|
|
Lucaveli | 2017, sty 27 07:37
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Cześć, chciałbym ponowić moją propozycję, gdyż aktualnie co się dzieje to jest komedia.
Proszę o rozważenie zmiany dotyczącej wampira i łucznika łowcy. Aktualnie połączenie run lodowe ostrze/lodowy atak/piekelny atak + zatruta broń, na samym starcie daje nam obrażenia >24. Do tego dochodzi dmg z broni.
Moja propozycja jest następująca:
a) Zablokować możliwość wrzucenia run, jeżeli mamy zatrutą broń. b) Magiki ochrony przed zimnem/ogniem niech niwelują zadawany magiczny dmg.
|
| Dzień dobry.
|
Jimy | 2017, sty 27 09:21
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 6 |
Cześć Łukasz, 1. To podklasy przestały by być użyteczne bo każdy by wybierał trute. 2. Fajna propozycja ale ktoś napisał ze można by moc uzaleznic od odległości czym dalej tym słabiej.
Zapomniales jeszcze o buffie oblawa który powinna mieć delay jak champion u paladyna.
To nie dmg jest problemem a zmiana ze trafianie jest uzależnione od dexa i taktyki, prawie żaden mag nie ma taktyki i więcej jak 5x dexa Dopóki nikt skoxany jak czołg nie biegał to nie było widać tego a teraz walczysz z hp |
|
R4sz3k | 2017, sty 27 11:24
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, lis 26
Bytom | |
Czyli jednak Wam nie pasuje ? Pisalem juz z 3 tematy, wiec bylo trzeba jednak ogarnietego lucznika, mowa o postaci Diego Molinari, ktora pokazala wam, ze jednak lucznik jest "troszke" za silny. Dodatkowo uderza x2 razy mocniej niz wojownik, a to wszystko z odleglosci
Oczywiscie runa lowcy/wampira rowniez powinny miec deley na wrzucanie.
Dodatkowo trafianie rowniez jest przegiete, ubierajac boskie magiki do obucha i tak dostaje kazdy strzal, a to wszystko od przeciwnikow, ktorzy biegaja w kuszy ohii. |
|
Melisa | 2017, sty 27 16:04
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, kwi 26 |
Jak dla mnie każde dodatkowo dmg powinno zostać zlikwidowane albo obniżone. Podklasy nie powinny dawać aż takiej przewagi. Pamiętam czasy z początku mw jak ludzie grali bez podklas i zdecydowanie był lepszy balans niż teraz ta szopka. Jak tak dalej będzie to online zamiast iść w górę będzie spadać. Ale to tylko moje zdanie. pozdrawiam |
|
Jimy | 2017, sty 27 19:47
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 6 |
Jak to sie dzieje ??
Widze ze od 2 stycznia nauczyles sie biegac :-) |
|
Kasa | 2017, sty 27 20:46
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, cze 3 |
Jedna prośba nie porównujcie łucznika do woja bo łucznik nie ma pawęża i z krasowki nie strzela w pełnym biegu. |
|
Czarodziej | 2017, sty 28 02:35
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, maj 1 |
@Jimy od stycznia mam swiatłowód z pingiem 3ms, zamiast internetu z telefonu, na którym miałem ping 90-300ms. Powiedziałem wam że skończy się wasze kozaczenie jak pozbędę się lagów i dotrzymałem słowa. We 3 składamy cała wasza gildie więc skoro my jesteśmy nikim, to kim wy jesteście?
@Lucas jak dobrze zacytowałeś moje słowa "o ile ludzie nie porzucą podklas" napisałem jak grałem magiem. Teraz mam styczność z łucznikiem i wiem że każdy usunie łowce po takiej zmianie. Tak samo jak wiem że największym problemem w walce vs łowca jest brak umiejętności biegania. Jesteś jedną z nielicznych osób z twojej gildii, która nie panikuje mając opar i nie przypominam sobie kiedy Cie ostatnio dobiłem. Dobrze o tym wiesz ze to bieganie się liczy, bo często wychodzisz w dzień bez protów od wilka, a mimo to nie jestem w stanie Cie dobić.
O ile łowcę jesteś w stanie wykłatować swoim magiem w dzień na in mani, to wampirem przeciwko paladynowi nie masz takiej możliwości. Paladyn może walnąć 2 krytyki pod rząd za 7x bez truty, co daje koło 140hp w 4 sekundy, a łowca wali za 5x z trutą, gdzie drugi hit wchodzi z dmg od samej kuszy + EWENTUALNIE od runki co daje 4x, czyli łącznie jakieś 100hp na 8 sekund. Bronie woja uderzają co 2 sekundy w pełnym biegu, a łucznik żeby uderzyć za 5x musi mieć ciężka kusze która strzela co 4 sekundy, w dodatku żeby zabić kogoś dobrze ubranego trzeba strzelić conajmniej 4 razy co daje 16 sekund + opóźnienie gracza, a maksymalny czas leczenia skoxanej postaci to 15 sekund, gdzie lucznik z każdym strzałem traci zasięg.
Grając lukiem/wojem masz minimum 20 sekund żeby zgubić łowcę z zasięgu, ja was zostawiam ekran za plecami w 5 sekund. Grając czarodziejem masz po pierwszym hicie za 5x hp 4 sekundy na sparaliżowanie łucznika albo wrzucenie in vas mani. Po drugim hicie też nie ma możliwości paść jeśli masz chociażby demonkę.
Gdybyście znali podstawy matematyki jak dodawanie liczb w zakresie 20 to wszystkie wasze problemy by zniknęły. Nie wspomnę już o tym, że prawie żaden z was nie używa zielonych mikstury, bez których ja nawet nie wychodzę na pk. Myślicie że ilością nadrobicie umiejętności ale tak to nie działa.
Przestańcie w końcu grać dla stuffu, grajcie dla przyjemności jak ja, lukasz, tris, to może zaczniecie myśleć na pk zamiast panikowac że stracicie pixele.
A Ty @Aspect powiedziałeś że chcesz balansu na mw, to zacznij się słuchać doświadczonego gracza, a nie wyciszasz mnie za byle co, a słuchasz swoich kolegów, którzy wykorzystają każdy nieuczciwy sposób na pokonanie kogoś.
Co do tego że łowca jest priorytetem do zmiany - dalej mam takie zdanie ale całkowite zablokowanie runy na truty to zły pomysł, a to ja właśnie ja proponowalem żeby uzależnić dmg run od zasięgu i dalej za tym jestem. |
|
Lucaveli | 2017, sty 28 10:47
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Odezwij się kiedyś na TS, ustawimy się was 3 na naszą całą gildię, chcę to zobaczyć, bo na forum to słyniesz z pustej gadaniny, a rzeczywistość niestety to weryfikuje.
|
| Dzień dobry. | | | | | | | | | |
| | | |
|