|
|
xcw | 2010, sie 26 20:56 | 2010, sie 26 21:09
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2010, lip 6
Mielec | |
Zgodze się, sam napisałem kilkanascie podań dla kolegów. Duzo graczy mimo tego ze nie potrafia napisac histori postaci potrafia klimat zachować, taka jest prawda i nic tego nie zmieni, bo historia postaci jest wyzwaniem dla gracza, tym bardziej nowego ktory nie wie jak ja napisać, a potrafi dobrze sie bawic.
PS. Chciałbym zakwestionować jedną wypowiedź, mianowicie:
Owszem są lepsze gry ze wzgledu na level, cel, itp itd. mozna wymieniać, ale Ultima Online ma coś wiecej niż te wszystkie gry jak wow, mu czy aion. Posiada własną mechanike, emulator na tyle elastyczny ze można z tej gry zrobic szczelanke, posiada klimat, przynajmniej chęć jego stworzenia na MW co przyciąga graczy. Każdy kto grał długo albo od poczatku na mw rzucał tą gre bo za duzo czasu poświęca sie jej, ale kazdy wracał bo MW przyciągało bo jest to jedyny shard który ma tak rozwinięta mechanike, i mimo tego całego burdelu wciąż przyciąga.
Pozdrawiam. |
|
down | 2010, sie 26 21:11 | 2010, sie 26 21:15
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
bytom | |
zomg a teraz usiądź, weź rożek...
[EDIT by VerV]
Wyciszenie na miesiąc! Ban na www na tydzień!
Za wyzwiska i prowokacje!
|
| cu :*
|
xcw | 2010, sie 26 21:32
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2010, lip 6
Mielec | |
Co do propozycji zrobic arkusz testowy, z pytaniami i odpowiedziami nie powtarzajacymi sie. |
|
VerV | 2010, sie 28 10:19
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Poznań | |
Macie coś jeszcze do dodania?
Jeśli miałby być podania z pytaniami, to z jakiego zakresu wiedzy MW ich pytać? Regulamin? Podstawy?
|
| ZeZ Men Crawling
|
xcw | 2010, sie 28 11:15
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2010, lip 6
Mielec | |
Napewno nie z zakresu podstaw mw. Regulamin jak najbardziej, cechy charakteru, dane sytuacje ktore mogą być w grze i ich rozwiazania, pytania w zakresie RPG (czy grał już w coś, kim lubiał grać, czy bym kiedys MG), czy grał w ultime jesli tak to na jakich serwerach, czy lubi grać w gry mmorpg i ile czasu im poswięca. Wiecej nie moge wymyślić, jak ktoś na coś wpadnie niech napisze. |
|
Dwinrid | 2010, sie 28 11:28
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, cze 6
Bytom | |
Tak arkusz. I glupie pytania typu... 2+2=3 Dlaczego? Odpowiedz uzasadnij obliczajac ilosc laxow na kazdy jeden wpad...
Dajcie zyc. VerV dal idealny przyklad czemu podania sa takie a nie inne. |
|
xcw | 2010, sie 28 13:05
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2010, lip 6
Mielec | |
A ja również dałem ci dobry przykład dlaczego powinny być inne. Temat toczy się w sprawie nowego systemu podań, jeśli nie masz nic do dodania w sprawie propozycji która została tutaj zawarta, to najlepiej nic nie pisz. |
|
Matthew | 2010, sie 28 14:35
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Aktualny system podań jak najbardziej spełnia swoje zadanie. Oczywiście zdarzają się sytuację pisania podań za kogoś, tego nie unikniemy, nieważne jakie pytania wymyślimy. Zawsze ludzie będą dążyć do jak najmniejszego wysiłku. To nie oznacza, że powinniśmy im w tym pomagać, obniżając stopień trudności podania, który zresztą wcale nie jest jakimś specjalnym wyzwaniem. Wystarczy odrobina chęci, troszeczkę czasu i ma się przyzwoitą historię. | | | | | | | | | | |
| | | |
|