|
|
Xinder | 2014, cze 10 12:22
|
|
|
|
|
| Seth Varkas | |
|
2011, lip 12
Bytom | |
ja ostatnie dni z powodu pogody malo gram. 30 stopni wykańcza człowieka w domu bez wentylatora. obecnie korzystam z upału na działce gdzie odpoczywam i niebardzo mam jak grac wiec od czasu do czasu cos biernie sie robi.
a co do serwa? skile jak by szybciej lecialy to wg mnie by ludzie szybko by doszli do do wykoxanych postaci co by moglo zaczac nudzic ludzi ciaglym biciem last mobow bo juz nic wiecej by nie mieli do osiagniecia... a obecnie mimo 24 lat na postaci nadal mam cel wbicia 100 boja a tamerka "w lesie" i tez musze troche czasu poswiecic zeby ja skoxac i isc na cieżejsze moby. Co nie oznacza( jak wiele ludzi twierdzi) ze teraz niema PVM. Jest ale na takim poziomie jak sa gracze. Jedni pvm robia na duzych smokach a inni pvm robia na arcymagu. jak by teraz kazdy juz mial 105 boja i 8/8 to by bylo fest nnudno bo juz kazdy by lazil na demonologi WO i inne bosy. WG mnei skile i staty lecą OK. problem jest z bugami. Zadania z tego co slyszalem sa zle polokalizowane, krimy za ataki w party, wiele juz bylo zgloszen. Nie wgrywajcie nic nowego tylko naprawcie to co ludziom teraz przeszkadza. swiat obecny sie naprawi to pozniej mozna wprowadzac cos nowego.
Wiem ze i GMowie maja prawo do malej aktywnosci co za tym idzie nie maja czasu na poprawianie swiata. ja was rozumie ale niestety nie kazdy tak mysli. przykre |
|
Xzart | 2014, cze 10 18:34
|
|
|
|
|
| Xzart | |
|
2014, maj 25
Poznań | |
Ad. Wesolek: Dziękuję za pomoc w wyjaśnieniu. Dlatego też rozmowa o zabijaniu graczy należy do delikatnych i nie twierdzę, że mam rację co do definicji. Dla mnie PK zawsze było łączone z statusem mordercy, który chełpił się tym ile, kogo i czego to nie zabił. Napadanie na słabych graczy było zawsze z tym łączone. Z całej historii nie przypominam sobie by EA wprowadzało jakieś ograniczenia co do zabijania graczy poza ochroną przez strażników. PvP jeśli chodzi o zabijanie się na wzajem bez otrzymywania statusu mordercy to faktycznie inny temat, który powinien być rozwinięty. Areny, gildie, nagrody, napady na budynki gildyjne itp. Bez takiego stanu rzeczy po co sojusze między gildiami jeśli zabicie przeciwników spowoduje zakaz wejścia do każdego miasta? Tutaj się kłania "brak odpowiednio zbudowanego systemu PvP". Teraz pytanie czy skrypty serwera to obsługują czy autorzy POL itp. nigdy tego nie rozwinęli?
Dla mnie osobiście polowanie na czerwonych to fajna zabawa. Niech mnie mordują. Ktoś ich kiedyś pomorduje hehe i to mnie zachęca by grać tu dalej |
|
Xzart | 2014, cze 10 16:06 | 2014, cze 10 16:15
|
|
|
|
| Xzart | |
|
2014, maj 25
Poznań | |
Ultima to jest Ultima. Musi być trudno. - Tak jak przedmówcy napisali: gainy nie powinny być ruszane. Gmeranie przy tego typu elementach serwera zepsuje grę bo największą radość sprawia coś na co się ciężko zapracuje, a nie zdobędzie w jedną noc dzięki EasyUO. - PK to największa zabawa UO. Nie można ich ograniczać, nie można im zbytnio pomagać. Jak w prawdziwym życiu można oberwać po głowie i wszystko stracić. Nie powinno to prowadzić do frustracji w grze, a zachęcić do przeciwstawienia się im. Gdy zaczynałem przygodę z UO pierwsze co, to trzeba było posmarować % od zysku kilku PK i miało się ochronę. Przynajmniej tak kiedyś grało się w UO. - Za duże podawanie jak szybciej wyszkolić postać też nie jest dobre bo gdzie zabawa z odkrywania? - Faktycznie brakuje trochę informacji na stronie, a opisy niektórych profesji, rud, broni itp. mogły by być bardziej rozbudowane. - Wybaczcie jeśli się mylę (nie widziałem narzędzia u vendora), ale system kupowania domów bez narzędzia architekta to porażka. Gdzie jest opcja zakupu pustej parceli, którą można zbudować od zera? To też rodzi popyt i podaż na niektóre surowce. Nie wspominając już o wspólnej budowie dużych ciekawych obiektów. - Nowsza wersja klienta z kolejnych dodatków.
Ogólnie Panowie panuje moda na piękne gierki mmorpg 3d. Ciężko zachęcić młodzież do gry w UO, ale po to tu jesteśmy by pokazać, że można. Czasem podwyższenie skill capa też dobrze wpływa na zachęcenie do gry. Z tego co widać u konkurencji to eventy robią swoje, ale obawiam się że trzeba czegoś więcej co wpłynie na rozwój ekonomii. |
|
Yogard | 2014, cze 10 18:43
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 4
Piaseczno | |
Kox idzie w porządku , nie za szybko nie za wolno - może niektóre umj. idą za słabo min. Magia. Ceny domów są szalone, nie mówię o pałacach. (!!!) PK nie powinni dostawać kolejnych utrudnień , mimo iż sam gram blue i padłem od PK. Natomiast za atak na postać ze statusem młody, kary powinny być srogie. Na początek strata ogromnej ilości sławy. A dalej to co tam można wykombinować. Za zwykłego gracza ok. Padłem ,obrobił mnie ze sprzętu , spoko. Żyje i koxam dalej. Natomiast młody nie powinien być na to narażony. Teraz już ma sens wspieranie młodych. Sam znam 3 przypadki znajomych których zaprosiłem i tych kilku dni nie wytrzymali bo za ciężko. Ja wiem, to jest UO i to jest urok tej gry ,że jest hardcore. Ale nowi powinni być zachęcani. Krimy też dokładają swoje, to trzeba ogarnąć. BTW pewnie część z tego to sprawka sesji i pogody. Trzeba działać, ułatwiać młodym i nie cisnąć zbędnie redów. I tak już mają przewalone. Ataki pod Mistas to niesmaczny żart jeśli o to chodzi. A jeśli chodzi o questy to nie mogę narzekać - nic do GM nie pisałem , o nic nie prosiłem i moje odgrywanie postaci się spotkało z zadaniami. Na arenie spotkałem się parę razy z GM, a teraz paręnaście. To ,że ktoś się nie spotkał z udziałem GM to prawdopodobnie kwestia tego ,że mało odgrywa postać i klimaci Prawda też taka ,że mnóstwo osób ma gdzieś najważniejszą przewagę jaką UO posiada nad innymi grami - IMO klimat.
|
| Ku Chwale Wielkiego Robaka!
|
Yogard | 2014, cze 11 12:08
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 4
Piaseczno | |
ale skillcap o 100 podniesiony mógłby zablokować parobów. Tak myśle.
|
| Ku Chwale Wielkiego Robaka!
|
[MaŁeK] | 2014, cze 19 14:16
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2021, sie 18
Toronto | |
Cały czas testujemy zgłoszone przez was gainy skillów, zazwyczaj najświeższe info dostaniecie na IRC'u (furiat), także jednak te słowa padają i nie są to zmiany bez zapowiedzi
|
| "Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze"
|
[MaŁeK] | 2014, cze 19 19:46 | 2014, cze 19 19:47
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2021, sie 18
Toronto | |
Gainy statów na pewno nie będą przyspieszane. Wątpię że będą w ogóle ruszane.
Nikt nie ma robić 100% w dwa dni. Po prostu chcemy żeby wszystko było z głową i sprawdzamy zgłoszenia graczy. Jeśli zgłoszenie jest potwierdzone i coś jest przesadzone to szlifujemy, żeby było lepiej. Wszystko sprowadza się do naszego celu bycia w ekipie - jesteśmy tutaj żeby wszystko miało 'ręce i nogi'.
Również pozdrawiam.
|
| "Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze" | | | | | | | | | | |
| | | |
|