|
|
Secoh | 2008, lis 10 08:19
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 3
Olsztyn | |
Jesli wg was fala nie jest przegieta to ja nie wiem czy gramy na tym samym shardzie.... Dmg wiekszy jak corp do tego paraliz. Jak wolicie dmg moze zostac bez zmian ale wtedy zostanie usuniety paral. Co do uzytecznosci innych runek typu przywolanie wilków - musze byc i takie czary, których raczej sie nie używa. Po ostatnich zmianach w blesie zrobilismy ze im wiecej wiedzy o zwierzetach i druidyzmu tym + do skilli wyzszy.
|
| s3koh.republika.pl/pracoholicy.JPG
|
Futix | 2008, lis 10 08:37
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, paź 12
Bytom | |
Fali nie porownywalbym do corpa tylko do flama do ktorego bardziej zblizona ma manozernosc i czas castu no i dmg.
Moze i fala byla przegieta ale zauwazcie ze druid bez fali to dla mnie akurat denna podklasa. W zasadzie jedyny ofensywny czar uzywany przez druidow zostal wykluczony z obiegu. Powiedzmy ze bles +9 wart jest 2 skili a wlasciwie 3 bo bez tamerki co to za bles. Co poza blesem ma druid ? Wsparcie drzew ? Jak ktos ma duzo madrych to smiga na madrych. Jajko dru czy wskrzeszenie ? Druid z regoly z tamem, lata na silnych mobach ktorych sobie nie wskrzesi a wiec nie sa to czary dla niego a dla jego ekipy. Jest tutaj jedna taka prawidlowosc 1- pierwsi narzekaja 2- drudzy udupiaja 3- trzeci zapominaja analogicznie jak z barbem. Oczywiscie barbazynca wymagal zmian ale poszly one tak daleko ze na serwie chyba nie ma juz ani jednego. No szkoda, szkoda ;]
|
| -=FaCh W rEkU=-
|
Demi | 2008, lis 10 08:38
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, wrz 17
GRU | |
Co do zmian fali jestem na +. Posiadajac druida z niecalym 50 inta mozna wlozyc paral, fala, paral, fala co jest naprawde zbugowanym kombem ;] A burze moznaby poprawic bo ona jest nieprzydatna w porownaniu np. z plaga |
|
kwiatek | 2008, lis 10 10:40 | 2008, lis 10 10:43
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Fala jest przegieta czy tego chcecie czy nie ;]
I spojrz na ilosc druidow na MW, a nekromantow lub wampirow....czy to nic nie znaczy?;] |
|
Godrik | 2008, lis 10 12:35 | 2008, lis 10 12:39
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 20
Warszawa | |
Jakie placze ;o bles +9 to malo? Do tej pory druid latal sobie zawsze z wspanialym kijkiem um za free ilu magow sie tak ubiera na kazde pk? Ktos tam pisal ze lepiej wziasc zwyklego kija um zamiast blesa dru, to czemu nie widze nikogo nawet z tym zwyklym kijem um? Jakos zadko kiedy spotyka sie magow w kijach um a koszt blesa dru jest smieszny w porownaniu ze strata takiego kijka. Druid jest nadal najlepsza podklasa dla maga, zapomnieliscie o istnieniu takich czarow jak kamienny deszcz, portal druida czy wskrzeszenie widmaka? Ludzie troche obiektywnosci, zadna inna klasa nie ma takich przydatnych czarow a w dodatku brak jej minusow. Kwiatek dobrze napisal ilu jest nekromantow albo wampirow a ilu druidow, o czyms to chyba swiadczy.
Moim skromnym zdaniem dmg fali powinien zostac taki jak jest natomiast skasowal bym tego na maxa przegietego parala, blokuje on leczenie, anuluje castowany czar, blokuje hida, vas flam zawsze wchodzi na dobitke, no i nastepny anex zaraz po fali to troche za wiele wedlug mnie.
|
| I'm too smooth, you never see me coming, I`m never in a hurry, I'm just moving fast.
|
Legwan | 2008, lis 10 13:15
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, sie 5
ruda śląska | |
Tutaj chcialbym dodac jeszcze, ze po skastowaniu fali, majac juz celownik, zostanie sie zabitym - mozna ja dalej rzucic w przeciwnika, nawet pod postacia ducha. |
|
BaR | 2008, lis 10 14:33 | 2008, lis 10 14:51
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
zobaczymy jak to będzie z fala jak zostanie zmniejszony dmg i lekko przyspieszony cast
ps. poprawcie uzdro dru bo ten czar to shit ,proponuje dac cast in mani
|
| ...!
|
Sin | 2008, lis 10 14:41 | 2008, lis 10 14:47
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
Druid: Plusy: - Wsparcie drzew - darmowy magik do many, daje blessa 24-26 na int i str, jednak trwa on krocej od blessa, przez co bardziej oplaca sie wrzucic ten drugi czas. - Fala - dmg nieco mniejszy od flama, dluzszy cast, paral 1s. - Przywolanie - woj nie musi biec na poczatek dunga (oszczednosc - refresh), mozna uratowac komus tylek na pvp. - Bless +9 na siebie/+6 na kogos - ok, nadal imho dobry czar. - Kamienny deszcz - dmg eq, nie dziala na ukrytych - Wskrzeszenie - wskrzesic mozna sobie konika, superancko!
Minusy: -Brak mozliwosci uzywania magicznych ringow.
Nekromanta: Plusy: - Brak ataku przez umarlaki. - Poziom truty -1. - Kosciana zbroja - dostajemy dmg od mobow jak woj srednio ubrany. - Podatnosc na magie - mocniej walimy w pvm, w pvp tez sie zdarzy uzyc. - Cios wyverna - 80 dmg + deadli. - Droga smierci - szybkie wejscie na ktorys lvl dunga, mozliwosc uratowania kogos z dunga. - Kontrola umarlych - mozliwosc wyciagania widm. - Licz + kosciana - dostajemy dmg od mobow jak dobrze ubrany woj. - Plaga - szybciutkie rozmanowanie czegokolwiek, zacny dmg zarowno pvm jak i pvp.
Minusy: -Brak mozliwosci uzywania magicznych ringow.
Kolejne kroki ekipy: - Udupienie fali. W konsekwencji jak widac nekromanta bedzie o wiele potezniejsza podklasa niz dru. Jak mniemam nastepnym krokiem bedzie uwalenie nekromantow. Potem kolejnej podklasy. W jakim kierunku dazy mw? Uwalic kazda rzecz w skillu, ktora ktos potrafi wykorzystac? Wprowadzono pelno podklas, teraz kazda jest lub bedzie tak balansowana, ze zadnej nie bedzie oplacalo sie miec.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|