|
|
Jimy | 2017, sty 27 09:21
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 6 |
Cześć Łukasz, 1. To podklasy przestały by być użyteczne bo każdy by wybierał trute. 2. Fajna propozycja ale ktoś napisał ze można by moc uzaleznic od odległości czym dalej tym słabiej.
Zapomniales jeszcze o buffie oblawa który powinna mieć delay jak champion u paladyna.
To nie dmg jest problemem a zmiana ze trafianie jest uzależnione od dexa i taktyki, prawie żaden mag nie ma taktyki i więcej jak 5x dexa Dopóki nikt skoxany jak czołg nie biegał to nie było widać tego a teraz walczysz z hp |
|
Lucaveli | 2017, sty 27 07:37
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Cześć, chciałbym ponowić moją propozycję, gdyż aktualnie co się dzieje to jest komedia.
Proszę o rozważenie zmiany dotyczącej wampira i łucznika łowcy. Aktualnie połączenie run lodowe ostrze/lodowy atak/piekelny atak + zatruta broń, na samym starcie daje nam obrażenia >24. Do tego dochodzi dmg z broni.
Moja propozycja jest następująca:
a) Zablokować możliwość wrzucenia run, jeżeli mamy zatrutą broń. b) Magiki ochrony przed zimnem/ogniem niech niwelują zadawany magiczny dmg.
|
| Dzień dobry.
|
R4sz3k | 2017, sty 27 11:24
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, lis 26
Bytom | |
Czyli jednak Wam nie pasuje ? Pisalem juz z 3 tematy, wiec bylo trzeba jednak ogarnietego lucznika, mowa o postaci Diego Molinari, ktora pokazala wam, ze jednak lucznik jest "troszke" za silny. Dodatkowo uderza x2 razy mocniej niz wojownik, a to wszystko z odleglosci
Oczywiscie runa lowcy/wampira rowniez powinny miec deley na wrzucanie.
Dodatkowo trafianie rowniez jest przegiete, ubierajac boskie magiki do obucha i tak dostaje kazdy strzal, a to wszystko od przeciwnikow, ktorzy biegaja w kuszy ohii. |
|
PeterGriffin | 2017, sty 27 12:39 | 2017, sty 27 12:40
|
|
|
|
| Kornelius | |
|
2015, wrz 17 |
Hipokryzja lvl milion. Paladyn maga reda wampira bije za 80 i twierdzicie że jest ok, a hit za 5x wam przeszkadza? To jak to jest, chcecie balansu czy zmian pod siebie? |
|
Melisa | 2017, sty 27 16:04
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, kwi 26 |
Jak dla mnie każde dodatkowo dmg powinno zostać zlikwidowane albo obniżone. Podklasy nie powinny dawać aż takiej przewagi. Pamiętam czasy z początku mw jak ludzie grali bez podklas i zdecydowanie był lepszy balans niż teraz ta szopka. Jak tak dalej będzie to online zamiast iść w górę będzie spadać. Ale to tylko moje zdanie. pozdrawiam |
|
Jimy | 2017, sty 27 19:47
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 6 |
Jak to sie dzieje ??
Widze ze od 2 stycznia nauczyles sie biegac :-) |
|
Kasa | 2017, sty 27 20:46
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, cze 3 |
Jedna prośba nie porównujcie łucznika do woja bo łucznik nie ma pawęża i z krasowki nie strzela w pełnym biegu. |
|
azi | 2017, sty 28 00:53 | 2017, sty 28 00:56
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2009, lis 29 |
Nie po to łucznik koxa 100 dexa żeby teraz uwalono mu trywialność ot tak z dupy. 100 dexa to kosztuje dużo pracy. Jeżeli inna postać chce być słabiej trafialna to np. mag niech zapomni trochę inta i dobije dexa (trudno nie musi być tak że z 90 inta ma sie max dmg czarów bez magików). Chcesz max dmg czarów za free to musisz być trafiany przez łucznika. Ew redukcja obrażeń od podklasy np. poprzez ochronkę tez musi dawać jakiś minus postaci która tego używa. Coś za coś. Tak gram łucznikiem wampirem i koxam 100 dexa.
PS. Wprowadzono mi czempiona u paladyna, który wali mi za 75 na kolczą mistyk i nie plącze. | | | | | | | | | |
| | | |
|