|
|
vonWelt | 2017, sty 30 16:09
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, paź 20
Warszawa | |
Powiem szczerze, że nie znalazłem wyczerpujących informacji o bonusie, jaki może mi dać komplet (pomijając to co wiem z tabelki, do tego nie potrzeba informacji na stronie). Kwestia pozostaje, jeżeli faktycznie zyskuję coś za noszenie kompletu i nie jest to uwzględnione w podskoku AR lub innego czynnika widocznego w tabeli, to uważam, że warto graczom dać dostęp do tych informacji, bo jak na razie jest tak, że ze strachu przed utratą nieuchwytnego bonusu, nikt nawet nie chce się wysilić, żeby skomponować sobie zbroję. A jak ktoś się już wysili, to jest od razu napominany przez starszych graczy, że takie ubieranie się jest dalece bezsensowne i warto nosić tylko jednolite komplety. Nie jest problemem ich napominanie, tylko to, że mogą mieć rację |
|
vonWelt | 2017, sty 27 11:17
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, paź 20
Warszawa | |
@Puah no tak, ale to chyba nie był problem, że jeżeli wojownik (lub inna klasa) miał własny pomysł na skomponowanie zbroi, to robił to jak mu się podobało i nie był na tym stratny ? Pytanie, czy rzeczywiście jest stratny, ponieważ z tego co mówi KFY, nic ponad widoczne w tabeli dodatkowe AR za komplet nie dostajemy. @R4sz3k, czy bonus, o którym piszesz, działa tylko jak ma się jednolity komplet, czy jest to bardziej związane z materiałem, z którego jest zrobione to, co na sobie nosimy (np. mogę mieć na nogach kamienną skórę, a na piersi np. kolczugę z jakiegoś dobrego metalu i mogę dostać ten bonus, o którym piszesz, z obu tytułów, natomiast nie dostanę tego dodatku do AR z tabeli) ? |
|
vonWelt | 2017, sty 24 23:45
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, paź 20
Warszawa | |
Z tego co mi wiadomo, noszenie kompletnej zbroi (ten sam typ, materiał, jakość) powoduje pewien bonus przekraczający podskok AR, który widać w tabelce. Ok, dobrze wiedzieć, że w kompletnej zbroi jest lepiej, ale bardzo źle jest nie wiedzieć, jak znacznie lepiej. Otóż bardziej kreatywny gracz (lub zwyczajny Młody, który ma w zasobach tylko to, co uda mu się zebrać) może chcieć sobie złożyć zbroję z różnych elementów (np. mając w większości skórzane elementy, dorzucić np. bloodrockowy napierśnik, nie wspominając o magikach) i taki składak powinien, logicznie rzecz biorąc, lepiej chronić od zwykłego skórzanego kompletu. Niestety brak możliwości odczytania co i jak bardzo jednolity komplet wzmacnia mocno utrudnia skomponowanie sobie fajnego zestawu. Uważam to za mankament, ponieważ pomysłowość graczy i wszystko co to, co ich indywidualizuje należy chyba uznać za wartościowe. Stąd myślę, że warto dać graczom taką informację, żeby mogli sobie rzeźbić, jeżeli mają na to ochotę (Nie wnikam teraz w to, czy rzeczywiście będzie możliwe zrobienie dobrego składaka, czy gra narzuca tak gigantyczną przewagę kompletów, że nigdy coś takiego nie będzie się opłacało - to materiał na osobną dyskusję).
Wobec powyższego, czy jest możliwe wprowadzenie jakiegoś mechanizmu, który będzie informował gracza o tym, co konkretnie zyskuje po założeniu kompletu ? Jeżeli nie, to być może można przedstawić tę zależność w formie tabeli lub rozpiski, do której zainteresowani będą sobie mogli zaglądać ? Czy w ogóle myślicie, że warto dać graczom większe pole do kreatywności ? |
|
Boss | 2017, lut 5 20:02
|
|
|
|
|
| Sarimant Del Mortav | |
|
2016, paź 28 |
Zmiany to może złe słowo. Wydaje mi się, że autor wątku chce się dowiedzieć czy istnieje dodatkowy bonus za set zbroi (pomijając ten z dodatkowego AR). A jeśli istnieje to wyjawienie jaki on jest. Wynika to z faktu, że wielu graczy jest przekonanych o istnieniu tego bonusu i za cenę mniejszego AR wybiera zawsze set nad sumarycznie większym wskaźnikiem w oknie statusu. | | | | |
| | | |
|