|
|
Loscan | 2007, sty 21 20:57
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2022, lut 26
Łódź | |
moim zdaniem jak jest jest dobrze. sam gram wojem i fakt, przeciw magom jest ciezko ale ciekawie.. pozdro
|
| - To nie wiec gromadzki, to wojsko, taka wasza mać! Rozkazu słuchać, bo inaczej na stryk! Rzekłem, nie mordować, nie palić, bab...
Zyvik przerwał, zamyślił się.
- Baby - dokończył po chwili - gwałcić po cichu i tak, coby nikt nie widział. â Czas pogardy
|
mlynekq | 2007, sty 21 21:38
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, wrz 7
Grudziądz\\D... | |
Zanim osadzisz post przeczytaj powoli calosc.)
Takich tematow bylo juz troche i kazdy konczyl sie klutniami co oznacza ze duzo prawdy przewinelo sie w postach. Szkoda wkrecac ze balans jest dobry,bo ci co biora udzial w pk widza jak naprawde to wyglada. Lucznik jest czysta postacia na piekna gre pvp, mag nadaje sie do pvp i pvm,a w obu formach gry jest na czele, woj w pvm jest dobry tu nie ma co narzekac ale pvp to juz inna bajka. Problem nie stanowi slaby hit czy obnizony dex przez płyte ale brak slabych stron maga.
Mag ma obnizony przyrost dexa i str..elf równiez ma minusy przy koxie i mimo to robi sie te 7x str, dur krasnalem na dex tez chyba nie moze narzekac jak i nasza miss vess krasnal luk. Wybierajac rase kazdy albo idzie na rowny kox (czlowiek) bądz eksperementuje elfem, krasnalem czy czarodziejem. Mamy w tych rasach minusy ale kosztem bonusów i to nasz wybor kim chcemy popierdzielac, wiec po co gadac te kiepskie teksty 'skoxaj sobie .... to pogadamy'.
To krutkie wytlumaczenie tym co mowia ze kox rasą jaką jest czarodziej jest ciezki.
Co do balansu, nie wiele potrzeba by byl odpowiedni ale narazie jest nierowny. Ostatnio Secoh walnął posta iż wszystko jest jak ma byc, po czym zamknął temat i po ptakach. Hehe twardo, jednak gmi ktorzy graja, udzielaja sie w pk itp nie sa wiarygodni przynajmniej dla mnie i tematy tego typu powinni przedstawiac Mephowi, a nie sami oceniac. Statystycznie nie ma co badać balansu trzeba popatrzec jak to wyglada z kilku perspektyw. Zmiany odnośnie szycia elfich butów chętnie poczekają.
Czary maga wydaje mi sie ze sa w maire dobre, paraliz jedynie powinien byc skrucony.. trwa 10 s zresowany 6..odbijemy go coz..tak czy tak otrzymamy butle corpa w dupe. Magia czarodzieji z podklasa powinny byc jeszcze raz przetestowane.
Pancez maga. sto napisał 'arcymaga moge trzymac na klacie ' Tu glownie tkwi przewaga tej klasy..ich panceze to 6x 7x armora..flan sanet-czar defensywny ktory zabiera czesc obrazen wymierzonych w maga i oddaje je osobie atakujacej. Wychodzac z takim w najlepszym sprzecie zadajemu mu po 2x 3xhp obrazen przy czym sami sie ranimy 1x 2x. Przyklad: trafiamy 3 razy z rzedu-stan maga to pol hp i zaluzmy deadly chyba ze to nekro czy wamp ktorych ta trutka sie nie ima, ciag dalszy walki wyglada nastepujaco: paral,in vas mani, butla corp i lezymy.. w 30% sami stuklismy sobie dupe. Trudno powiedziec o umiejetnosciach gry bo niestety paląc im czary za pomoca drzew czy innych wynalazkow i tak wkoncu wejdzie nam paral ktory zepsuje 20 min podchody.
Zreczność. Brakuje balansu w roznicy dexa, liczy sie tylko um walki. W takim razie drogi czarodzieju..koxasz dexa tylko po to by miec widmo czy tez z nudow aby wyrwac sie od biernego makro magii. |
|
krutki23 | 2007, sty 21 22:03
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2010, kwi 24
Legnica | |
kombajn, skad ty sie urwales? juz byla przeciez wypowiedz GMa na ten temat ze balans jest dobry i nic nie zostanie zmienione (chyba nawet Secoh to pisal).
cos ci sie tu nie podoba to nikt ci tu nie karze grac
|
| Kocham ta gre tak samo jak CSa :P :D
|
kombajn | 2007, sty 21 22:10 | 2007, sty 21 22:12
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, sty 27 |
wrecz przeciwnie wodoba mi sie tu bardzo duzo , a chcem zeby podobalo sie jescze bardziej wiec takie teksty wsadz sobie miedzy cztery litery i jak nie masz nic do dodania nie zasmiecaj tematu !
|
| tutth to bot
|
Futix | 2007, sty 21 22:14
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, paź 12
Bytom | |
Jedyne co bym zmienil to : a)skrocil czas trwania paralizu b)zwiekszyl wplyw dexa na ciosy(odnosnie woji i lucznikow)
|
| -=FaCh W rEkU=-
|
raist | 2007, sty 21 22:25 | 2007, sty 21 22:58
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, wrz 21
Gdansk | |
Wkradla mi sie tu mala sprzecznosc, ktora moze zechcesz wyjasnic. Skoro ty wojem, ktoremu duzo brakuje do 9/8 zabijasz kazdego maga 1v1 lacznie z tymi ktorzy skonczyli postacie, dlaczego mowisz ze wojownik sobie zle radzi, chyba magowie powinni napisac ze sobie nie radza ze srednim wojem.
Paraliz trwa 6 sekund nie zresowany, 3 sekundy zresowany. Proponuje kupic stoper. Jakby trwal 10 sekund lapalbys ivp po kazdym paralu. Wiec jezeli juz mamy rozmawiac na powaznie nie wymyslajmy bajek. |
|
raist | 2007, sty 21 22:46
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, wrz 21
Gdansk | |
I nie wiem co chcialbys zlapac na taki paraliz, bo ten czar istnialby tylko jako precast po wydluzeniu castu o 1s. Litosci, jezeli mag goni kogos i tenktos nie ma lagow mag ma 0 szans na zabicie typa. Jedyne na co liczymy to lag, przycinka na drzewie itp bo nie wlozymy parala za nic
Nie wiem ile masz inta ze ci sie tak 'szybko' koksa. Zrob 71 gdzie itak nie masz maksymalych obrazen czaru, albo zrob 75gdzie od swieta wlozysz maks obrazen corpa. I wtedy mow ze koksa sie szybko.
Woj osiagnie 6/5 co najmniej dwa razy szybciej niz mag, nie tylko z powodu zmniejszonego przyrostu, ale przede wszystkim z prostej roznicy obrazen i szybkosci uderzen broni maga i woja. Kriss i katanka zamiata szybko i mocno, drag maga - ani mocno ani szybko.
Podsumowujac: albo na prawde nie masz pojecia o pvp (albo nie walczyles z dobrymi wojakami i dlatego myslisz ze mag jest taki fajny), albo nie masz pojecia jak poprawic balans i wysuwasz propozycje, ktore sa - przynajmniej dla mnie - smieszne. |
|
mlynekq | 2007, sty 21 22:51
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, wrz 7
Grudziądz\\D... | |
o pan 'fakt' przemowił, .. nie gram od 3 tyg moze cos uleglo zmianie w dlugosci trania parala, chodz watpie, jednak po otrzymaniu tego czaru mag ma czas na wszystko..a res jest nieskuteczny na paraliż
-wydluzenie czarowania paralizu, badz krutszy czas trwania, powinny byc wziete pod uwage | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|