|
|
Wesolek | 2014, cze 10 17:52 | 2014, cze 10 17:53
|
|
|
|
| Flanaess Imphraezl | |
|
2006, mar 7
Lakeshire | |
Ad. Xzart: Nie mylcie PK z PvP. Bo o ile PvP jest podstawą UO i zawsze było. To już PK nigdy podstawą UO nie było i na każdym serwerze się takie zachowania tępi.
W przypadku MW obie te rzeczy są mylone z prostego powodu. Nie istnieje odpowiednio zbudowany system PvP. Obecne gildie nie spełniają tego zadania, przez co aby swobodnie dało się PvP system MW poniekąd wymusza na graczu statusu mordercy. Co niestety jak wiadomo wpływa na możliwość korzystania z niego również w celu PK bez ujemnych skutków.
|
| Odpłać ciosem za cios, pogardą za pogardę, przekleństwem za przekleństwo - mając w tym swój spory udział! Oko za oko, ząb za ząb, zawsze po czterokroć, po stokroć! Stań się Postrachem dla swojego przeciwnika i jeżeli wejdzie ci w drogę posiądzie dodatkową mądrość, aby przemyśleć swoje posunięcie. Masz więc sprawić, abyś pod każdym względem budził szacunek i twoja dusza - twoja nieśmiertelna dusza - będzie żyła, i to nie w niepojętym raju, ale w umysłach i energii tych, u których wzbudziłeś szacunek.
|
Yogard | 2014, cze 11 12:08
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 4
Piaseczno | |
ale skillcap o 100 podniesiony mógłby zablokować parobów. Tak myśle.
|
| Ku Chwale Wielkiego Robaka!
|
Boragor | 2014, cze 14 16:22
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, maj 31
Legnica | |
Amen |
|
furiat | 2014, cze 11 16:54 | 2014, cze 11 17:04
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
brak koxu biernego to najwiekszy cios w online w historii. na poczatku wszyscy koxaja czynnie, jest online, a potem przestaja. kiedys ludzie koxali paroba, zaczynalo sie pvp i relog na maina >- online sie trzymalo. teraz koxasz koxasz i logout. imo zle jest ten system przemyslany. edit: i nawet z perspektywy nowego, wiadomo ze pojdzie na shard gdzie jest 80 online i polowa bierniakow niz na 40 online. duze online buduje online i nikogo nowego nie obchodzi czy wszyscy koxaja czynnie czy nie. probowalem pare osob namowic na mw takze nie rzucam z kapelusza teoriami.
kox czynny powinien byc dla tych co chca skoxac szybciej. skille leca za wolno przy obecnych gainach statow. powinno byc mozliwe zmienianie bojowki latwiej, albo podklasy, for fun. wtedy ludzie trzymaja sie jednej postaci i maja przyjemnosc z treningu.
domki i te pojemniki... mnie to dobilo osobiscie. w ogole nie powinno byc ograniczenia na pojemniki tylko na liczbe itemow w skrzyniach. mam dom za 1.2 mln i moge w nim upchnac 750 kamishim - 5 bezpiecznych pojemnikow. dom zupelnie traci sens.
i trzeba pomyslec jak tych pkerow ogarnac. wypada redom zostawic 1 miasto i po mniejszej ilosci killi wpadanie reda. pvp powinno byc miedzygildyjne.
kolejne sloty postaci powinny byc wykupywane za np. milion, 2 miliony, 3 miliony.
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
[MaŁeK] | 2014, cze 19 14:16
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2021, sie 18
Toronto | |
Cały czas testujemy zgłoszone przez was gainy skillów, zazwyczaj najświeższe info dostaniecie na IRC'u (furiat), także jednak te słowa padają i nie są to zmiany bez zapowiedzi
|
| "Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze"
|
Maxiorro1987 | 2014, cze 27 02:17
|
|
|
|
|
| Lyumi Shikari | |
|
2014, kwi 25
Wakefield | |
Co do Arymana mam tylko jedno do powiedzenia - gratuluje wspanialego sposobu utrzymywania ludzi na serverze...
Nie chodzi nam tylko o zmiany gainow ale o wszystko inne... krimy za nic (po ostatnich zmianach nie mozna nawet zebrac kolegi blue po tym jak go straznik w miescie za mocno popiesci o ile byliscie razem w druzynie albo w .przyjaciele - totalna porazka).
PVP na servie juz poprostu nie ma... redow na shardzie nie chcecie, wojny gildiowe sie posypaly w momencie kiedy zostal wprowadzony zakaz czarowania w miescie...
Wydaje mi sie poprostu ze zeby gra byla fajna wcale nie trzeba milionow nowych systemow i skryptow ale mozna troche pozmieniac stare lecz w taki sposob zeby to nie zepsuly nikomu gierki...
Musimy pamietac ze jest to darmowa gra takze nie mozemy cudow wymagac ale z drugiej strony jezeli nam sie nie podoba mozna poprostuprzestac grac tylko szkoda czlowiekowi czasu poswieconego grze...
Takze ja nadal mam nadzieje na prawdziwe zmiany ktore przywroca chec do gry bo poprawa gainow magii to tylko szczyt gory lodowej... |
|
Jaakaazz | 2014, cze 14 23:48
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lis 18 |
Dla mnie ten powolny przyrost wszystkiego nie jest w ogóle ani zabawany ani przydatny. W wiekszosci obecnych MMO wystarczyc dobic lvl a gra zaczyna sie tak naprawde po tym, a wbic go to zazwyczaj zaden problem. Tutaj powinno byc imho tak samo. Dobijasz sobie szybko max staty / skille i reszta zalezy od Twoich umiejetnosci. Smieszy mnie to, ze jezeli masz przewage 10 czy tam 20 stata to jest przepasc i jezeli masz mniej to nawet nie wychodz PVP. Jak dla mnie max tydzien koxu i postac powinna byc juz przydatna w pvp/pvm. Teraz ludzie nie maja czasu na siedzenie i patrzenie w ekran jak ci 0.01 wpada raz na ruski rok.
Jezeli to sie nie zmieni to online sie nigdy juz nie zmieni. Glowna przyczyna BRAK CZASU na bezuzyteczny kox. Tylko te nolife'y ktore siedza po 24/dobe pisza, ze trzeba zostawic wolne gainy, bo on sobie wysiedzi i on bedzie mial.
|
| Why so serious ?
|
Aryman | 2014, cze 21 23:41 | 2014, cze 22 11:40
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
Dosc offtopa, wracamy do tematu,
bierniak jest jaki jest i lepszy nie bedzie, wiec o tym juz nie piszcie, bardzo prosze bo i tak nie zostanie to poprawione, piszcie o realnych rzeczach ktore moga byc poprawione tak jak gain skilli ktore sa waszym zdaniem zbyt wolne. | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|