|
|
xcw | 2010, wrz 5 13:29 | 2010, wrz 5 13:30
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2010, lip 6
Mielec | |
Ale pozostaje kwestia tego, że inne skille w porównaniu do kowalki nie wymagają 2 skilli. Krawiectwo, Alchemia itd. A tutaj jest myśl tylko pod strone PVP/PVM czy również założmy w druciarstwie, ze jak stworzy mlotek kowalki to większa szansa na expa itd? Wzieliście również coś takiego pod uwage? |
|
HaMinus | 2010, wrz 5 13:34
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
UKF | |
MarcinS/Vander z tym bc to ja bym byl uwazniejszy, bo krasnal lucznik juz ma dmg jak woj z piki na odleglosc wiec dodanie mu czegokolwiek od jednego skilla do dmgu lub celnosci byloby lekkim przegieciem.
|
| Success seems to be connected with action. Successful people keep moving. They make mistakes, but they don't quit.
Duma ze zwyciestw przychodzi latwo, wiernosc po porazce przymiotem jest nielicznych.
|
Adi001100 | 2010, wrz 5 13:37
|
|
|
|
|
| Maalus Lillith | |
|
2010, maj 3
Rybnik | |
Za, dodać możliwość wyrobu kolejnego skilla w skillcapie, przy czym nie może być to zatruwanie ukrywanie ani nic z tych rzeczy, tylko skill rzemieślniczy, ewentualnie wiedza o broni
|
| http://i.imgur.com/xN2Ud.gif
"Parafrazując klasyka "this aren't the druids you're looking for"(...)" - Thing
|
Vander | 2010, wrz 5 13:37
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Polska | |
No może i racja. |
|
xcw | 2010, wrz 5 13:49
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2010, lip 6
Mielec | |
Po dłuższych przemyśleniach wydaje mi się, że błędem byłoby ingerować w inne skille crafterskie, z powodu, że tylko kowalstwo wymaga wiedzy o broni. Biorąc pod uwagę, że wymagałoby to bardzo dużej ingerencji w skrypty, co mogłoby zepsuć balans jaki w tej chwili jest, a nawet pogorszyć bo z pewnością byłoby tak, że po wprowadzeniu zmiany, zaraz by były skargi, że gość z tworzeniem łuków uderza mocniej niż wój z lancy na odległość, itp. Wydaje mi się, że w tym przypadku ze wszystkich skilli crafterskich to kowalstwo jest najbardziej poszkodowanym skillem, bo jest to skill na paroba bo na naszej głównej postaci jest to niepotrzebne, a zajmuje tylko miejsce. Dlatego też dodać bonus do armora +5, i odrobine większą szanse na trafienie, nie są to kokosy, ale balansu to zbytnio nie za kłóci a tylko może go polepszyć. |
|
HaMinus | 2010, wrz 5 13:50
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
UKF | |
Ja to widzialbym tak:
Wojownik +kowalstwo,wiedza o broni Kazda wykonana czesc zbroi dawala by +1 do ar; co by dawalo +6 na plycie, +7 na plycie z pawezem. Bron +5% wieksza celnosc. Tylko, ze na tej "podklasie" znowu ucierpia elfy, bo nie moga miec 100 kowalstwa nawet.
Wojownik/mag/lucznik +alchemia Jezeli mikstura biala/niebieska daje "n" stata to klasa z alchemia ze swoich wyrobow dostawalaby n+2 i dmg wybuchow wykonanych przez siebie tez moznaby zwiekszyc, powiedzmy o 5-8hp.
Wojownik/mag/lucznik +krawiectwo Z racji tego, ze jest to tylko jeden skill a nie dwa jak w 1 propozycji to do ar seta dodajemy +4ar.
Łucznik +tworzenie łuków Wytrzymalosc broni zwiekszona o 50%.
Reszte skilli parobowych dosc ladnie rozpisal MarcinS i przychylam sie do jego propozycji.
|
| Success seems to be connected with action. Successful people keep moving. They make mistakes, but they don't quit.
Duma ze zwyciestw przychodzi latwo, wiernosc po porazce przymiotem jest nielicznych.
|
Futix | 2010, wrz 5 14:21 | 2010, wrz 5 14:23
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, paź 12
Bytom | |
A moze zamiast dawac bonus ktory moze nieco wplynac na pvp dodac taki ktory nic nie zmieni w tej kwestii np:
wojownik +kowalka i wob uzywajacy swoich wyrobow wogole ich nie zuzywa ? (nie niszcza sie podczas uzytkowania zarowno bronie jak i pancerze)
lub/i
wojownik +kowalka i wob noszac swoje przedmioty nie odczuwa ich wagi. (bronie i pancerze waza 0 lub -50%)
Pytanie tylko czy ktorys z tych bonusow(nie wplywajacych znaczaco na pvp) sklonilby ludzi do poswiecania hida/poisa na rzecz kowalki?
|
| -=FaCh W rEkU=-
|
Prorok | 2010, wrz 5 15:14
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, mar 10 |
Fitix z wagą itemów 0 to przesada, 50% będzie ok. No i zużywanie też mogłoby być 50% mniejsze, a nie w ogóle.
|
| Czasami spotyka się osobę, z którą lepiej nie grać w ch**a.
To właśnie ja. | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|