|
|
qrak | 2014, lip 21 18:17
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 10 |
- Zmienione: Zwiekszona zostala pojemnosc skrzyn i plecaka. - Zmienione: Zwiekszony zostal przyrost umiejetnosci ogólnie i na zamowieniach rzemieslniczych/wydobywczych.
Widać że żadne zmiany nie zmienią już online na lepsze, po prostu Ultima Online umiera. Pogódzcie się z tym. Teraz to "Nie bo jeszcze tego i tamtego nie dodali" nic nie zmieni. Powodzenia |
|
mRox | 2014, lip 16 03:44
|
|
|
|
|
| Sahail Valgrave | |
|
2006, lis 6
Cove | |
ehh widzę płacze na temat PK mówiłem, że większość ludzi z tego servera ma ochotę na adrenalinę i naparzankę pod yew chcieliście nowy server to proszę, nie wiem po co zamykany był stary.Dodatkowo te wspaniałe zmiany.. szkoda gadać...
|
| Ucha nadstawiam, słucham jak gra. Muzyka we mnie, w muzyce ja!
|
Sylwia132 | 2014, lip 13 15:16
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2010, mar 1
Nibylandia | |
Tu chodzi zeby poprawic te rzeczy ktore najbardziej wkurw... graczy. Chyba wystarczajaco jest napisane w tym temacie no ale niestety do mepha nie dotrze czego chca ludzie , chlop ma wlasna wizje i za cholera nie da mu sie przetlumaczyc a wystarczyloby naprawde kilka zmian , mam na mysli pojemnosc skrzyn w banku,domkach,magazynu no i pojemnosc plecaka do tego dochodzi strasznie wolny kox skilii i tak jak pisal grs nie kazdy ma czas po 10-12h koxac. Meph zrob cos! |
|
mjenki | 2014, lip 12 12:02
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, cze 11
Wrocław | |
+1 bobik,
jak tak ma to wygladac, to lepiej w ogole wylaczyc w pizdu i bedzie spokoj.
|
| Halaszka
|
Guinness | 2014, lip 12 04:58
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, sie 28 |
Wy nie rozumiecie ze to wszystko nie ma juz znaczenia. Jedyny moment ktory mogl pociagnac MW w dobrym online przez nawet pare lat juz jest za nami.
Start MW reborn przyciagnal wielu graczy. Starych, nowych i kazdy poznawal swiat. Swiat okazal sie znacznie bardziej uciazliwy i irytujacy niz wielu przypuszczalo wiec dali sobie spokoj po miesiacu. Teraz zadne zmiany nie zacheca tych ludzi do ponownego sprobowania sil na MW. Mi sie przynajmniej tak wydaje. Tyle w temacie. ALO!
|
| "porazki sa gorzkie jak Guinness"
"Skoro GM czegos takiego uzywa, to to nie jest bug." nT
|
bobik | 2014, lip 12 00:48 | 2014, lip 12 00:55
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, paź 28
DWR | |
@Mephisto: Shard jest niekomercyjny - super... nie musisz wprowadzać zmian komercyjnych dla placzkow.
Ale jesli chodzi o grywalność... prowadzisz to dla graczy i za dotacje graczy si? Czy tez prowadzisz to dla własnego widzimisię za dotacje graczy? Zastanów się czego chcesz.... Utworzenie REBORN wielu graczom dalo nadzieje na cos fajnego, zabralo kupe czasu na kolejny, nasty juz rozwoj postaci..... a jesli Ty lejesz beton ..... wyglada to zle. To nie wow gdzie z nastu milionow spadnie na x milionow graczy.... Tu jest polska, tu jest mw tu jest online 20... Sorry taki mamy klimat!
Dodatkowa notka... Odkleiles sie od spapranego DM a obecnie wprowadzasz zmiany, które tam negowales... zmiany ktore wprowadzala ekipa tamtego shardu uszczuplajac online...
Jesli chcesz prowadzic gre dla siebie, zrob sobie server w domu postaw sobie 10 botow i baw sie dobrze. Jesli nie chcesz odpowiedziec na apele graczy, zamknij bude i nie rob nadziei na lepsze jutro - o to wylacznie prosze
Ciao. |
|
Aryman | 2014, lip 11 19:26
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
może trochę grzeczniej :/ |
|
bestia | 2014, lip 11 18:45 | 2014, lip 11 18:50
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, maj 11 |
@Mephisto w tym momencie, żeby można było wybrać się na moba ze specjałem, bądź rozpocząć przygodę z Czempami, potrzeba kilku osób w jednej ekipie, no-life, kox 10-16h dziennie minimum, żeby po pół roku gry (5-6 miesięcy) móc o w/w przyjemności zawalczyć.
Czyli zwykły przeciętny Kowalski (Twoim zdaniem chcący się tylko napieprzać i któremu się, Twoim zdaniem, nie chce koksać, bo na grę poświęca JEDYNIE 3h dziennie i to nie każdego dnia, czasem mniej, czasem więcej) musi na to samo koksać 1,5 roku, w tym musi odpuścić wyjazd na wakacje, przerwy świąteczne BO TRZEBA KOXXXXXXXXXAĆ ...
Nie wiem jak Ty, ale ludzie mają dziewczyny, żony, dzieci albo wkrótce będą mieli dziewczyny, żony i dzieci, i nie mogą poświęcać 12 godzin dziennie na kox, ale wciąż chcą grać bo czują sentyment do MW a przy okazji dostarcza im to trochę rozrywki.
Niestety ale MW zrobiło się dla graczy no-life. Oczywiście można sobie rzepkę skrobać, jeżeli ma się do przeznaczenia 3-4 godziny dziennie na grę i to nie zawsze, może za 5 lat pójdzie się z większością ludzi online na Balrona, czyli w jakieś 12 osób | | | | | | | | | | | |
| | | |
|