|
|
raist | 2007, lip 16 19:26
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, wrz 21
Gdansk | |
Z menu nie mam ale szyje caly exp ----------------------------------------------------------------------------------------------------- ------ ;KRAWIECTWO by Raist ;Skrypt szyje zestaw nieutwardzany exp maga lub utw samuraja ;tnie nie expy, moze robic hida podczas szycia ;kolejnosc szycia 1-tunika 2-nogawice 3-naramienniki ;4-rekawiczki 5-karczek 6-czapka 7-sandaly ;kolejnosc szycia samuraja 1-utw do 2-utw suneate 3-utw hiro sode ;4-utw mempo 5-utw kabuto 6-utw rekawiczki 7-sandaly samuraja ;Czyli np. jezeli mamy tunike i nogawice dajemy %gdzie = 3 ;aby kontynuowac od naramiennikow ;----------------------------- set %samuraj 1 ;0-set maga nieutwardzany 1-set samuraja utwardzany set %hid 2 ;0-bez hida 1-z hidem 2-z detectem set %gdzie 1 ;od jakiego przedmiotu ma zaczynac set %dex 40 ;ile dexa ma twoj krawiec bez butli ;----------------------------- initevents set %ple #BACKPACKID set %profile 560_460 set %zmiana 1 set %skora
0goto tnij dexbutla: if #dex = %dex { finditem yuf C if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage NIE MASZ BUTLI DEXA goto dalej } set #lobjectid #findid event macro 17 0 wait 1s } dalej: if %zmiana = 1 { if %gdzie = 1 { if %samuraj = 1 { set %klik1 341 set %klik2 364 set %klik3 279 set %klik4 306 } if %samuraj = 0 { set %klik1 124 set %klik2 132 set %klik3 279 set %klik4 306 } } if %gdzie = 2 { if %samuraj = 1 { set %klik1 341 set %klik2 364 set %klik3 179 set %klik4 306 } if %samuraj = 0 { set %klik1 124 set %klik2 132 set %klik3 179 set %klik4 306 } } if %gdzie = 3 { if %samuraj = 1 { set %klik1 341 set %klik2 364 set %klik3 379 set %klik4 210 } if %samuraj = 0 { set %klik1 124 set %klik2 132 set %klik3 479 set %klik4 210 } } if %gdzie = 4 { if %samuraj = 1 { set %klik1 341 set %klik2 364 set %klik3 279 set %klik4 210 } if %samuraj = 0 { set %klik1 124 set %klik2 132 set %klik3 379 set %klik4 210 } } if %gdzie = 5 { if %samuraj = 1 { set %klik1 341 set %klik2 364 set %klik3 179 set %klik4 210 } if %samuraj = 0 { set %klik1 124 set %klik2 132 set %klik3 279 set %klik4 210 } } if %gdzie = 6 { if %samuraj = 1 { set %klik1 224 set %klik2 132 set %klik3 279 set %klik4 211 } if %samuraj = 0 { set %klik1 124 set %klik2 132 set %klik3 179 set %klik4 210 } } if %gdzie = 7 { if %samuraj = 1 { set %klik1 429 set %klik2 132 set %klik3 438 set %klik4 211 } if %samuraj = 0 { set %klik1 429 set %klik2 132 set %klik3 169 set %klik4 212 } } if %gdzie = 8 goto koniec }
start: finditem HAG C , %ple ; szuka narzedzie szewskie set #lobjectid #findid ; ustawia je jako lastobject finditem ddg_cui C ; szuka tkaniny/skory if #findkind = -1 { set %skora 1 goto tnij } set #ltargetid #findid event macro 17 0target 1s event macro 22 0set %czas #scnt2 + 10 stolarz: if #CONTSIZE = %profile { if %zmiana = 1 { set %czas #scnt2 + 20 click %klik1 %klik2 wait 5 screen2: if #CONTSIZE = %profile { set %czas #scnt2 + 70 click %klik3 %klik4 set %zmiana = 0 wait 1s goto pat } if %czas < #scnt2 goto pat else goto pat } set %czas #scnt2 + 70 click 137 392 ; rob ostatnie ostatnie wait 1s goto pat } if %czas < #scnt2 goto pat else { goto stolarz } pat: scanJournal 1 if ( Uszyles_przedmiot in #journal ) || ( Uszylas_przedmiot in #journal ) || ( Zniszczyles_troche in #journal ) || ( Zniszczylas_troche in #journal ) { goto hid } if ( Uszyles_Wyjatkowej in #journal ) || ( Uszylas_Wyjatkowej in #journal ) { set %gdzie %gdzie + 1 set %zmiana 1 goto tnij } if Masz_za in #journal { set %skora 1 goto tnij } if By_to_zrobic_potrzebujesz in #journal { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage NIE MASZ KOTLA Z OLEJEM halt } if W_plecaku_nie_ma in #journal goto tnij if %czas < #scnt2 goto hid else goto pat hid: if %hid = 0 goto dexbutla if %hid = 1 { event macro 1 0 .um ukrywanie set %czas #scnt2 + 10 goto hid2 } if %hid = 2 { event macro 1 0 .um wykrywanie set %czas #scnt2 + 10 goto hid3 }
hid2: scanjournal 1 if #charname , :_*ukryl in #journal goto dexbutla if Nie_udalo in #journal goto dexbutla if Juz_cos in #journal goto dexbutla if Your_skill_in_Ukrywanie in #journal goto dexbutla if %czas < #scnt2 goto dexbutla else goto hid2
hid3: scanjournal 1 if #charname , :_*ukryl in #journal goto dexbutla if Nie_znalazlas in #journal || Nie_znalazles in #journal goto dexbutla if Juz_cos in #journal goto dexbutla if Your_skill_in_Wykrywanie in #journal goto dexbutla if %czas < #scnt2 goto dexbutla else goto hid3
tnij: ignoreitem reset wait 10 tnij2: finditem KAG ; szuka nozyczek if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage NIE MASZ NOZYCZEK halt } set #lobjectid #findid ; ustawia je jako lastobject finditem SBP_ALH_YKH_MLH_OSK_ZZR_XKH_DCP_PCP_NWO_TBP_MWO_SSK_QSK_YSK_ATK_JKH_KCP_NJL_NVI_KKH_PKH_VKH_QKH_TES_E WI_TCP_LLH_HCM_FWL_DCI_FCI_PAM_LDI_VDI_BDP_YBP_UCP C_ , #backpackid if #findkind = -1 { if %skora = 1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage KONIEC SKOREK sound C:\missile.wav halt } goto dexbutla } event property #findid if Wyjatkowej , #spc , Jakosci in #property { ignoreitem #findid goto tnij2 } set %skora 0set #ltargetid #findid event macro 17 0set %czas #scnt + 30 wait 10
lamimy: event macro 22 0set %czas #scnt2 + 30 pat2: if Pocielas in #sysmsg || Pociales in #sysmsg goto tnij2 if Nie_udalo in #sysmsg goto tnij2 if %czas < #scnt2 goto tnij2 goto pat2
koniec: set #sysmsgcol 1080 event sysmessage ZESTAW GOTOWY sound C:\missile.wav halt |
|
loleQ | 2007, sie 13 23:31
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Amatorski skrypt na zapominanie statow
initevents zapominanie click 845 135 ; tu ustawiasz w ktorym miejscu masz paperdolla i zakladke skills wait 1s click 137 40 wait 1s click 346 140 ; tu ustawiasz x/y stata: str 347 98,dex-345 118,int-345 137 wait 1s click 64 94 wait 20s event macro 2 0 zieeewa goto zapominanie |
|
larz | 2007, wrz 11 22:52
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Ostrołęka | |
Czesc! mam tu pewien skrypt na tworznie strzal/beltow: ;Autor: [nGz] ;Tepe strzaly wlozyc do pojemnika innego niz twoj plecak. ;Ukrywa sie lub robi anatomie. ;Anatomie robi na ostatnim celu wskazanym przed wlaczeniem skryptu.
set %Co_robic 1 ;1-strzaly, 2-belty set %skill 1 ;0-nic, 1-hid, 2-anatomia
set %zegar 0set %Runda 0set %LtID #ltargetid set %menukind 0if #cliver = 5.0.1c set %menukind ojyc if #cliver = 5.0.1d set %menukind akyc ;if %menukind = 0 ;halt start: if %skill = 1 gosub ukrywanie if %skill = 2 gosub anatomia jedzenie:
;------ narazie nie ma...
koniec_jedzenia: finditem slk C if #findkind = -1 halt exevent drag #findid 1 exevent dropc #backpackid set %Tepa_strz #findid piora: finditem vlk C if #findkind = -1 halt set #lobjectid #findid event macro 17 set %timer #scnt2 + 9 repeat if %timer < #scnt2 goto piora until #targcurs = 1 || #contkind = %menukind || #contname = objpicker_gump set #ltargetid %Tepa_strz event macro 22 set %timer #scnt2 + 20 repeat if %timer < #scnt2 goto piora until #contkind = %menukind || #contname = objpicker_gump klikaj: if %Co_robic = 1 click 60 60 x 2 if %Co_robic = 2 click 105 60 x 2 set %timer #scnt2 + 7 repeat if %timer < #scnt2 goto klikaj until #contkind %menukind && #contname objpicker_gump repeat finditem %Tepa_strz until #findkind = -1 if %Runda = 0{ set %Runda 1 goto jedzenie } else set %Runda 0goto start
sub ukrywanie hiding_sub: event macro 1 0 .um ukr set %timer #scnt2 + 2 repeat if %timer < #scnt2 goto hiding_sub scanjournal 1 until H in #charstatus || nie_udalo_Ci_sie_ukryc in #journal return
sub anatomia anatka_sub: event macro 1 0 .um ana set %timer #scnt2 + 2 repeat if %timer < #scnt2 goto anatka_sub until #targcurs = 1 set #ltargetid %LtID event macro 22 return
Skrypt niby dziala, ale strasznie rzuca okienkiem z wyborem strzaly/belta a co za tym idzie musze klikac ciagle w 'strzale' co jest bardzo denerwujace. Czy moglby ktos rzucic okiem na ten skrypt i ewentualnie poprawic zeby przestalo 'rzucac'?
|
| Sortris napisał: "Dla ludzi, którzy tworzą takie tematy, jak już kiedyś pisałem, powinien być perm, śmierć w realu i skazanie do Piekła, z uprzednim podpisaniem papierka na oddanie chorym narządów z wyjątkiem mózgu."
|
Bilu | 2007, lis 2 08:39
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, mar 22
LL | |
makro na wiedze jest ale plus na oswajanie to niema, oswajanie sam musisz recznie koxac. |
|
Motyl | 2007, lis 2 10:45
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, paź 4
Bydgoszcz | |
Spakowalem wszystkie moje skrypty, pomyslalem, ze komus moga sie przydac. Niektore pewnie jeszcze tutaj nie zostaly wymienione. http://iloveapokalipsa.boo.pl/EgzeQtor/Ultima%20Online/skrypty.rar
|
| Ostrołęka, Olsztyn, aktualnie Bydgoszcz...
|
Rom | 2007, lis 28 18:51
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Tutaj masz w miare sprawny skrypt tylko ze musialbys przerobic anate na identa.
;Autor: [nGz] ;Tepe strzaly wlozyc do pojemnika innego niz twoj plecak. ;Ukrywa sie lub robi anatomie. ;Anatomie robi na ostatnim celu wskazanym przed wlaczeniem skryptu.
set %Co_robic 2 ;1-strzaly, 2-belty set %skill 1 ;0-nic, 1-hid, 2-anatomia
set %zegar 0set %Runda 0set %LtID #ltargetid set %menukind 0if #cliver = 5.0.1c set %menukind ojyc if #cliver = 5.0.1d set %menukind akyc ;if %menukind = 0 ;halt start: if %skill = 1 gosub ukrywanie if %skill = 2 gosub anatomia jedzenie:
;------ narazie nie ma...
koniec_jedzenia: finditem slk C if #findkind = -1 halt exevent drag #findid 1 exevent dropc #backpackid set %Tepa_strz #findid piora: finditem vlk C if #findkind = -1 halt set #lobjectid #findid event macro 17 set %timer #scnt2 + 9 repeat if %timer < #scnt2 goto piora until #targcurs = 1 || #contkind = %menukind || #contname = objpicker_gump set #ltargetid %Tepa_strz event macro 22 set %timer #scnt2 + 20 repeat if %timer < #scnt2 goto piora until #contkind = %menukind || #contname = objpicker_gump klikaj: if %Co_robic = 1 click 60 60 x 2 if %Co_robic = 2 click 105 60 x 2 set %timer #scnt2 + 7 repeat if %timer < #scnt2 goto klikaj until #contkind %menukind && #contname objpicker_gump repeat finditem %Tepa_strz until #findkind = -1 if %Runda = 0{ set %Runda 1 goto jedzenie } else set %Runda 0goto start
sub ukrywanie hiding_sub: event macro 1 0 .um ukr set %timer #scnt2 + 2 repeat if %timer < #scnt2 goto hiding_sub scanjournal 1 until H in #charstatus || nie_udalo_Ci_sie_ukryc in #journal return
sub anatomia anatka_sub: event macro 1 0 .um ana set %timer #scnt2 + 2 repeat if %timer < #scnt2 goto anatka_sub until #targcurs = 1 set #ltargetid %LtID event macro 22 return
|
| Użyszkodnik blackstyle
" Wpier**leni w świat cyberprzestrzeni jak emule, czule tną klawiaturę, tylko ona ich rozumie "
|
Sin | 2007, gru 18 09:33
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
; Zbieranie i sadzenie by sin ; Skrypt sadzi pod siebie szczepki, po czym zaczyna je ; zbierac po wyrosnieci pierwszego. Gdy zbierze wszystkie ; odgrywa dzwiek i sie zatrzymuje. Otworz pojemnik ; i wcisnij play, gl & hf
set #sysmsgcol 1080 findItem CBF_OIJ_UIJ_GJJ_CJJ ; if #findkind -1 { start: set #lobjectid #findid event macro 17 target 1s event macro 23 0wait 1s scanjournal 1 if Tu_nie_mozesz in #journal { event sysMessage Nie mozesz sadzic: Zbieranie zbieranie: findItem XIJ_NIJ_TIJ_KBF_FJJ G_1 ; if #findkind -1 { set #lobjectid #findid event macro 17 target 1s event macro 23 0scanjournal 1 if Zaczynasz in #journal { wait 5s goto zbieranie } goto zbieranie } else { sound c:\contact.wav halt } } }
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
larz | 2007, gru 19 19:02
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Ostrołęka | |
;Autor: [nGz] ;Wersja 1.3 ;Wyszukuje drzewa w okreslonym zasiegu i podchodzi do nich. rzerzuca klody do juczniaka. ;Wazne jest aby nie miec nic zbindowanego pod klawiszami: Cursor Up, Cursor Down, Cursor Left, Cursor Right, Home, End, Page Up i Page Down, poniewaz euo uzywa ich do poruszania sie postacia. ;Lista nazw drzew: ;- drzewo ;- cedr ;- dab ;- orzech ;- wierzba ;- cyprys ;- cis ;- o'hii ;%Rodzaje_drzew - defaultowo drzewo_cedr_dab_orzech_wierzba_cyprys_cis_o'hii - okresla jakich drzew ma szukac, jesli chcesz tylko zwykle drzewa to zmien na drzewo, a jesli np. cyprysowe i ohii to zmien na cyprys_o'hii (te nazwy musza byc dokladnie takie same jak na liscie)(nie mozna uzywac spacji, zamiast tego stosowac "_" )(kolejnosc jest obojetna, nic nieznaczaca). ;%Skill - defaultowo 0 - nie robi nic miedzy scinaniami, 1 - Ukrywanie, 2 - Anatomia, 3 - Wiedza o broni, 4 - Wiedza o zwierzetach (po wlaczeniu play skrypt poprosi o wskazanie celu dla skilli, wiedze o broni robi na toporku). ;%Skill_powtorzenia - defaultowo 1 - okresla co ile powtorzen ma robic skilla. ;%Sciezka_do_wava - sciezka do pliku wav (nie moze zawierac spacji), ktory bedzie odgrywany przy zatrzymywaniu skryptu. ;%Max_waga - defaultowo 600 - jesli twoja waga przekroczy ta wartosc skrypt zatrzyma sie. ;%Max_odleglosc - defaultowo 13 - maxymalna odleglosc od postaci w jakiej beda szukane drzewa (czyli defaultowo przeszukuje kwadrat o boku 27, a postac jest w jego centrum)(jesli ta odleglosc bedzie za duza to nie bedzie w stanie dojsc do drzewa). ;================ set %Rodzaje_drzew wierzba set %Skill 2 set %Skill_powtorzenia 1 set %Sciezka_do_wava C:\alarm.wav set %Max_waga 600 set %Max_odleglosc 13 ;================ set %Id_plecaka_juczniaka 0gosub Wskaz_juczniaka set #lpc 200 set %Plecak_lamy_pelny 0if %Skill 0 set %Licznik_powtorzen %Skill_powtorzenia if %Skill = 2 || %Skill = 4 set %Cel_skilla 0tile Init if drzewo in %Rodzaje_drzew set %Rodzaje_drzew tree_ , %Rodzaje_drzew set %x_poczatek #charposx - %Max_odleglosc set %y_poczatek #charposy - %Max_odleglosc set %x_koniec #charposx + %Max_odleglosc set %y_koniec #charposy + %Max_odleglosc for %x %x_poczatek %x_koniec { for %y %y_poczatek %y_koniec { tile Cnt %x %y for %i 1 #tilecnt { tile Get %x %y %i if #tilename in %Rodzaje_drzew && Impassable in #tileflags { set #lpc 10 gosub Podejdz_do_drzewa if #result gosub Scinaj_drzewo else { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie udalo mi sie dostac do drzewa. set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Szukam dalej. } set #lpc 200 break } } } } sound %Sciezka_do_wava set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Przeszukiwanie skonczone. halt
sub Podejdz_do_drzewa set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Znalazlem drzewo o nazwie #tilename , #dot if %Id_plecaka_juczniaka 0 event macro 1 0 za mna deletejournal set %Uzyte_move_x_y 0Zacznij_isc: event pathfind %x %y #tilez set %Timer #scnt2 + 5 repeat if %Timer < #scnt2 goto Zacznij_isc scanjournal 1 if #journal = Can't_get_there return #false until #journal = Pathfinding! set %Timer 0set %Char_x_old -1 set %Char_y_old -1 repeat if %Timer < #scnt2 { scanjournal 1 if Zapisywanie_Stanu_Swiata in #journal || #journal = Pathfinding! { if #journal = Pathfinding! { scanjournal 2 if Zapisywanie_Stanu_Swiata in #journal goto Przeczekaj_zapis goto Omin_przeczekiwanie_zapisu } Przeczekaj_zapis: wait 90 continue } Omin_przeczekiwanie_zapisu: if %Char_x_old = #charposx && %Char_y_old = #charposy { if %Uzyte_move_x_y = 2 return #false gosub Uzyj_move_x_y if ! #result return #false goto Zacznij_isc } set %Char_x_old #charposx set %Char_y_old #charposy set %Timer #scnt2 + 30 } if #stamina < 1 && %Odleglosc > 1 { repeat gosub Oblicz_odleglosc until #stamina > 9 || %Odleglosc < 2 event pathfind %x %y #tilez } gosub Oblicz_odleglosc until %Odleglosc < 2 if %Odleglosc < 1 return #false return #true
sub Oblicz_odleglosc set %Odl_x %x - #charposx abs set %Odl_y %y - #charposy abs if %Odl_x > %Odl_y set %Odleglosc %Odl_x else set %Odleglosc %Odl_y return
sub Uzyj_move_x_y move %x %y 1 9s if #charposx = %Char_x_old && #charposy = %Char_y_old return #false set %Uzyte_move_x_y %Uzyte_move_x_y + 1 return #true
sub Scinaj_drzewo Petla_scinania_drzewa: deletejournal if %Licznik_powtorzen = %Skill_powtorzenia && %Skill 0{ if %Skill = 1 gosub Ukrywanie if %Skill = 2 gosub Anatomia if %Skill = 3 gosub Armslore if %Skill = 4 gosub Animallore } if %Skill 0 set %Licznik_powtorzen %Licznik_powtorzen - 1 if %Licznik_powtorzen %Max_waga { sound %Sciezka_do_wava set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Przekroczono maxymalna wage - %Max_waga halt } finditem fsf C_ , #charid if #findkind = -1 { sound %Sciezka_do_wava set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie znaleziono Topora. halt } set #lobjectid #findid event macro 17 set %Timer #scnt2 + 5 repeat if %Timer < #scnt2 goto Toporek until #targcurs = 1 Celownik: gosub Ustaw_x_y_drzewa event macro 22 set %Timer #scnt2 + 5 repeat if %Timer < #scnt2 goto Celownik until #targcurs = 0set %Timer_scinania_drzewa #scnt2 + 110 if %Id_plecaka_juczniaka 0 && %Plecak_lamy_pelny = 0 gosub Przezuc_klody repeat scanjournal 1 if Stoisz_za_daleko in #journal || Nie_wiesz_jak_uzyc_te_przedmioty_razem in #journal || Nie_mozesz_tego_uzyc in #journal || To_drzewo_wyglada_juz_na_wystarczajaco_obciete in #journal return until s_troche_klod_i_wlozyl in #journal || Zniszczyles_klody in #journal || Zniszczylas_klody in #journal || Oddaliles_sie in #journal || Oddalilas_sie in #journal || %Timer_scinania_drzewa < #scnt2 goto Petla_scinania_drzewa
sub Ustaw_x_y_drzewa set #ltargetx %x set #ltargety %y set #ltargetz #tilez set #ltargetkind 3 set #ltargettile #tiletype return
sub Ukrywanie Skill_ukrywanie: event macro 1 0 .um ukr set %Timer #scnt2 + 2 repeat if %Timer < #scnt2 goto Skill_ukrywanie scanjournal 1 until ukryl in #journal || nie_udalo_Ci_sie_ukryc in #journal || Wrog_Cie_juz in #journal || Nie_uda_Ci_sie_schowac_wierzchowca in #journal return
sub Anatomia if %Cel_skilla = 0 gosub Wskaz_Cel Anatomii Skill_anatomia: event macro 1 0 .um ana gosub Obsluz_celownik_skilla if ! #result goto Skill_anatomia return
sub Armslore finditem fsf C_ , #charid if #findkind = -1 return set %Cel_skilla #findid Skill_armslore: event macro 1 0 .um bro gosub Obsluz_celownik_skilla if ! #result goto Skill_armslore return
sub Animallore if %Cel_skilla = 0 gosub Wskaz_Cel Animallore Skill_animallore: event macro 1 0 .um wie gosub Obsluz_celownik_skilla if ! #result goto Skill_animallore return
sub Obsluz_celownik_skilla set %Timer #scnt2 + 3 repeat if %Timer < #scnt2 return #false until #targcurs = 1 Celownik_skilla: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %Cel_skilla event macro 22 set %Timer #scnt2 + 2 repeat if %Timer < #scnt2 goto Celownik_skilla until #targcurs = 0return #true
sub Wskaz_Cel set #targcurs 1 set #sysmsgcol 1152 Wskaz_cel_skilla: if %1 = Animallore event sysmessage Wskaz cel dla Wiedzy o zwierzetach. else event sysmessage Wskaz cel dla %1 , #dot set %Timer #scnt2 + 90 repeat if %Timer < #scnt2 goto Wskaz_cel_skilla onhotkey ESC goto Wcisnieto_ESC until #targcurs = 0onhotkey ESC { Wcisnieto_ESC: set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie wskazales celu. halt } set %Cel_skilla #ltargetid return
sub Przezuc_klody Poczatek_przezucania_klod: finditem zlk C_ , #backpackid if #findkind = -1 return set %Id_klod #findid set %Stack_klod #findstack set %Kolor_klod #findcol Klody_Plecak_juczniaka_petla: finditem %Id_plecaka_juczniaka C_ , #charid if #findkind = -1 { finditem %Id_juczniaka if #finddist > 1 { Klody_Powiedz_podejdzcie: if #finddist > 8 { event sysmessage Juczniak stoi za daleko. return } event macro 1 0 podejdzcie set %Timer #scnt2 + 10 repeat if %Timer < #scnt2 goto Klody_Powiedz_podejdzcie finditem %Id_juczniaka until #finddist < 2 } set #lobjectid #findid event macro 17 goto Klody_Plecak_juczniaka_petla } ExDrag_klod: exevent drag %Id_klod %Stack_klod set %Timer #scnt2 + 25 repeat if %Timer < #scnt2 goto ExDrag_klod finditem %Id_klod C_ , #backpackid until #findkind = -1 finditem zlk C_ , %Id_plecaka_juczniaka set %Id_klod_w_plecaku_juczniaka 0for %k 1 #findcnt { if #findkind = -1 break set #findindex %k if #findcol = %Kolor_klod { set %Id_klod_w_plecaku_juczniaka #findid set %Stack_klod_w_plecaku_juczniaka #findstack break } } set %Cnt_drop_klod 0ExDrop_klod: set %Cnt_drop_klod %Cnt_drop_klod + 1 if %Cnt_drop_klod > 4 goto Poczatek_przezucania_klod exevent dropc %Id_plecaka_juczniaka set %Timer #scnt2 + 12 repeat if %Timer < #scnt2 goto ExDrop_klod scanjournal 1 if That_item_is_too_heavy in #journal { set %Plecak_lamy_pelny 1 return } if %Id_klod_w_plecaku_juczniaka = 0 finditem %Id_klod C_ , %Id_plecaka_juczniaka else finditem %Id_klod_w_plecaku_juczniaka C_ , %Id_plecaka_juczniaka until ( #findkind = 0 && %Id_klod_w_plecaku_juczniaka = 0 ) || ( #findstack = %Stack_klod_w_plecaku_juczniaka + %Stack_klod && %Id_klod_w_plecaku_juczniaka 0 ) goto Poczatek_przezucania_klod
sub Wskaz_juczniaka set #targcurs 1 set #sysmsgcol 1152 Wskaz_juczniaka: event sysmessage Wskaz juczniaka. set %Timer #scnt2 + 90 repeat if %Timer < #scnt2 goto Wskaz_juczniaka onhotkey ESC return until #targcurs = 0onhotkey ESC return set %Id_juczniaka #ltargetid Sprawdz_tego_juczniaka: finditem %Id_juczniaka if #findtype wn && #findtype bo { event sysmessage To nie jest ani kon ani lama juczna. return } if #finddist > 1 { if #finddist > 8 { event sysmessage Juczniak stoi za daleko. return } event macro 1 0 podejdzcie set %Timer #scnt2 + 10 repeat if %Timer < #scnt2 goto Sprawdz_tego_juczniaka finditem %Id_juczniaka until #finddist < 2 } set %Id_jakiegos_gumpa #contid set #lobjectid #findid event macro 17 set %Timer #scnt2 + 10 repeat until #contid %Id_jakiegos_gumpa || %Timer < #scnt2 finditem #contid C_ , #charid if #findtype zjf || #findid = #backpackid goto Sprawdz_tego_juczniaka set %Id_plecaka_juczniaka #contid return
|
| Sortris napisał: "Dla ludzi, którzy tworzą takie tematy, jak już kiedyś pisałem, powinien być perm, śmierć w realu i skazanie do Piekła, z uprzednim podpisaniem papierka na oddanie chorym narządów z wyjątkiem mózgu." | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|