęci i ludzi do dalszego rozwoju. Tutaj można znaleźć dalsze informacje o grze: http://shedrock.pl
Grafika może nie powala, ale ja zawsze kładłem nacisk na grywalność a nie super modele. Z doświadczenia wiem, że grafikę to się nawet obniża w MMO, aby gra płynniej chodziła. Gra się w końcu dla czegoś innego.
Chce Was spytać gracze, dlaczego gracie na MW? Czy macie po prostu sentyment do starej poczciwej Ultimy, czy może lubicie system na MW i chcielibyście zobaczyć grę, która by była zbliżona do tego samego sposobu rozrywki? |
|
Mephisto | 2017, lut 20 15:38
|
|
|
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
Dzięki za wasze opinie. Widzę, że myślicie podobnie oraz macie mocny sentyment do UO. To zrozumiałe. MW bedzie istnieć tak jak mowiłem nie raz, do ostatniego gracza lub do końca dotacji. Nie musicie się o to martwić.
Po raz kolejny widze medrców, co by chcieli wycofywac najlepiej wszystkie zmiany - to nikt tego nie bedzie robić. Ja osobiscie nie zamierzam robić więcej zmian na MW i tak naprawdę od dawna nic nie robiłem. Ekipa w obecnym składzie radzi sobie od jakiegoś czasu całkiem dobrze. Miłej gry życzę! | | | | | | | | | | | |
| | | |
|