|
|
Lucio | 2014, lip 8 18:52
|
|
|
|
|
| Einar Lax | |
|
2009, paź 29
LA | |
to co ze online takie same, tam nie miales ulatwien takich jak tu:
Na MW:Reborn wchodzą wcześniej opisane zmiany tj: 1. Cechy 2. Rejony gildii miastowych 3. Gildie miastowe 4. Przejścia między krainami 5. Ograniczenie mordowania 6. Kamienie lokalizacyjne 7. Zbalansowanie systemu cen 8. Limity wszystkich pojemników |
|
Jimy | 2014, lip 8 21:26
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 6 |
Moim zdaniem Arena byla lepsza mozna bylo popekowac i nie bylo tyle utrudnien :/ |
|
bestia | 2014, lip 9 14:44 | 2014, lip 9 14:45
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, maj 11 |
no jasne e arena byla lepsza
online na Arenie = starzy gracze, grajacy od XX lat, lubiacy pk i wymagajace pvm online na Reborn = calkowicie nowi gracze, gracze wracajacy po xx lat przerwy
a wychozi na ten sam licznik online
ze starej mapy Rebeli gra aktualnie 3 osoby, slownie trzy, fakt że na początku wielu próbowało ale liczy sie efekt pozniejszy
szkoda tylko ze nic sie z tym nie da zrobic :/
ja przestalem logowac od jakiegos czasu i to nie z braku czasu.. z powodu tych wszystkich zmian, przez co gra nie zatrzymuje juz przy sobie na dluzej |
|
Guinness | 2014, lip 10 06:35
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, sie 28 |
Nie chodzi o zatrzymywanie na dluzej ale o samo odpychanie od siebie chybnymi zmianami. Jakby dalo sie ludziom koxac i rozwijac a nie wymyslac 100 ograniczen na plecaki skrzynie itp to online byloby wieksze.
Moim zdaniem ekipa marzyla o takim samym poczatku MW reborn jak MW matki. Czyli ze kazdy chodzil zielony, bez skryptow, mapy, ekipy i koxal skille myszka albo uo loopem. Ludzie jak mieli puche srebro exp to byli kozakami. Spoko ale wtedy ludzie poznawali shard itd teraz ludzie o nim wszystko wiedzieli wiec oczywiste bylo ze czas koxu sie skroci do minimum. Ekipa przerazona do powrotu stanu rzeczy ze starego mw czyli przesyceniem jak zwykle od paru lat zabrala sie za to do dupy strony i wprowadzila ograniczenia na pojemnosc pojemnikow. Wystarczylo: -skrocic wytzrymalosc przedmiotow -zmniejszyc wydobywanie najlepszych surowcow (im lepszy tym mniej sie kopie czy wycina) -magole umiejetnosci i arty powinny sie szybciej rozladowywac -calkowicie pozmieniac respawny mobow do koxu i lochy aby znowu ludzie poznawali ten swiat
No ale po co robic to wszystko jak wystarczy dac limit na 200 bandazy na wszystkie pojemniki i problem z glowy ;]
REBELIA!
|
| "porazki sa gorzkie jak Guinness"
"Skoro GM czegos takiego uzywa, to to nie jest bug." nT
|
pershing861 | 2014, lip 11 16:43 | 2014, lip 11 16:46
|
|
|
|
| Iselor | |
|
2014, kwi 26 |
@Mephisto ratuj server poki nie jest za poźno, odebrałeś graczom to co w mw podobało im się najbardziej. Online z kazdym dniem maleje, niebawem nie bedzie na mw nikogo. |
|
Sylwia132 | 2014, lip 11 17:00
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2010, mar 1
Nibylandia | |
jakby mu zależało to by cos zmienił no ale widać ze ma poprostu wyjebane |
|
Mephisto | 2014, lip 11 18:03
|
|
|
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
Nie chcecie konkretnego shardu, to nie musicie grac. Chcecie miec pvp arene tylko do napieprzania, to sobie sami zrobcie taki serwer i nie wymagajcie tutaj by MW stalo sie syfem i bagnem. Podobnie jak nie chce wam sie koksac to nie grajcie lub zrobcie sobie shard, gdzie postacie sa od poczatku wymaksowane. Nikt wam nie broni.
Durnych pomysłow juz naczytalem sie tyle ze zgubilem rachube. Nikt nie mysli o sensie proponowanych zmian i o tym jakby zaadoptowaly sie na MW. Po prostu rzuci jakies mysli na wiatr i sadzi ze bedzie fajnie. No spoko, rzucac mysli mozna, ale wymagac zmian z taka pewnoscia ze jest sie mega znawca i wielkim pro gamerem UO to smiech, szczegolnie jak propozycje oderwane sa od rzeczywistosci MW jak stad do neptuna.
Takze nie spodziewajcie sie zadnych zmian bo ich nie bedzie. Moze beda poprawki drobnych rzeczy jakie jeszcze wyszly i regulacje gainow co najwyzej. |
|
bestia | 2014, lip 11 18:45 | 2014, lip 11 18:50
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, maj 11 |
@Mephisto w tym momencie, żeby można było wybrać się na moba ze specjałem, bądź rozpocząć przygodę z Czempami, potrzeba kilku osób w jednej ekipie, no-life, kox 10-16h dziennie minimum, żeby po pół roku gry (5-6 miesięcy) móc o w/w przyjemności zawalczyć.
Czyli zwykły przeciętny Kowalski (Twoim zdaniem chcący się tylko napieprzać i któremu się, Twoim zdaniem, nie chce koksać, bo na grę poświęca JEDYNIE 3h dziennie i to nie każdego dnia, czasem mniej, czasem więcej) musi na to samo koksać 1,5 roku, w tym musi odpuścić wyjazd na wakacje, przerwy świąteczne BO TRZEBA KOXXXXXXXXXAĆ ...
Nie wiem jak Ty, ale ludzie mają dziewczyny, żony, dzieci albo wkrótce będą mieli dziewczyny, żony i dzieci, i nie mogą poświęcać 12 godzin dziennie na kox, ale wciąż chcą grać bo czują sentyment do MW a przy okazji dostarcza im to trochę rozrywki.
Niestety ale MW zrobiło się dla graczy no-life. Oczywiście można sobie rzepkę skrobać, jeżeli ma się do przeznaczenia 3-4 godziny dziennie na grę i to nie zawsze, może za 5 lat pójdzie się z większością ludzi online na Balrona, czyli w jakieś 12 osób | | | | | | | | | |
| | | |
|