|
|
mjenki | 2014, lip 12 12:02
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, cze 11
Wrocław | |
+1 bobik,
jak tak ma to wygladac, to lepiej w ogole wylaczyc w pizdu i bedzie spokoj.
|
| Halaszka
|
Sylwia132 | 2014, cze 13 07:25
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2010, mar 1
Nibylandia | |
+1 hairak. Tyle w temacie |
|
Wesolek | 2014, cze 10 12:25 | 2014, cze 10 12:27
|
|
|
|
| Flanaess Imphraezl | |
|
2006, mar 7
Lakeshire | |
- Zbyt wolne gainy skilli (uważam, że skille powinny iść szybko tj szybciej niż obecnie, natomiast stat wolno tak jak jest), - Bezsensowny kox magii, brak gainów na większości czarów, nie wiadomo na których czarach jest gain i w jakich sytuacjach i na jakich stworzeniach, wszystko trzeba testować samemu, - Zbytnio rozbudowany przez co niejasny system gainów skilli/statów, - progi do poziomu którego staty lecą szybciej a później nagle zwalniają (znacznie zniechęca po dobiciu statów do tego poziomu) - Brak częstych zmian, - Chamscy gracze, zabijający młodych i grabiący ich stuff od vendora, który często jest ich jedynym stuffem, - Brak informacji na stronie, wielokrotnie przeze mnie powtarzane tj. speed broni, dmg, zasady gainów, staty skille/mobów, do czego konkretnie służy dany skill i jakie daje profity posiadanie go etc., - Problem ze statusem kryminalisty, - Kox bierny powinien dawać gain zawsze a kox czynny powinien przyspieszać kox o tyle, żeby ludzie chcieli iść w las koxać czynnie. Natomiast obecnie kox czynny na zamówieniach ma zrównane gainy z koxem biernym przed tymi zmianami co mija się z celem, moim zdaniem.
Pewnie jest tego jeszcze trochę, ale to co mi do głowy przyszło na szybko.
|
| Odpłać ciosem za cios, pogardą za pogardę, przekleństwem za przekleństwo - mając w tym swój spory udział! Oko za oko, ząb za ząb, zawsze po czterokroć, po stokroć! Stań się Postrachem dla swojego przeciwnika i jeżeli wejdzie ci w drogę posiądzie dodatkową mądrość, aby przemyśleć swoje posunięcie. Masz więc sprawić, abyś pod każdym względem budził szacunek i twoja dusza - twoja nieśmiertelna dusza - będzie żyła, i to nie w niepojętym raju, ale w umysłach i energii tych, u których wzbudziłeś szacunek.
|
qrak | 2014, lip 21 18:17
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 10 |
- Zmienione: Zwiekszona zostala pojemnosc skrzyn i plecaka. - Zmienione: Zwiekszony zostal przyrost umiejetnosci ogólnie i na zamowieniach rzemieslniczych/wydobywczych.
Widać że żadne zmiany nie zmienią już online na lepsze, po prostu Ultima Online umiera. Pogódzcie się z tym. Teraz to "Nie bo jeszcze tego i tamtego nie dodali" nic nie zmieni. Powodzenia |
|
raditzu | 2014, cze 10 13:40
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lis 5 |
-gainy są w sam raz zarówno skilli jak statów - człowiek w końcu czuje, że coś osiąga zamiast lecieć na turbo do 100% -nie zgadzam się z przedmówcą że kox bierny powinien zawsze dawać gainy itp... skrypty powinny ułatwiać oszczędzając mozolnego klikania, a nie odwalać całą robotę za człowieka, bo wtedy jaki sens grać? może lepiej sobie od razu kupić postać ze wszystkim na maxa -nieaktualne info na stronie www - przydatna byłaby rozpiska jaki przedmiot od ilu % skilla da się wykonać -wiecej informacji o broni i armorze w tooltipie -za wysokie ceny domów |
|
KFY | 2014, cze 11 17:13 | 2014, cze 11 17:14
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
1. Pojemniki - nie dalo by sie wylaczyc spod tego przynajmniej plecaka postaci? Wierze, ze nikt nie chomikuje stuffu w swoim glownym plecaku a tak dosc to przeszkadza jak trzeba ziola zostawiac by gotowac bo za duzo itemow to zajmuja i sie zamowienie w plecaku nie zmiesci...
2. Skille. Tez bylbym za przyspieszeniem skilli w stosunku do statow, albo aby skilli podklasy, jakby nie patrzec nie wszystkie podklasy sie zna, a troszke glupio koxac pareset godzin by przekonac sie, ze nie jest to to o co nam chodzilo i zaczynac zabawe z inna podklasa od poczatku...
3. Bierniak, lepsze sztuczne online, niz brak online
PS
Na dobra sprawe nie mam pojecia czemu ludzie koncza, pewnie im sie nie chce grac, bo chocaiz wymienilem co mnie dobija to jednak mimo tego gram jak chyba wszyscy co wypowiadali sie przede mna |
|
Guinness | 2014, cze 13 08:38 | 2014, cze 13 08:44
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, sie 28 |
A mi sie po prostu nie chce. Nagralem sie w UO na cale zycie. Nic mnie nie zacheca do gry na nowym MW. No moze poza znajomymi z mapy ktorych po prostu lubie.
Serwer jako serwer malo sie zmienil. Zrobil sie jedynie mniej grywalny.
Portale mi nie przeszkadzaly wcale ale pojemnosc plecakow, skrzyn itp byla chyba ustawiana przez slepego albo typa co nigdy nie mial wiecej niz 2 sety watpliwej jakosci. Jeden do padania na koxie a drugi do dobijania sie.
Prosze mi wytlumaczyc czemu niby jako osoba koxajaca tama mam nie zbierac sobie najlepszej skory i zakladajac ze mam krawca przerabiac tego na sety dla siebie. Skoro pracuje na to i poswiecam swoj czas to odwalcie sie od moich setow. Powinno sie wprowadzic rozpadanie rzeczy po np 20 naprawach i tyle. Ale nie! Dajmy dom w ktorym nie przechowasz nawet wystarczajaco materialu zeby skoxac krawca.
Idziecie najprostrza i najgorsza droga do narzucenia swojej wizji. Niby pytania byly co gracze by chcieli itd ale jak nie zgadzalos ie to z wiecznie ukrywana wizja GMow to nawet najlepsza propozycja byla ignorowana. MULTUM blednych zmian (nie chce zabierac wam pochwal za dobre zmiany ale piszemy o tym jak MW strzela sobie co jakis czas w kolano) od bierniaka przez parobow po ograniczenia skrzyn. Ekipa ma taka tradycje nie przyznawania sie do bledow i nie cofania nawet najgorszych zmian. A czy tak ciezko skumac ze bylo online 60 weszla zmiana online spadlo do 30-20 wiec cos jest nie tak? Nie, bo po co? Lepiej wkrecac ludziom ze jest dobrze jak jest mimo ze kazdy wie ze wczensiej bylo lepiej. ;]
Ograniczenie ilosci posiadanych rzeczy jest dla graczy bardzo duzym problemem. Tym barziej na poczatku gdy wszystko sie przydaje. Zamiast ograniczac sztucznie ilosci posiadanych itemow powinno sie zwiekszyc ich obrot. Jak? Ekipa wprowadzilaby szybsze psucie sie rzeczy w taki sposob zeby psuly sie w 5 min zamiast aby psuly sie w 2-3h ale ograniczyc ilosc napraw danego przedmiotu. Bardzo czesto podchodzi sie do problemu od dupy strony a potem staracie sie nam wmowic ze to ma sens i taka jest logika a wynik tego rownania jest ujemny dla online.
Ja MW juz naprawiac nie chce. Nasiedzialem sie na tym shardzie, widzialem chyba wszystko co MW moglo, moze i bedzie moglo zaoferowac. Najlepsze juz za nami ale wygrzancow zachecam do gry! Aloha.
|
| "porazki sa gorzkie jak Guinness"
"Skoro GM czegos takiego uzywa, to to nie jest bug." nT
|
Xzart | 2014, cze 10 18:34
|
|
|
|
|
| Xzart | |
|
2014, maj 25
Poznań | |
Ad. Wesolek: Dziękuję za pomoc w wyjaśnieniu. Dlatego też rozmowa o zabijaniu graczy należy do delikatnych i nie twierdzę, że mam rację co do definicji. Dla mnie PK zawsze było łączone z statusem mordercy, który chełpił się tym ile, kogo i czego to nie zabił. Napadanie na słabych graczy było zawsze z tym łączone. Z całej historii nie przypominam sobie by EA wprowadzało jakieś ograniczenia co do zabijania graczy poza ochroną przez strażników. PvP jeśli chodzi o zabijanie się na wzajem bez otrzymywania statusu mordercy to faktycznie inny temat, który powinien być rozwinięty. Areny, gildie, nagrody, napady na budynki gildyjne itp. Bez takiego stanu rzeczy po co sojusze między gildiami jeśli zabicie przeciwników spowoduje zakaz wejścia do każdego miasta? Tutaj się kłania "brak odpowiednio zbudowanego systemu PvP". Teraz pytanie czy skrypty serwera to obsługują czy autorzy POL itp. nigdy tego nie rozwinęli?
Dla mnie osobiście polowanie na czerwonych to fajna zabawa. Niech mnie mordują. Ktoś ich kiedyś pomorduje hehe i to mnie zachęca by grać tu dalej | | | | | | | | | | | |
| | | |
|