|
|
Prorok | 2011, mar 20 15:19
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, mar 10 |
60K to trochę za dużo. Mogłaby być u paladyna możliwość "rozgrzeszenia" - 10k za dzień. Cena w sam raz. Paladyn Reagowałby na słowa: "prosze" i "rozgrzeszenie". Po czym zależnie od tego ile mamy złota w plecaku, znikały by dni reda. Np. mamy 100k, znika nam 10 dni. Taki paladyn nie mógłby bić redów.
|
| Czasami spotyka się osobę, z którą lepiej nie grać w ch**a.
To właśnie ja.
|
bobik | 2011, mar 20 15:25
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Wroclaw | |
Dobra propozycja. I oczywiscie od pelnego rozgrzeszenia (zbicie reda do 0), kolejne takowe po wbiciu reda, mozna przeprowadzic po 3 m-cach czasu kalendarzowego.
|
| "Kapitalisci sprzedali nam sznur, na ktorym ich powiesimy..." W.I.Lenin
|
Puah | 2011, mar 20 15:31
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
Przewaga maga nad innymi jest spora
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
Kadil | 2011, mar 20 15:58
|
|
|
|
|
| Sanaya Lax | |
|
2009, lut 7
Ostrołęka | |
- Możliwość przejścia z gildii miastowej blue-red / red-blue /blue-blue / red-red poprzez wykonanie zadania. Zadanie można otrzymać od mistrza gildii do której wstępujemy i byłoby ono dość trudne.
- Poprawa niektórych skilli, aby były bardziej opłacalne, niż tylko do dekoracji domu.
- Paraliż
- Po zaatakowaniu kogokolwiek w mieście (NPC czy gracz) automatycznie straż bije napastnika (tyczy się to również tych, co mają gildie w danym mieście, żeby nie było przypadków typu: Osoba X widzi ładnie ubraną osobę Y, po czym zabija ją, grabi i wychodzi z miasta beż żadnych konsekwencji).
- Krew (pod względem PvP)
- Zwiększyć szansę, że przedmiot będzie umiejętności (biżu i ubranie) |
|
Variat | 2011, mar 20 16:33
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lut 22 |
- Poprawa podklas szczególnie magów - by były bardziej przydatne pvp - i w pvm miałym swój odpowiednik ukrywania(gubienia wroga)
- Paraliz i precast (mój pomysł)
- Trafilność wojów
- Wampir (jego niezniszczalność nocą) i nieprzydatność w dzień - nie można zniechęcać ludzi do gry(chodzi nam o online)
- Udupienie shadowa lekko - niech przestanie to być podklasa, którą robi się wszystko najłatwiej i najszybciej
To są główne zmiany, które powinny wejść.
|
| "(..)dzielę się zatem z Wami czterema zaklęciami(..) Abra: "Trzy rzeczy nigdy nie zyskują wiary: to, co prawdziwe, to, co prawdopodobne i to, co logiczne." Kadabra: "Zło plus zło to więcej zła zaledwie." Hokus: "Świat jest dla nas tylko prawdą możliwą, nie prawdą konieczną." Pokus: "Gotowość udzielenia odpowiedzi na wszystkie pytania jest nieomylnym dowodem głupoty."
|
Variat | 2011, mar 20 16:47
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lut 22 |
Nie mogę zmienić postu tego wyżej to napisze jeszcze.
- Wyrównanie wszystkich zbroi armorem (lub chociaż w przybliżeniu) i daniu im jakiś dodatków.
- Wyrównanie bojówek (lub zrezygnowanie z rodzaju bojówek i udostepnienie każdej broni każdemu - co by było fajnym pomysłem od razu zwiększy ilość umów graczy wojów)
|
| "(..)dzielę się zatem z Wami czterema zaklęciami(..) Abra: "Trzy rzeczy nigdy nie zyskują wiary: to, co prawdziwe, to, co prawdopodobne i to, co logiczne." Kadabra: "Zło plus zło to więcej zła zaledwie." Hokus: "Świat jest dla nas tylko prawdą możliwą, nie prawdą konieczną." Pokus: "Gotowość udzielenia odpowiedzi na wszystkie pytania jest nieomylnym dowodem głupoty."
|
canyou | 2011, mar 20 16:49
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, paź 16 |
poprawic elfa luka albo dac mozliwosc zapominania lucznictwa
|
| incognito = golblin _________________________________ A czy TY kliknales dzis w UO TOP Liste?!
|
furiat | 2011, mar 20 17:04
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
- wywalic czarodziejowi 5% evala - krew - wyrownanie luka krasia i elfa - widmo od 10x hida - jakos nagrodzic podrase "czlowiek"
Ale ogolnie rzecz biorac lepszego systemu pvp jak i balansu nie widzialem na zadnym innym shardzie.
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :) | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|