|
|
dzikus | 2013, sie 9 19:49
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7
Ostrołęka | |
To pewnie bug. Wzięcie arta do ręki usuwa lodowe, przynajmniej u łuka. |
|
elmusia | 2013, sie 18 22:14
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 26 |
Każdy ma swoje zdanie ... to i ja cosik dodam
1. Też jestem za usunięciem receptur i preparatów na expy. 2. Stopniowe przetapianie rudy i przerabianie innych materiałów np desek, tkanin, ziół, mimo, że w rzeczywistości tak byłoby - jest stratą czasu jak dla mnie. Przykład: w realu też układamy talerz na talerz, miske na miske, a tu się wcale nie tackują. Podsumowując - wróciłabym do wcześniejszej wersji pozyskiwania surowców: kłody na deski, materiał na bandaże itd. "ciach i już". 3. Krim za grabienie cudzych mobków - porażka. 4. U niemal wszystkich NPC np. stolarz, majster, kowal są podniesione ceny SKUPU dla wyprodukowanych przez gracza przedmiotów - a kucharz dalej sprzedaje po kilka gp swoje wyroby. Cena surówki u npc to 90, ale jak gracz chce prosie sprzedać pieczone to npc po 11gp skupuje. Warto by było przyjrzeć się innym NPCom czy nie mają starych, krzywdzących cen skupu po niedawnej pozytywnej "waloryzacji cenowej" 5. Mitras i Lak strefą non pvp |
|
elmusia | 2013, sie 23 17:05
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 26 |
Jestem za tym, żeby ograniczyć gotowe wyroby (tj paleniska, kowadła, wyroby kamienne) u npców kowala, płatnerza, kamieniarza. Dekorator ma złote tarcze, które przecie gracz majster może robić i sprzedawać. U tresera została taka weryfikacja pozytywnie przeprowadzona. Gracz potrzebny - gracz online |
|
furiat | 2013, sie 8 09:01
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
mi jedynie uprzykrza gre brak online i trzeba sie zastanowic co ten brak online powoduje. osobiscie mi nic nie przeszkadza, te klatwy czy inne rzeczy. uwazam to po prostu za glupote, ale nie jest to cos z czym nie moge grac .
brak biernego to cios w online (sam nie bierniaczylem zbytnio, ale kazde online jest dobre) tyle krain to cios w online (w tokuno bylem z 30 razy przez pare lat) klatwa na staty skille to cios w online (i tak nie pekuje ale w pvp pare razy sie nadzialem) brak strefy mozliwe ze tez (bez strefy mozna ciac zwlloki!!)
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
furiat | 2013, sie 8 10:09 | 2013, sie 8 10:23
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
Eeee jeszcze jedna sprawa, bo zmiany sa powaznie fajne, tylko co by nie przesadzic z gainami statow: przywrocic 50 dexa na widmo, co by same czolgi magowe nie byly. Albo ograniczyc od 75 stata gainy magowi a od 90 wojowi.
I NA PROBE GLOBALNA AUKCJAAA
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
furiat | 2013, sie 8 13:46
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
STATY NIE MOGA TAK ZADUPCAC, @Mephisto zmien to szybko plz, do 70 stata dla maga i do 80 dla woja skille bardzo dobrze, i tak tylko 100 sie liczy, jedna z lepszych zmian i daje duzo mozliwosci ]]
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
furiat | 2013, sie 8 20:45
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
1 DZIEN ZMIAN I PRAWIE 30 ONLINE. przypadek? nie sadze
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
furiat | 2013, sie 8 22:00
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
I zle ci ze wreszcie nie musisz koxac pare lat? porob pvm, wyjdz pvp ;]. trzeba wojowi zniesc bariere hp, co by mag za latwo nie mial
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :) | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|