|
|
Uruk-hai | 2009, cze 30 15:39
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
jak dla mnie powinno zostac tak jak jest |
|
Kizior | 2009, cze 30 15:48 | 2009, cze 30 15:49
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, cze 12
Katowice | |
Nie wiem kim grasz i czy kiedykowiek wyszedles na pvp w wiecej niz toga + bron veryt, ale aktualnie woj i tak jest przesadzony na pvp. Teraz, zeby SKOKSANY mag byl w stanie zabic woja 9/8 musi wyjsc w mistykach + umiak. W exp kamieniu + um +13 staty 7/6/7, hp ok 110; woj 9/8 ma mnie na 3 hity, albo 2 jezeli spadnie mi fs. Jezeli dla ciebie to nie jest przesadzone to ja nie wiem, czy ty chcesz zabijac magow na hita czy jak?
+1
|
| '|''''|'
|
Ann | 2009, cze 30 15:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Skierniewice | |
Dla mnie tez, zalosne jest gadanie gdy sie nie ma skoksanej postaci ze mag jest lepszy odemnie, jakos inni wojowie, co maja juz przynajmniej 7/7 nie narzekaja... |
|
Jam Lasica | 2009, cze 30 16:24 | 2009, cze 30 16:28
|
|
|
|
| Athelas | | |
|
2007, sie 18
Wrocław | |
Kizior, gdybys mial takie staty to bym moze uwierzyl, ze to co piszesz jest prawda
Magiki do uma burza pewna calosc i pewien stan rownowagi. Sa gry, sa serwery, na ktorych sprzet znajdowany na pvm daje spora przewage w pvp/pvm. Jednak kluczowa cecha takich systemow, jest mozliwosci blesowania itemow - albo po prostu wszystkie /wiekszosc/ itemow jest blesnieta. Przeciwienstwem tego systemu jest niemozliwosc blesowania, a itemy sa glownie wytwarzane przez crafterow.
Drugie rozwiazanie jest o niebo lepsze - wedlug mnie. Bo kto by chodzil na pk, skoro nikogo nie mozna by bylo zgrabic?
Nieciekawym i wrecz glupim rozwiazaniem jest system mieszany, ktory powstaje na zasadzie. Gdzies w jakiejs grze widzialem, ze bylo to tak, to my zrobmy to tez tak i bedzie fajnie spoko, i w ogole. Niby tak, gdzies to rozwiazanie sie sprawdzilo, ale czy musi ono wszedzie sie sprawdzac?
Uzyteczne magiki wypadaja w nieproporcjonalny sposob dla roznych klas. Dlatego jedni czerpia wieksze korzysci z magikow niz inni (magowie > reszta). Rozwiazania sensowne sa dwa: albo zwiekszyc ilosc magikow, badz ich uzytecznosc dla innych, albo calkowicie sie ich pozbyc - badz zredukowac ich uzytecznosc.
Rozwiazanie pierwsze niesie za soba kolejne problemy. Poniewaz niewszystkie klasy maja taki sam dostep do pvm. Nie oszukujmy sie, ale lucznik jest na straconej pozycji, na pvm glownie robi za resacza i za tragarza. Rozwiazanie drugie jest mi blizsze sercu. Wole poswiecic czas na craft, ktory pozwoli stworzyc mi dobre itemy, niz latac po mobach i je bic.
Ewentualnych zmian nie traktujmy jako ataki na jakies klasy. Gdy polepszymy, badz pogorszymy grywalnosc jakiejs klasy przez zmiany w magikach, to powinnismy zastosowac pewna korekte w innych dziedzinach, na ktore nasze zmiany mialy wplyw (np. trafialnosc).
|
| "Wielu spośród żyjących zasługuje na śmierć. A niejeden z tych, którzy umierają, zasługuje na życie. Czy możesz ich nim obdarzyć? Nie bądz tak pochopny w ferowaniu wyroków śmierci."
|
Keny | 2009, cze 30 16:40
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, paź 9 |
staty u woja w pk nie licza sie tak bardzo jak bojowa, % bojowy i podklasa. Teraz testuje walkę obuchami i wstydzę się wychodzić na grande. Ja to najchętniej pozbyłbym się magików do um z MW, zostawił jedynie magom bronie góra +10. I zróbcie coś z obuchami dla woja(ja to zapominam w pizdu, wiec nic pode mnie),a tak w ogóle jest tyle znaczących poprawek, zamiast tego wchodzą pierdoły w zmianach ze śmiać się chce.
|
| ...i w ryj dać mogę dać...
|
HaMinus | 2009, cze 30 19:58 | 2009, cze 30 19:59
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
UKF | |
Magiki do uma daja nieporownywalnie zbyt duzy bonus w porownaniu do roznicy w statach miedzy graczami. Juz dawno pisalem zeby poprawic dzialanie stat na Mw, ale nikt z Gmow sie tym nie zajmie, bo lepiej jest poprawiac bezuzyteczne strefy wojny niz zajac sie najpotrzebniejszymi aspektami. Woj biegajacy na magiku do uma jest nie do zabicia dla 5 przeciwnikow o statach 9/8 bez magikow;]. Jak widac niegrwalne klasy typu kensai i Mr nadal nie zostaly poprawione, oby tak dalej.
|
| Success seems to be connected with action. Successful people keep moving. They make mistakes, but they don't quit.
Duma ze zwyciestw przychodzi latwo, wiernosc po porazce przymiotem jest nielicznych.
|
Uruk-hai | 2009, cze 30 20:46
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Nigdy nie poprawia dzialanie statow na MW, bo za bardzo udezy to w mlodych graczy, a raczej gmom bardziej na nich zalezy. Dla tego mi sie podoba to, ze tak slabo wypadaja magole do um (bizuteria), jedynie w walce z wojem liczy sie albo sprzet albo umiejetnosc dobicia/ucieczki bo raz jeden a raz drugi ma koniec hp. Co do stref wony to fakt, ale jeszcze lepiej by bylo gdyby zbudowali nowa swiatynie. |
|
LaVVers | 2009, cze 30 21:09
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16
Lubartów | |
Powiem tak placza slabi placza bedni placze loa loa w lecie robi loda jesien idzie loa zginie +wszystkie szaty posmiertelne Gweagana dla Uruk
|
| Życie to nie Ultima,w życiu nie ubierasz bohaterów ...
Bo za ojczyznę bić sie trzeba gdy dzwoń trwogi zadzwoni
Broń w dłoń i chodź | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|