|
|
Matiusesl | 2013, lut 1 01:42
|
|
|
|
|
| Normin Molinari | |
|
2013, sty 8
Btm | |
A mi się zmiany podobają i już więcej nowych graczy przychodzi wiec jest git
|
| Silence!
|
Guinness | 2012, paź 20 15:10 | 2012, paź 20 15:13
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, sie 28 |
@Mephisto ale z samowystarczalnoscia nie zrobiliscie nic. Bo ludzie dalej beda i czesc pewnie juz jest samowystarczalna. Ja zrobilem zamowienia potrzebne tylko dla mnie (mam jeszcze jeden skill do zrobienia) wiec mam paroba dopasowanego do swoich potrzeb. Jak ktos z mapy cos chce to albo czeka az sie odkuje albo finansuje recepture-jego wybor.
Ekonomie mozna budowac przy online 80-100 a nie 10-30. A z drugiej strony nie rozumiem o co Ci chodzi z tym, ze gracze chca aby bylo super latwo. Sami ulatwiliscie kox podklas i paru innych skilli. Kazdy moze teraz wbic sobie dowolna podklase. A za parobkow wzieliscie sie od zlej strony. Na 4 slotach 99% ludzi bedzie mialo paroba a na targu i tak i tak nie widac dobrych setow (czasami dobre puchy i jakies bronie). Z racji tego, ze kazdy parobek u nas ma pana to robi dla niego. Poza tym prosze nie zapominac o "ekonomii na mapie". Mapa jest po to aby sie wzajemnie wspierac. Ktos czegos potrzebuje i w miare mozliwosci otrzymuje ta pomoc. Magiki, skladniki na kox czy uslugi parobow. My ekipe mamy tak zrobiona aby sie uzupelniala i kazdy ma cos do zaoferowania z uslug rzemieslniczych dla swoich kolegow. Takich rzeczy pod uwage juz nie bierzecie u nas na mapie codziennie cos jest wymieniane, sprzedawane, pozyczane. To, ze zadko robimy interesy z ludzmi z poza tego srodowiska to juz inna sprawa. Ale skoro mam wybor dobic targu z dobrze mi znamym kolega a kims kogo nie znam za dobrze albo wcale to wybor jest dla mnie prosty, chocbym nawet mial na tym stracic.
|
| "porazki sa gorzkie jak Guinness"
"Skoro GM czegos takiego uzywa, to to nie jest bug." nT
|
growin | 2012, paź 20 11:57
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Thing tego nie robi, bo pozyskiwanie surowców zabiera czas, lepiej przekuwać cudzą rudę i brać jakąś symboliczną sumkę za to
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
Pigmej | 2012, paź 20 11:41
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
dokladnie on ma wszystkiego oporowo a zapytam czy widzial ktos zeby Thing chcial kiedys cos sprzedac? albo wystawil kupca ze swoimi wyrobami? |
|
Puah | 2012, paź 20 10:57
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
Mephisto - Thing ma xx milionow w banku.
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
Mephisto | 2012, paź 20 09:45 | 2012, paź 20 09:46
|
|
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
Rzemiosło własnie powinny uprawiać takie osoby jak Thing - które to lubią i chca to robic, a nie tylko po to aby dopakowac sobie itemy na drugiej postaci. Po to jest GP i targ/aukcja/kupcy, aby można było latwo kupic wyroby rzemieślników. Z jednej strony chcecie aby było Wam super łatwo i abyscie byli samowystarczalni, a z drugiej strony chcecie grac na serwerze MMO, gdzie funkcjonuje ekonomia i ogólne zasady gry. Nie da się mieć wszystkiego. Jeśli chcecie mieć latwą grę w singla to zawsze przecież mozna odpalić Quake'a, powpisywać sobie cheaty na godmode i można grać do woli Niestety na MW to nie przejdzie. |
|
Guinness | 2012, paź 20 06:45
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, sie 28 |
No to nie mam pytan. A po co mam paroba? Zeby logowac go co 2 dni i sobie uszyc set na dzisiaj? Zawsze jak mi sie konczyly rzeczy to kopalem czy zbieralem skore w odpowiedniej ilosci aby miec spokoj na pewien okres czasu. Jestem pewien, ze nie jestem pierwszym ktory na to wpadl. Nienawidze bierniaczyc i craftowac bo jest to dla mnie strasznie nudne wiec nie wciskaj mu tu fatalnego podejscia. Gra ma sprawiac przyjemnosc, ja lubie grac czynnie a nie co chwile sie logowac na paroba zeby miec w czym wyjsc.
Sprzedac cos za gp? Bardzo chetnie ale komu? Nie mamy online 100 ;]
Poza tym to ja nigdy nie mialem wiecej jak 5 milionow na wszystkich postaciach. Zawsze wydawalem zloto. To ze paru ludzi trzaskalo od paru lat exodusy dostojne i demonologi z waszymi feniksami to nie znaczy, ze kazdy ma tyle zlota i magikow zeby nimi srac. Ja aktualnie mam 500k co wydaje sie smieszne jak pomyslec ze zaraz trzeba zaplacic czynsz, wypadaloby przeszyc skore bo nie mam w czym latac nie wspominajac o recepturach dla paroba.
Akapit ktory cytowales nie odnosil sie jedynie do cen craftowania lecz ogolnie opisywal wasze podejscie do odplywu zlota. Wydaje mi sie ono teraz mocno przesadzone. Krychy po 300 za sztuke i podatki za dom wydaja mi sie wystarczajace bo ta gra to nie tylko zbieranie zlota i jak widac wiekszosc ludzi tak ja odbieralo. Ludzie woleli zajac sie czyms na co mieli ochote po paru latach gry na tym shardzie. Nagle sie odmienilo komus, ze MW to serwer klimatyczny a nie PK i mamy to co mamy. Taki shard jaki jest teraz powinien powstac na pczatku MW a nie teraz. Jest to wywrocenie shardu do gory nogami. Shardu do ktorego ludzie sie przyzwyczaili, lubili i na nim grali. Nagle jedna paczka zmian robi z niego "to" co mamy teraz. Jestem pewien, ze to nie koniec przykrych rozczarowan graczy bo napewno czekaja kolejne zmiany.
@lary: Co do elitarnych ludzi dla ktorych sa przeznaczone najlepsze itemy to wam troche nie poszlo bo do placenia za krychy sie kazdy przyzwyczail a cena za exp z kamienia czy mistyku jest taka sama wiec baaaardzo elitarnie.
Zeby nie bylo to nie krytykuje calej ostatniej paczki zmian. Jest sporo bardzo fajnych rzeczy ale chyba nie zdajecie sobie sprawy z tego jak utrudniliscie nam gre tymi chybnymi. Ze zmian dla paroba to sie cieszy tylko Thing bo on nic innego nie robi tylko craftuje to ma teraz wachlarz nowych mozliwosci jak chodzi o kox! Niedawno daliscie 4 slot, ludzie zaczlei koxac nowe postacie, bylo ich widac calkiem sporo, po tej paczce wiekszosc dala sobie siana. Tutaj nie graja ludzie po 13-15 lat co moga sobie pozwolic na taki tryb zycia jaki wymagacie. Odemnie z mapy ludzie maja zony, dzieci, prace, studia itd. nikt nie jest w stanie poswiecic tyle czasu na UO co kilka lat temu a nowych graczy naplywac nie bedzie bo nie ma co sie oszukiwac. Mlodzi pograja chwile i sie zawijaja. Na 10 zostanie moze 1. Aby te zmiany mialy sens dla mnie to receptury powinny byc wymagane tylko podczas koxu skilla a nie od wszystkich postaci. Receptury te powinny byc za darmo albo za symboliczna zaplate. I skill (np kowalke) powinno sie koxac z tydzien poswiecajac nie wiem 2-3h dziennie na te zamowienia. Oczywiscie usunac te tchnienia khardana i inne popierdulki. Wtedy mlody gracz bedzie w stanie zrobic sobie paroba na poczatek (bo skoro mamy 4 sloty a 3 klasy to raczej zdecyduje sie na paroba) kox tego bedzie dla niego ciekawy i zdobywanie nowych receptur bedzie go motywowalo o dalszej gry. Ale jak mlodziak bedzie musial wybulic 40k za jedna recepture to podziekuje na wejsciu. U parobow powinien zostac jedynie zmieniony system koxu skilla a reszta powinna zostac po staremu. Takie jest moje podejscie do tej sprawy i nie sadze, ze jest fatalne.
|
| "porazki sa gorzkie jak Guinness"
"Skoro GM czegos takiego uzywa, to to nie jest bug." nT
|
Puah | 2012, paź 19 21:06
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
a pozatym wszyscy zaczeli chodzic w mistykach i innych przekoxach odkad weszla strefa non pvp gdzie wczesniej nikt poza dobrymi wojami nie pokazywal sie pod yew w puszkach roy/mistyk. Zreszta do tej pory 3/4 to blood veryt albo azur ewentualnie ktos z ogarnietoscia +10 wyjdzie w roycu jak np Piotr bo kto inny... chyba ze liczycie malolata z plnami na takie itemki czy konta i przypominam ze mag bez mistyku czy luk pada na 2-3 loty bez spiny
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/ | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|