|
|
R4sz3k | 2017, sty 25 18:03
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, lis 26
Bytom | |
Oczywiście ze jest bonus, armor armorowi nie jest równy. Czym lepsza skora i ruda tym slabsze uderzenia dostajemy, ale nie jest to uzależnione tylko armorem, a zbroja ktora mamy założoną. Mozna latwo sprawdzić: zalozcie kamien, a mag niech wam da prota i zobaczycie ile bedziecie dostawac, a pozniej zalozcie mistyk bez prota - tak byscie mieli tyle co w kamiennej + prot. Zobaczycie różnice |
|
KFY | 2017, sty 25 02:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
Pierwsze slysze o bonusie, ktorego nie pokazuje AR, owszem, komplet zbroji daje bonus AR, ale przciez widac go normalnie, wystarczy przyjrzec sie jak podskakuje AR gdy zakladamy ostatni item z setu, ze dostajemy znacznie wiecej AR niz daje sam item. |
|
Puah | 2017, sty 25 02:03
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
kiedyś nie było tego bonusu i wojownik często wkladal napiersnik karczek i hełm płytowy a resztę skórzaną
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
vonWelt | 2017, sty 24 23:45
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, paź 20
Warszawa | |
Z tego co mi wiadomo, noszenie kompletnej zbroi (ten sam typ, materiał, jakość) powoduje pewien bonus przekraczający podskok AR, który widać w tabelce. Ok, dobrze wiedzieć, że w kompletnej zbroi jest lepiej, ale bardzo źle jest nie wiedzieć, jak znacznie lepiej. Otóż bardziej kreatywny gracz (lub zwyczajny Młody, który ma w zasobach tylko to, co uda mu się zebrać) może chcieć sobie złożyć zbroję z różnych elementów (np. mając w większości skórzane elementy, dorzucić np. bloodrockowy napierśnik, nie wspominając o magikach) i taki składak powinien, logicznie rzecz biorąc, lepiej chronić od zwykłego skórzanego kompletu. Niestety brak możliwości odczytania co i jak bardzo jednolity komplet wzmacnia mocno utrudnia skomponowanie sobie fajnego zestawu. Uważam to za mankament, ponieważ pomysłowość graczy i wszystko co to, co ich indywidualizuje należy chyba uznać za wartościowe. Stąd myślę, że warto dać graczom taką informację, żeby mogli sobie rzeźbić, jeżeli mają na to ochotę (Nie wnikam teraz w to, czy rzeczywiście będzie możliwe zrobienie dobrego składaka, czy gra narzuca tak gigantyczną przewagę kompletów, że nigdy coś takiego nie będzie się opłacało - to materiał na osobną dyskusję).
Wobec powyższego, czy jest możliwe wprowadzenie jakiegoś mechanizmu, który będzie informował gracza o tym, co konkretnie zyskuje po założeniu kompletu ? Jeżeli nie, to być może można przedstawić tę zależność w formie tabeli lub rozpiski, do której zainteresowani będą sobie mogli zaglądać ? Czy w ogóle myślicie, że warto dać graczom większe pole do kreatywności ? | | | | | |
| | | |
|