|
|
PsyChoL | 2011, wrz 25 13:21
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Zabrze | |
Buehhehe furiat mimo ze Cie nie lubie to masz u mnie dużego + heheh . Co do systemu Fazy to wg mnie to bardzo ciekawa propozycja. I znow Hrd bedzie sie bronić rekami i nogami
|
| One Team... One Enclave... Team Enclave. 4ever **Sweet Leaf Warriors** **SLW**
www enclave.pl
|
Puah | 2011, wrz 25 13:33
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
poprostu wolicie latac pvm i zbierac skladniki niz walczyc o czempa w godzinach 19-22 czy co ? troche to sprawi ze samo w sobie bicie czempa zrobi sie bezprzypalowe
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
growin | 2011, wrz 25 13:34
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Mi się nie podoba, artów na serwerze jest dużo, ale jeśli weszłaby taka propozycja, byłoby ich jeszcze więcej, MASA.
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
pestkowiec | 2011, wrz 25 14:12
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 14 |
O furiat, ale pocisk
Laios - walczyć jak was jest 2 lub 3x razy więcej, wystarczy spojrzeć na serwerowego ts-a po 19:00
Jakoś się dziwie, że tylko HrD ściśle broni obecnego systemu, w dodatku niektórzy użytkownicy nawet nie umieją się normalnie wypowiedzieć, a zamiast tego prowokują... |
|
Faza | 2011, wrz 25 14:18 | 2011, wrz 25 14:28
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, wrz 3
Tarnobrzeg | |
OK, JESZCZE RAZ OD POCZĄTKU - bo widzę, że niektórzy nie rozumieją propozycji (czytajcie ze zrozumieniem i logiką !)
Hudy propozycja ukazuje nam nowy pogląd na chempy, nowe zasady. Ogólnie sam mechanizm się nie zmienia. Jedyne co się zmienia to to, że każdy osobno lub w grupie może O KAŻDEJ PORZE DNIA I NOCY robić pvm, powoli skrupulatnie zbierać składniki na CHEMPA, którego możemy zabić również o każdej porze dnia i nocy.
Growin - nie przeczytałeś uważnie i jesteś w błędzie! wcale nie będzie więcej artów: Już ci to udowadniam:
SYSTEM OBECNY: (zakładamy, że jest tylko jedna gildia/ekipa robiąca chempy i mo, nikt jej nie przeszkadza itd.) potrzeba 10-ciu czaszek na zrobienie MO: - 3 Czaszki Kościanego Demona - 2 Czaszki Pożeracza Ciał - 2 Czaszki Przekłuwacza - 2 Czaszki Mrocznego Rycerza - 1 Czaszkę Siewcy Terroru
Czyli minimum 10 dni na zrobienie MO (pomijając wtorki i niedziele)
SYSTEM PROPONOWANY przeze mnie: (zakładamy, że jest tylko jedna gildia/ekipa robiąca chempy, mo i pvm nikt jej nie przeszkadza itd.) Tu również potrzeba 10ciu czaszek do MO: - 3 Czaszki Kościanego Demona - 2 Czaszki Pożeracza Ciał - 2 Czaszki Przekłuwacza - 2 Czaszki Mrocznego Rycerza - 1 Czaszkę Siewcy Terroru
Moja propozycja zakłada, że należy uzbierać dodatkowe składniki na otworzenie księgi chempa. Załóżmy, że do otworzenia księgi do każdego z Mistrzów potrzebny jest 'Ogon Dostojnego' albo 'Kosa Demonologa'. Jak nie trudno wyliczyć Dostojny (Demonolog) respi się co 24 godziny (1 dzień). Czyli do MO potrzeba nam zabić 10 dostojnych (demonologów) co zajmie nam 10 dni. (Tutaj oczywiście również można zablokować bicie chempow we wtorek i niedziele)
Jak widać w obecnym systemie i tym proponowanym przeze mnie częstotliwość bicia MO była by taka sama (bardzo podobna)
Można by w sposób umiarkowany ustalić dowolne przedmioty/skladniki i dowolną ich ilość potrzebna do robienia poszczególnych chempów, tak by czas na zebranie wszystkiego był zbliżony do obecnej częstotliwości bicia MO.
Nowy system ma na ubarwić i urozmaicić bicie tych Chempów, uatrakcyjnić pvm, oraz zrobić go dostępnym dla każdego w każdej godzinie i porze dnia.
Lecimy dalej:
Co masz na myśli pisząc bezprzypałowe? Dlaczego nie cofniesz się o krok wcześniej i nie przeanalizujesz na spokojnie to co jest potrzebne do zrobienia chempa? Czy pilnowanie respawnu Dostojnego, Demonologa, i innych npców też będzie bezprzypałowe? Czy nowy system sprawiłby, że Gildia XXX straci 'wyłączność' na chempy? Odpowiedź jest raczej prosta. NIE!
Zmiana ma na celu tak jak wspomniałem wyżej, wprowadzenie czegoś nowego, czegoś co będzie w miarę dostępne dla każdego, ubarwić, uatrakcyjnić robienie pvm i chempow.
Gdyby HrD przeczytało to uważnie (i nie tylko oni), przeanalizowało by to na spokojnie, stwierdzili by, że dalej mogą być oni "Władcami MO", ale po co? Lepiej od razu napisać: Nie. A po co to? Bez sensu. Dobrze jest jak jest.
Nie wiem do kogo zwracasz się tymi słowami. Jeżeli chcesz przekazc mi swoje uwagi wystarczy napisać "Faza:". Nie znasz mnie, nie wiesz kim jestem, a piszesz tak jakbyś co najmniej znał moja osobowość od xx lat... |
|
pelak | 2011, wrz 25 15:13
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Kwidzyn | |
Osobiscie pomysl fazy jest dobry. Nawet mniejsze ekipy mialy by szanse na zabicie chempa, gracze ktorzy lubia poklimacic, a nie jak teraz ta ktora ma wiecej "bydla" |
|
Guinness | 2011, wrz 25 15:17
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, sie 28 |
Fur aka wujek cieta riposta.
Co do zmiany to przeciw!
A tak na serio to oczywiscie, ze ten system bedzie o niebo lepszy od aktualnego i poprzedniego. Bedzie sprawiedliwy w obec wszystkich. Duzo wiecej trzeba bedzie wlozyc wysilku aby w koncu dobic sie do chempa lub MO ale kazdy bedzie mogl to w koncu zrobic.
Tak jak zaznaczylem w pierwszym temacie o chempach uwazam, ze osoba skladajaca potrzebne skladniki do bicia chempa powinna miec mozliwosc otworzyc portal do czempa ze 2-3 razy jezeli pierwsze podejscie sie nie powiedzie. Powody moga byc rozne: pech, lagi, cl i gdyby nie bylo mozliwosci ponownego otwarcia portalu duzy wklad w zdobycie przedmiotow potrzebnych do jego otwarcia poszedlby na marne.
Do tego wszystkie moby, ktore mialyby dropic itemy potrzebne do chempow powinny byc usuniete ze strefy.
|
| "porazki sa gorzkie jak Guinness"
"Skoro GM czegos takiego uzywa, to to nie jest bug." nT
|
Faza | 2011, wrz 25 15:32
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, wrz 3
Tarnobrzeg | |
Zgadzam się z tym + moby z zadań gildyjnych na 4ty i 5ty lvl nie dropiły by owych przedmiotów + moby z legendarnych mapek również nie posiadały by owych przedmiotów. | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|