|
|
Asael | 2012, paź 18 13:48
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gdańsk | |
Incognito, czas rozwoju postaci jest na tyle długi, że nie ważne czy jedziesz na makrze czy siedzisz godzinami nad zamówieniami (bierne makro z przerwami). Tu pęka Twój argument.
Jeżeli nowy gracz miałby aktywnie wyćwiczyć postać, poznając przy tym grę, to zadanie powinny mieć zupełnie inny charakter! W stylu zaczynasz grę nową postacią, idziesz do jakiegoś NPC, który na dzien dobry wprowadza Cię w mechanikę gry lub odsyła do przeczytania www. Następnie daje proste zadanie po którym wybierzesz sobie kim chcesz być (klasa woj/mag/luk) i zdobędziesz jakiś tam gain. Oddanie zadanie skutkuje otrzymaniem następnego i kolejnymi gainami. I żeby zatrzymać nowych graczy, to po max 2 tyg gry postać powinna być grywalna na pvm. Mieć jakieś 55 siłki (woj), z 80-90 walki lub rzemiosło na 80-90%. Wtedy można zacząć realizować zadania jakie są w obecnej postaci i dobijać do 100%. Oczywście jeżeli ktoś nie chce i zna mechanikę gry, to może olać zadania i robić po swojemu - np dostaje od kolegi zbrojke/broń i idzie walczyć.
aż to opiszę w osobnym temacie |
|
Ave | 2012, paź 16 20:27
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, paź 20
Śląsk | |
Dokładnie, poza tym każdy gra jak chce i na ile ma czas, jak mu sprawiało przyjemność odpalenie skryptu to teraz zabrano mu ta przyjemnosc i co najlepsze wykonuje zamowienie i non stop nadal mnie molestuja makroczekami!!! |
|
BaR | 2012, paź 16 18:53
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
Rozumiem ze chcesz cofnąć zmiany z rzemiosłem
|
| ...!
|
BaR | 2012, paź 16 21:35
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
Nie wiem jak wy ale mi się lepiej grało jak wpisalem .online i bylo 3/4x nawet tych makrownikow a nie teraz 2x max
|
| ...!
|
BaR | 2012, paź 17 08:00 | 2012, paź 17 08:02
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
Przyrost statystyk mogli uwalić na biernym ale nie skille , może jakiś moderator doda sondę , i ocenimy ile osób jest za a ile przeciwnych cofnięciu zmian z rzemiosłem i hidem
ps. Bo z tego co widzę to zdecydowanie większość graczy (w 90%) utrzymuje server i za niego płaci a nie ekipa wiec to daje chyba do myślenia co?
|
| ...!
|
BaR | 2012, paź 18 15:08 | 2012, paź 18 15:12
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
Już niech to sie koxa na tych qestach skoro chcecie tak aktywnej gry, ale niech to idzie o niebo lepiej niż na makrze kiedyś a przede wszystkimi Wywalić REGI do robienia EXPOW znajomy uszył mi 18 setow i wykuł 9 plyte na same regi wydałem 400k w zaokrągleniu [pomijam już fakt ze nic nie wziął za robociznę ] . CZY TO JEST NORMALNE?? mało tego trzeba było wydać jeszcze złoto na kryształy i materiał na te expy WTF??
|
| ...!
|
Dante | 2012, paź 18 08:57 | 2012, paź 18 09:15
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 29
Kraków | |
Mephisto prosze nie rozsmieszaj mnie. Zmiany maja proponowac aktywna i uczciwa gre - doprawdy? Zmiana z uwaleniem rzemiosla, jakies bezsensowne kwity byleby pozbyc sie na sile zlota. Skill koxa sie raz i myslalem, ze majac 100 juz mam z glowy, ale sprawiliscie ze jednak nie. Dlatego nie rozumiem, czemu zmiana z uwaleniem koxu rzemiosla, problem z kwitami, jak i placenie za expa ma promowac aktywna i uczciwa gre? Wezcie sie za questy jakies do cholery a nie, psujecie rozgrywke ludzia, ktorzy skonczyli etap koxu i chca spokojnie pograc.
PS: No normalnie legalnie mialem juz od dluzszego czasu po 100skilla i teraz zeby cokolwiek zrobic w krawcu/druciarzu/stolarzu/alchemiku trzeba miec te cholerne recepturki, ktore kosztuja i na ktore trzeba robic zamowienia, wiec teraz moj kox sie przenosi z domku do miasta i jak debil musze robic ponownie to samo. Zajebista przyjemnosc z gry. |
|
Dante | 2012, paź 18 12:06
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 29
Kraków | |
Czy ja mowie o aktywnym koxie? Ja wspominam, ze boli mnie to, ze majac 100% skilla skoxanego, teraz musze na dodatek bawic sie w wyrabianie recepturek, poswiecajac dodatkowy czas, ktory moglbym przeznaczyc na co innego, niz dalsze stanie w miejscu i zamulanie.
Walczycie z bierniakowaniem a tak na prawde zabraliscie sie od niewlasciwej strony. Skille crafterskie opieraja sie glownie na materialach, co z tego ze ktos bedzie bierniaczyl tworzenie beltow i koxal STATY (glownie chodzi o staty, a oberwalo sie koxie skilli) jak ktos inny poswiecil dwa razy wiecej czasu na zdobycie pior i drzewcow. To sie tyczy przewaznie w kazdym skilli. Co z tego, ze kowala koxa sie niby szybciej, jak teraz kopiac trzeba "bierniaczyc" 2x wiecej by zdobyc odpowiednie surowce.
Dlatego powiedz mi prosze Mephisto co ma na celu bycie biernym majac 100% skilla. Bo zamiast cos polepszyc (gainy za kox czynny) to znowu uwaliliscie. | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|