|
|
ylus | 2013, sie 9 11:24
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
biorac pod uwage ze to bedzie zwarcie to moze i masz ciut racji, tylko ze do tego zwarcia musi dojsc, a chyba wiadomo jak wyglada walka z magiem i ty tez o tym dobrze wiesz, wiec nie pisz bzdur ze woj ma tak latwo, milo i przyjemnie, teraz magi beda miec wiecej hp dzieki szybkiemu koksaniu sie i zobaczymy co powiesz za miesiac dwa, a to co piszesz o sciagnieciu maga na 2 hity to juz istna fantazja chyba ze mag ma 70 hp
|
| #releaseweb
|
KFY | 2013, sie 8 09:13 | 2013, sie 8 09:21
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
Coz, podziele sie swoimi przezyciami po powrocie
Szczerze mowiac nigdy nie gralo mi sie tak dorbze, jak teraz, nie wiem czy spowodowane jest to glodem UO, ktory powstal przez czas nieobecnosci, tym, ze znow mam nowa postac a moze wlasnie zmianami Pewnie wszystkiego po trochu. Tak czy inaczej, jest dobrze
Co mi najbardziej uprzykrza gre?
1. Krim za grabienie nie swoich mobow. Nie chodzi tu o sama idee ale raczej o blad, nie wiem jak to teraz dziala, wydaje mi sie, ze jesli ktos zaatakuje moba i zwieje, to ja i tak jak przyjde na nastepny dzien, ubije i zbiore, otrzymam krima. Pachnie to bugiem szczerze mowiac i jest uciazliwe.
2. Czynny kox magii. Zaczynanie od 0, z mobem na klacie, meditem, ktory nie chce sie udac bo za malo skilla tudziez przerywa go atak, czarem, ktory sie nie udaje badz jest przerywany atakiem bo bojowki noob ma malo jest dosc meczace. Niby mozna by odbiec, wymedytowac i wrocic, jednak czy aby na pewno bedzie jeszcze gain? ten system jest tak ostry, ze az strach sie bac Z pomoca przyszlo mi uspokajanie, ale bez niego byloby ciezko, tym bardziej, ze gain zalezy od obrazen wiec najlepsze sa masowki, z wieksza iloscia mobow na klacie co oczywiscie zwieksza szanse na przerwanie czaru.
Obecne przyspieszenie gainow zdaje sie jednak rozwiazywac ten problem w dosc sporym zakresie
3. Receptury. Obnizenie ich ceny zdaje sie rozwiazywac problem, sa dosc wkurzajace do postaci, ktora 'zaczyna' majac te 100 skilla, jednak koxajac od poczatku, nie ma problemu, zamowien sie i tak oddaje sporo (a przynajmniej tak bylo przed uwaleniem ich gainow) wiec problemem zostaje oczywiscie kasa, trzepie sie jednak na nich calkiem fajny piniadz, ze sie tak wyraze wiec przy obnizonej cenie powinno byc ok
4. Klatwa. Coz, od kiedy wrocilem padlem raz od reda, moze gdybym sie ogarnal, nie szukal an exp porow po ksiedze bo bindow brak to by sie nie stalo. Przy tym online trzeba miec jednak troszke pecha by tak przypadkiem wpasc na kogos. Z drugiej strony, czasem czlowiek jest zmeczony, chcialby sobie zrobic jakies proste pvm, ktorego nikt nie zakloci i isc spac. Stad pomysl: instancje, a raczej cos w ten desen bo POL jako tako ich chyba nie obsluguje.
Pobudowac pare lochow, czy i na powierzchni poodzielac kilka terenow od siebie. Skoro wylecialo tokuno powinno sie nadac do tego wlasnie celu.
W miescie stoi kamien. W kazdym moglby byc, w sumie po co gonic, to ma byc szybka rozrywka dla zmeczonych
Wybierasz sobie poziom na nim, cos jak na arenie, solo badz w pt i przenosi Cie do takiego miejsca, jest tam pare slabszych mobkow i silniejszy boss, ubijasz/ubijacie i wracasz. Proste i cieszy, nikt tam nie wejdzie by popsuc, nawet mobow zadnych innych nie bedzie. . Takie wejscie moze kosztowac pare gp, moby oczywiscie tam nawet na najwyzszym poziomie z druzyna nie moga byc jakies kosmiczne typu exo czy cos bo to ma byc rozrywka nie farma.
Mozna by to oczywiscie rozbudowywac z nagrodami, duperelami, specjalnymi bonusami w srodku cos ala skirmisze z lotro ale wtedy mogliby wszyscy uciec do tego a nie o to chodzi.
Co do samej klatwy poza tym, wywalic, troche adrenaliny sie zawsze przyda
Mistas - dalbym je tez dla redow, ewentualnie targ wywalic na neutralne miejsce typu sala wejsciowa igrzysk gdzie nie da sie tluc ale to troszke nieklimatyczne rozwiazanie. Straz co bije od razu, mocno i skutecznie ale tylko jesli ktos zostanie zaatakowany na terenie miasta. Kolor nicku ich nie interesuje
I chyba tyle, poza tym jest naprawde fajnie
pozdrawiam |
|
Suru | 2013, sie 10 00:17
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 3
Mielec | |
dmg czarów jest ograniczony, majac 8x, mag wali pod max. Towje fanaberie dążą do dominacji woja.
|
| I w ryj dać mogę dać!
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
|
furiat | 2013, sie 8 10:09 | 2013, sie 8 10:23
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
Eeee jeszcze jedna sprawa, bo zmiany sa powaznie fajne, tylko co by nie przesadzic z gainami statow: przywrocic 50 dexa na widmo, co by same czolgi magowe nie byly. Albo ograniczyc od 75 stata gainy magowi a od 90 wojowi.
I NA PROBE GLOBALNA AUKCJAAA
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
Lucaveli | 2013, sie 9 12:39
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Fakt, nie idzie czarowac z wojem na klacie, w wiekszosci przypadku przerywa czarowanie.
|
| Dzień dobry.
|
ylus | 2013, sie 9 00:13 | 2013, sie 9 00:17
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
generalnie to co teraz sie tu zadzialo to jakas pomylka, zmiany cofniete, te nie trafione, ok, ale przyspieszenie statow ?? no chyba komus sie cos pomieszalo, kogos chyba troszeczke ponioslo, ja takiej ultimy nie chce i grac w nia nie bede, POZDRAWIAM
|
| #releaseweb
|
Matiusesl | 2013, wrz 5 18:06
|
|
|
|
|
| Normin Molinari | |
|
2013, sty 8
Btm | |
I ja się wypowiem obecnie nie gram ale śledzę na bieżąco życie serwera co do zmian to jest dobra strona bo coś się dzieje a na pewno jeśli są wprowadzane zmiany to odpowiedz nasuwa się sama że administracja nie śpi.
|
| Silence!
|
furiat | 2013, sie 8 22:00
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
I zle ci ze wreszcie nie musisz koxac pare lat? porob pvm, wyjdz pvp ;]. trzeba wojowi zniesc bariere hp, co by mag za latwo nie mial
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :) | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|