|
|
ylus | 2013, gru 14 10:45
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
Witajcie,
naszlo mnie dzisiaj tak w trakcie sniadania pytanie, jak ozywic handel na MW, czy ma to w ogole jeszcze sens, czy to nie dobije online, juz i tak marnego, do okraglego 0 - no coz sprobuje naswietlic co chodzi mi po glowie,
moze po prostu skasowac 2 sloty, zostana jedynie 2, oczywiscie kazdy gracz wybierze swoje sloty do skasowania, to powinno ozywic handel, chociaz tyle
postacie z jednego konta nie moga uzywac rzeczy robionych przez druga postac z tego samego konta - moze to zaowocowac chociaz handlem wymiennym,
to takie dwa rozwiazania na szybko, dodal bym jeszcze cos z mobami, to juz poruszalem w innym temacie, mianowicie resanie mobow dopiero kiedy maja 70 wyta i wiecej - jakis tam odplyw mobow by byl zwlaszcza ze teraz wiekszosc postaci to tamerzy
Pozdrawiam,
|
| #releaseweb
|
hefez | 2013, gru 14 11:09
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, paź 21 |
Witam!
Ja zaproponowałbym jedna postać na konto z 7 skillami podstawowymi + 8 po określonym wieku postaci (tak jak jest), ale dodałbym 2 slot na skill rzemieślniczy (zamiast obecnie 1). 2 slot potrzebny byłby ze względu na to, że online jest marny, więc ograniczony byłby dostęp do skilli rzemieślniczych + wprowadzić (a może już są - nie wiem) kamienie, na których można zapisać skill, który jest wyćwiczony do 100 i np. po określonym czasie zmieniać go z innym w skillcapie. Oczywiśnie ograniczenie 1 taki kamień na postać. Cena za kamień również dość solidna, żeby nie było aż tak łatwego dostępu do niego i czas wymiany skilli miedzy skillcapem a postacią też odpowiednio duży (to już do przemyślenia ten czas)
Pozdrawiam |
|
yankee | 2013, gru 14 12:51
|
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
@ylus - pierwsza propozycja, tutaj może być problem. Musiałaby być przeprowadzona sonda i dopiero gdy wszyscy się zgodzą to zrobić coś takiego. Nie można narzucać nikomu tego żeby wybrał do usunięcia xxx h swojego życia. Niektórzy poświęcili dosyć dużo godzin na grę aby zrobić 3-4 postacie grywalne. Tutaj może być ciężko.
Druga propozycja, była i nie za bardzo się sprawdziła, dużo roboty też dla GMów którzy musieliby pilnować tego wszystkiego lub po prostu oskryptować coś takiego aby była blokada.
Gdzieś kiedyś była omawiana sytuacja chomikowania. Były różne propozycje od opłat za nadmiarowe przedmioty ale można też ustawić tak aby przedmioty które za długo leżą rozpadały się, tak aby nie było chomikowania i tylko potrzebne itemki zostawały. Chomiki są najgorsze w tym wszystkim, niektóre osoby mają sprzętu tak że padaliby co 10 minut i starczyłoby im na dobry rok takiej gry.
Zauważyłem też brak sprzętu pośredniego na targu. Młodych nie stać na mistyk a kamienne idą praktycznie od razu na targu.
Można też pomyśleć o jakimś obniżeniu wydobywania royala/ognistych i dać mniejszą szanse na to że uda się przerobić to na mistyk, trochę obniżyłoby to ilość przedmiotów wykonywanych z niego ale co z tego jeżeli obetniemy ilość dwóch najlepszych rud/skór ? Nie wiem co może to dać w handlu ale możliwe że ruszyłoby trochę handel royalem/ognistą, stałyby się bardziej niedostępne przez co możliwe że słabsze rudy/skóry miałyby wzięcie u większości graczy a nie tylko u młodych co mogłoby ruszyć trochę handel zbrojami ale co z pozostałą częścią handlu?
Opłaty za domek gdzie stoi kupiec mogłyby zniknąć, czasami przestaje to być opłacalne przez co tylko pozostaje targ na który nie mają wstępu postacie red. Może jakiś targ w neutralnym mieście gdzie straż reagowałaby tylko na PK? Mogłoby to ruszyć trochę handel pomiędzy redami a blue, chociaż i tak większość redów ma postacie blue od biegania po NPCach i targu, tylko po co takie sztuczne ograniczenie?
Czasami po targu szukam słabszych przedmiotów które nie kosztują nie wiadomo ile, z powodów braku gp. Niestety nie znajduje nic ciekawego, czasami przedmioty które są "śmieciami" dla jednego przydają się drugiemu, zauważyłem to też jak miałem otwarty stragan, dla mnie przedmioty te były śmieciowe ale ilość dziennego zarobku kupca mówiła jednak że to nie dla wszystkich są śmieci. Więc tutaj też gracze mogliby pomyśleć. |
|
Nig | 2013, gru 14 15:41
|
|
|
|
|
| Nea | |
|
2008, gru 8 |
Nic nowego nie odkryliście. Już bardzo dawno temu pisałem, że do upadku handlu przyczyniła się duża ilość slotów na konto, możliwość używania itemów zrobionych przez parobków oraz ogromna przepaść w jakości itemów.
Poruszyłem na forum każdy ww. czynnik, dwa pierwsze spotkały się z negatywną reakcją, a odnośnie itemów - to może 2 osoby w ogóle się tym zainteresowały. |
|
Arbi | 2013, gru 14 16:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, paź 2 |
Wprowadzic nowe zbroje ! nowe przedmioty !
|
| Jako Tester masz szanse: - skomentowanie zmiany przed jej wprowadzeniem (oraz szanse na to, ze ktos Cie poslucha) Jako gracz tej szansy nie masz :)
|
hefez | 2013, gru 14 16:33
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, paź 21 |
Sonda byłaby obowiązkowa tutaj. Można też rozwiązać tak, że zostają postacie na kontach, ale wybierasz, którą grasz, np. raz na miesiąc, czyli gość, który ma 4 postacie grywalne, postać może zmienić dopiero po miesiącu czasu, albo po jakimś czasie online, żeby rzeczywiście nie kasować ludziom postaci, na które poświęcili bardzo dużo godzin. No i dla nowych kont już ograniczenie do 1 postaci, z 7 (8) skillami podstawowymi + 2 rzemieślnicze. |
|
yankee | 2013, gru 14 17:43
|
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
@Arbi tutaj popieram w 100% Jest jeszcze dużo możliwości niewykorzystanych.
Jeżeli chodzi o pomysł hefeza to mhm. Podobne rozwiązanie jest z multiacc, trzeba by zacząć od tego że wydłużyć czas na multiacc a postacie to max tydzień odpoczynku, tylko jak je wybierać? I czy takie rozwiązanie jest możliwe od strony technicznej. |
|
hefez | 2013, gru 14 19:48
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, paź 21 |
Dokładnie, musiałby się ktoś wypowiedzieć z ekipy, czy jest możliwe wprowadzenie takiego ograniczenia, że można przez określony czas wejść tylko na jedną postać. | | | | | | | | | | |
| | | |
|